Nee, dat wist ik niet.quote:
Ik was er in December. Was in die zaal daar vlak bij (koningin Elisabeth zaal, kan datquote:
wtf!quote:
Ja, dat station ziet er nu echt mooi uit!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was er in December. Was in die zaal daar vlak bij (koningin Elisabeth zaal, kan dat) Had daar een dagje lezingen over Autisme.. Daarna even daarbinnen wezen kijken. Best wel mooi al die lagen spoor boven elkaar.
Het is eigenlijk vanuit bed posten. En dat deed jij laatst ookquote:
Ooh dat, toen ik lag te wachten op mn ontbijtje, mocht niet helpenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vanuit bed posten. En dat deed jij laatst ook
Dat deed RZ dus ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat, toen ik lag te wachten op mn ontbijtje, mocht niet helpenIs wel ff wat anders.
Als het om lagen spoor gaat is het kruisstation Berlin Hbf. ook heel gaaf! Wel een totaal andere stijl dan Antwerpen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was er in December. Was in die zaal daar vlak bij (koningin Elisabeth zaal, kan dat) Had daar een dagje lezingen over Autisme.. Daarna even daarbinnen wezen kijken. Best wel mooi al die lagen spoor boven elkaar.
Geen vrouw, geen seks...helemaal alleen....met mijn knuffelbeerquote:
Dan was hij dus nog aan het liegen ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat deed RZ dus ook.
"Er ligt een heel lief, mooi meisje bij me in bed" postte hij, toen LDG naar de wc was.
Melden dat je met een meid in bed ligt is gewoon not done
Nah, volgens mij zei ik alleen dat ik lag te wachten op mn ontbijt op bed, op een mannier van "kijk eens, goed afgerichtquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat deed RZ dus ook.
"Er ligt een heel lief, mooi meisje bij me in bed" postte hij, toen LDG naar de wc was.
Melden dat je met een meid in bed ligt is gewoon not done
Dat ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan was hij dus nog aan het liegen ook.
Hmm, lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen vrouw, geen seks...helemaal alleen....met mijn knuffelbeer
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan was hij dus nog aan het liegen ook.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zei ik alleen dat ik lag te wachten op mn ontbijt op bed, op een mannier van "kijk eens, goed afgericht" is toch wat anders dan "kijk mij eens, ik heb sex gehad terwijl dat helemaal niet kan
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |