abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:17:14 #201
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_97614881
Jij wilt mij failliet hebben! :{w
Eerst maar weer even het bed in hier, dromen hoe meer geld te genereren. Berlijn is zwaar! ;)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 17:52:01 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97626053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
laatst deze 2 gekocht

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vooral die laatste had ik niet verwacht dat ik die ooit zou vinden. Cardiacs is een soort proto-mr.bungle :)
En die laatste heeft dus een deuk ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97643108
Yeah, drie koffertjes vol met singles gekregen! Zit echt van alles er tussen, van Kool and the Gang tot Wim Sonneveld! Morgen maar eens goed uitzoeken, zag sowieso ook Clapton en The Stones voorbijkomen, dus sowieso blij :)
pi_97643437
Ik hoop ook nog eens via via een grote verzameling binnen te krijgen. Dan ontdek je ook weer eens muziek die je nog niet kende maar die stiekem wel erg tof is. :)
pi_97643450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
laatst deze 2 gekocht

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vooral die laatste had ik niet verwacht dat ik die ooit zou vinden. Cardiacs is een soort proto-mr.bungle :)
Die 1e is ook te gek en niet zo snel te vinden.
pi_97643983
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Operc het volgende:
Ik hoop ook nog eens via via een grote verzameling binnen te krijgen. Dan ontdek je ook weer eens muziek die je nog niet kende maar die stiekem wel erg tof is. :)
Als het goed is krijg ik van dezelfde persoon binnenkort nog drie koffertjes singles en ook nog eens +/- 200 LP's 8-)
Net Riders on the Storm tussen de singles gevonden, erg vet!

Helaas missen veel singles wel het hoesje, kan je bij een platenzaak daar ook nieuwe hoesjes voor kopen?
pi_97644183
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:48 schreef Operc het volgende:
Ik hoop ook nog eens via via een grote verzameling binnen te krijgen. Dan ontdek je ook weer eens muziek die je nog niet kende maar die stiekem wel erg tof is. :)
Ik zit te twijfelen wat ik met mijn verzameling zal doen,van begin 70's tot begin 90's:
Kraftwerk, Mannfred Mann, Wisbone Ash, Roxy Music, Rare Earth, Lou Reed, Status Quo, Uriah Heep, David Bowie, Stones, Pink Floyd, Boney M, ELO, Isaac Hayes, Doors, Velvet Underground.

Heleboel Punk en NewWave:
Sex Pistols, The Clash, The Crass, Theatre of Hate, Siouxie & Banshees, The Cure, Cabaret Voltaire, Echo & Bunnyman, The Sound, Joy Division, New Order, Teardrop Explodes, Talking Heads, B-52's, Feelies, Television Personalities, TC Matic, Mecano, Ton Lebbink, Gang of Four.

Als toetje heleboel Dub, Roots en Dancehall Reggae, die blijven. :P :7
pi_97644282
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik zit te twijfelen wat ik met mijn verzameling zal doen,van begin 70's tot begin 90's:
Kraftwerk, Mannfred Mann, Wisbone Ash, Roxy Music, Rare Earth, Lou Reed, Status Quo, Uriah Heep, David Bowie, Stones, Pink Floyd, Boney M, ELO, Isaac Hayes, Doors, Velvet Underground.

Heleboel Punk en NewWave:
Sex Pistols, The Clash, The Crass, Theatre of Hate, Siouxie & Banshees, The Cure, Cabaret Voltaire, Echo & Bunnyman, The Sound, Joy Division, New Order, Teardrop Explodes, Talking Heads, B-52's, Feelies, Television Personalities, TC Matic, Mecano, Ton Lebbink, Gang of Four.

Als toetje heleboel Dub, Roots en Dancehall Reggae, die blijven. :P :7
Interesse O-)
pi_97644533
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:11 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Interesse O-)
Het zijn er ongeveer 750, een gedeelte houd ik zelf omdat ik ze nog gebruik wanner ik draai.
De rest heb ik allang op de PC staan en gebruik die lp's al jaren niet meer.
Hoezen zitten erbij en zijn in redelijk goede staat.
Zijn ook nog ooit in 1995 allemaal schoongemaakt met platenwasser.
pi_97644700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het zijn er ongeveer 750, een gedeelte houd ik zelf omdat ik ze nog gebruik wanner ik draai.
De rest heb ik allang op de PC staan en gebruik die lp's al jaren niet meer.
Hoezen zitten erbij en zijn in redelijk goede staat.
Zijn ook nog ooit in 1995 allemaal schoongemaakt met platenwasser.
Dat is wel echt veel! Wat wil je er voor hebben? :+
pi_97644884
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:26 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Dat is wel echt veel! Wat wil je er voor hebben? :+
Ik heb werkelijk geen idee? :? Zitten er tussen die je overal ken scoren en ook aardig wat lastiger te vinden spul.
Moet ze sowieso eerst eens inventariseren, zitten ook dingen tussen die nooit weggaan. 8-)
pi_97644980
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee? :? Zitten er tussen die je overal ken scoren en ook aardig wat lastiger te vinden spul.
Moet ze sowieso eerst eens inventariseren, zitten ook dingen tussen die nooit weggaan. 8-)
Ik zou het ook niet weten, ben pas net bezig met een verzamelingetje op te bouwen. Maar heb wel serieus interesse, ben wel benieuwd naar je inventaris :P
pi_97645161
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:36 schreef Leso_Varen het volgende:

ben wel benieuwd naar je inventaris :P
2x Technics SL-2D en een Pioneer DM-300 Mixer.
Nog een Akai Direct Drive achter de hand.
Verder ongeveer 1500 stuks Vinyl wat ik wel wat wil inkrimpen.
pi_97645445
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

2x Technics SL-2D en een Pioneer DM-300 Mixer.
Nog een Akai Direct Drive achter de hand.
Verder ongeveer 1500 stuks Vinyl wat ik wel wat wil inkrimpen.
Da´s mooi spul! Heb zelf een of ander oud ding van m´n pa, maar hij werkt prima, en zelf ben ik nog niet zo into het mixen, dus dat scheelt. Gewoon platen luisteren met vrienden en whisky, heerlijk! Nu alleen nog meer platen scoren...
pi_97645561
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:54 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Da´s mooi spul! Heb zelf een of ander oud ding van m´n pa, maar hij werkt prima, en zelf ben ik nog niet zo into het mixen, dus dat scheelt. Gewoon platen luisteren met vrienden en whisky, heerlijk! Nu alleen nog meer platen scoren...
Zijn gewoon 2 oude woonkamer direct drive dingen met beperkte gammele pitch.
Grote voordeel, ze zijn gemaakt als budget SL-1200 voor in de huiskamer ooit in begin jaren 80. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2011 02:00:04 ]
pi_97645814
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik zit te twijfelen wat ik met mijn verzameling zal doen,van begin 70's tot begin 90's:
Kraftwerk, Mannfred Mann, Wisbone Ash, Roxy Music, Rare Earth, Lou Reed, Status Quo, Uriah Heep, David Bowie, Stones, Pink Floyd, Boney M, ELO, Isaac Hayes, Doors, Velvet Underground.

Heleboel Punk en NewWave:
Sex Pistols, The Clash, The Crass, Theatre of Hate, Siouxie & Banshees, The Cure, Cabaret Voltaire, Echo & Bunnyman, The Sound, Joy Division, New Order, Teardrop Explodes, Talking Heads, B-52's, Feelies, Television Personalities, TC Matic, Mecano, Ton Lebbink, Gang of Four.

Als toetje heleboel Dub, Roots en Dancehall Reggae, die blijven. :P :7
Wauw! Hoewel ik denk dat die meer moeten gaan opbrengen dan ik als student kan betalen, wel heel gaaf!
pi_97645948
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 02:11 schreef Operc het volgende:

[..]

Wauw! Hoewel ik denk dat die meer moeten gaan opbrengen dan ik als student kan betalen, wel heel gaaf!
Ik denk dat ik het beetje in bundels ga verkopen.
Alles ineens is gewoon teveel.
pi_97646125
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 02:11 schreef Operc het volgende:

[..]

Wauw! Hoewel ik denk dat die meer moeten gaan opbrengen dan ik als student kan betalen, wel heel gaaf!
Dat is ook een beetje mijn probleem, platen zijn duur voor een student ;(
pi_97648773
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik zit te twijfelen wat ik met mijn verzameling zal doen,van begin 70's tot begin 90's:
Kraftwerk, Mannfred Mann, Wisbone Ash, Roxy Music, Rare Earth, Lou Reed, Status Quo, Uriah Heep, David Bowie, Stones, Pink Floyd, Boney M, ELO, Isaac Hayes, Doors, Velvet Underground.

Heleboel Punk en NewWave:
Sex Pistols, The Clash, The Crass, Theatre of Hate, Siouxie & Banshees, The Cure, Cabaret Voltaire, Echo & Bunnyman, The Sound, Joy Division, New Order, Teardrop Explodes, Talking Heads, B-52's, Feelies, Television Personalities, TC Matic, Mecano, Ton Lebbink, Gang of Four.

Als toetje heleboel Dub, Roots en Dancehall Reggae, die blijven. :P :7
dibs op Crass!
pi_97649754
Gister toch weer wat uitgegeven aan platen:



  Designer vrijdag 3 juni 2011 @ 22:46:44 #221
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_97677711
Ik was op bezoek bij mijn zusje in Leeuwarden, en die zei "He, er is hier een winkeltje, dat ga je wel leuk vinden."

Ja dus, tis maar goed dat ik een paar honderd kilometer uit de buurt woon _O-

Led Zeppelin - Led Zeppelin 2



Arctic Monkeys - Suck It And See


en The White Stripes - The White Stripes & The White Stripes - De Stijl


en een Depeche Mode cover van Lacuna Coil

Enjoy the Silence



op het singletje staat op de A kant Enjoy the Silence, en op de B kant staat er [ Silence ]

ik ben benieuwd of het een nummer is, of dat ze een lege groef er op hebben gezet _O-
🐙
  Moderator vrijdag 3 juni 2011 @ 23:46:20 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97680873
hehe ik heb een fantomas nummer (die 4 plaatkanten duurt) en op de cd is de laatste 20 minuten LP groef geluid, hebben ze dat dus ook op de LP versie gezet, een kant lang LP groef geluid op een LP :')
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Designer vrijdag 3 juni 2011 @ 23:57:00 #223
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_97681421
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe ik heb een fantomas nummer (die 4 plaatkanten duurt) en op de cd is de laatste 20 minuten LP groef geluid, hebben ze dat dus ook op de LP versie gezet, een kant lang LP groef geluid op een LP :')
klinkt een beetje dubbelop _O-
🐙
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:51:19 #224
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_97696660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:14 schreef mr_cucumber het volgende:
Gister toch weer wat uitgegeven aan platen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hey Jane _O_
pi_97710703
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef Yorrit het volgende:

[..]

dibs op Crass!
Da's pas echte punk. 8-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')