ook belangrijkquote:
nog steedsquote:
geloof het wel ja, ik zit het niet te volgen ofzo, werp af en toe een blik en ziet er saaaaaai uitquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:24 schreef Vultarian het volgende:
heb even bbq geregeld vanavond, mag hier op mijn balkonnetje niet dus moest iemand strikken met een tuin
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
net de pizza in de oven geschoven, jij wel bbq-en?
ook lekker.... en met dat niets doen valt toch wel mee zie ik, mr. Cosquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef bollokus het volgende:
![]()
vanmiddag gedaan(franse eten smiddags warm
en nu lekker languit op de stoel niks doen
alleen een beetje typen en huisdieren postenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ook lekker.... en met dat niets doen valt toch wel mee zie ik, mr. Cos
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef bollokus het volgende:
een Méchoui gehad met wat buren ... kei gezellie
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lijkt mij geweldig om zo eten te bereiden, lammetje?
ik heb nu geen trek meer in mijn pizzaquote:
pizza ook lekker, mag wel een hapje hequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb nu geen trek meer in mijn pizza
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:28 schreef bollokus het volgende:je hebt de pizza toch niet van het balkon gefrisbiet ... of hoe je dat ook schrijft
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moest hem toch nog snijden.... je mag zelfs wel twee puntjes (lekker met ansjovis
)
[ afbeelding ]
zit er ook op hoor, moet je de ansjovis en ui er even af schuiven (een puntje maar, anders heb ik zelf niet genoeg)quote:
Als ik dat er nou gewoon bij jou op doe?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit er ook op hoor, moet je de ansjovis en ui er even af schuiven (een puntje maar, anders heb ik zelf niet genoeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop