een ander ziet het sneller dan jezelfquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:38 schreef Urb het volgende:
Haha thanks voor DM Capa.![]()
Had het zelf niet door.
Weet ik niet, maar die probeert geheid om er geld uit te slepen als ze weg moet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
[..]
was ze alweer aan het janken vanmorgen dan?
ik hoop dat stemmetje nee zegt, haha heeft ze niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar die probeert geheid om er geld uit te slepen als ze wegmoet.
Voor stemmetje is het ook beter als ze met oprotpremie vertrekt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop dat stemmetje nee zegt, haha heeft ze niks
en die andere willen er helemaal niks voor??quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar die probeert geheid om er geld uit te slepen als ze wegmoet.
jawel, maar ik gun het haar niet...laten ze haar maar lekker op de stoel zitten. ze zijn zo strondverwend, dus lekker zonder wat naar huis is veel leuker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor stemmetje is het ook beter als ze met oprotpremie vertrekt.
ze praten er al een tijdje over dat er misschien wel een koffer geld komt en wie die pakt gaat meteen wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
en die andere willen er helemaal niks voor??
Meestal heb ik het wel door maar nu we zo aan het theorycraften zijn te druk met lappen tekst.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
een ander ziet het sneller dan jezelf
(tenminste........ bij mij is dat zo)
Wel mee eens dat Sharon het wel wat eerder had kunnen zeggen, maar Joanna heeft zich hier zelf ook meermalen schuldig aan gemaakt dus ach.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Iemand gisteren nog het geglibber en geslijm van Sharon meegekregen trouwens?
Ze ging naar Joanna toe om verkapte excuses te maken dat ze mede door haar toedoen op de bank terecht is gekomen. Ze zei dat ze heel lang had getwijfeld of ze Karim of haar (Jo dus) moest noemen als persoon met wie ze naar de finale zou willen.
Dan vraag ik me af waarom ze daar nu pas mee komt nu Laura weg is, want dat had ze ook al gelijk kunnen doen toen bekend werd wie de genomineerden waren. Maar nee, nu ze weet dat Jo 72% heeft gehaald wil ze wel met haar naar de finale
Die zitten niet in zo'n riante uitgangspositie als Mo nu.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
en die andere willen er helemaal niks voor??
Kan ze haar nestdrang botvieren en dan daarna een scheiding aanvragen met leuke alimentatie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
jawel, maar ik gun het haar niet...laten ze haar maar lekker op de stoel zitten. ze zijn zo strondverwend, dus lekker zonder wat naar huis is veel leuker.
zou ze gek zijn als ze daar geen gebruik van maaktquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zitten niet in zo'n riante uitgangspositie als Mo nu.
Sharon wil zich inlikken bij iedereen die populair is, dat zien we al vanaf dag 1.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Meestal heb ik het wel door maar nu we zo aan het theorycraften zijn te druk met lappen tekst.
[..]
Wel mee eens dat Sharon het wel wat eerder had kunnen zeggen, maar Joanna heeft zich hier zelf ook meermalen schuldig aan gemaakt dus ach.
Ik denk echt niet dat Sharon liever met Joanna dan met Karim en Gerard in de finale wil komen though maar we zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |