Oplossing 1: Ga een suikerspin scoren ergens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in een suikerspin
En ik weet niet wat ik morgen aan moet doen...
Redelijk. Het is bijna vakantie, dus er wordt een stormloop verwacht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:35 schreef Royco1 het volgende:
Zal er eens over nadenken Samzz.
Hebben jullie veel katten zitten?
Moet je me alleen bij de honden afdeling weghouden, anders wil ik ze allemaal meenemen.
Dat verdween toen jij zei dat AJax NOOIT kampioen zou wordenquote:
Ik zei dat die kans er in zat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verdween toen jij zei dat AJax NOOIT kampioen zou worden
Speciaal voer omdat ze ziek zijn ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. Het is bijna vakantie, dus er wordt een stormloop verwacht.
We hebben vooral heel veel Europese Kortharen, de huis tuin en keuken katten die niemand wil. Vooral de dieren die op speciaal voer zitten wil niemand hebben
Potato potatoquote:
hebben jullie ook knaagdieren?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. Het is bijna vakantie, dus er wordt een stormloop verwacht.
We hebben vooral heel veel Europese Kortharen, de huis tuin en keuken katten die niemand wil. Vooral de dieren die op speciaal voer zitten wil niemand hebben
Nou, ziek is een groot woord natuurlijk. Nierproblemen, o.a. Dan krijgen ze urinary voer van Royal Canin en dat is gewoon duur voer. En mensen willen geen katten die medicijnen of speciaal voer nodig hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Speciaal voer omdat ze ziek zijn ofzo?
Er zijn vandaag twee goudhamstertjes binnengekomenquote:
Groot en stoer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ziek is een groot woord natuurlijk. Nierproblemen, o.a. Dan krijgen ze urinary voer van Royal Canin en dat is gewoon duur voer. En mensen willen geen katten die medicijnen of speciaal voer nodig hebben.
Neem Luna bijvoorbeeld, een hele grote, stoere mannenkat, bruin cypers met grote groene ogen. Ontzettend lief, aanhankelijk en speels. Niemand wil hem, want hij moet twee keer per dag medicijnen hebben en heeft speciaal voer.
ooohwquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn vandaag twee goudhamstertjes binnengekomen![]()
Mja, hij is echt heel tof. Een grote kat, hoog op de poten. Maar die medicijnen, die nekken hem. En het is zo'n leuke katquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Groot en stoer?
Ja dat past wel bij mij.
Een kuiken? Als in een levend kuiken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hij is echt heel tof. Een grote kat, hoog op de poten. Maar die medicijnen, die nekken hem. En het is zo'n leuke kat
Je maakt hem heel blij met een kuiken eens per week, dat is echt geweldig om te zien
Dat hij hem dan opvreet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, hij is echt heel tof. Een grote kat, hoog op de poten. Maar die medicijnen, die nekken hem. En het is zo'n leuke kat
Je maakt hem heel blij met een kuiken eens per week, dat is echt geweldig om te zien
Nee, een dode. Maar dan zie je echt zijn jachtinstinct en zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een kuiken? Als in een levend kuiken?
Wat kosten die medicijnen dan?
Dat hebben toch alle dieren?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een dode. Maar dan zie je echt zijn jachtinstinct en zo.
Ik heb geen idee. Het is meer dat het geven van de medicijnen niet zo makkelijk gaat. Hij heeft er een hekel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |