ach ze zegt zo vaak dat ze weggaat..ze doet het alleen nooit, net als sophiaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Verity het volgende:
Als Mo gaat, hoop ik dat ze ervoor kiest om pas donderdag te gaan. Ben bang dat het anders nog rustiger gaat worden in het huis...
I.i.g. verrassend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef Dakotamu het volgende:
het zou wel leuke tv zijn als mo genomineerd was, samen met jo of sharon, en dat mo dan weer terug mag
Gedeeltelijk mee ééns maar meer omdat het hele sst niks meer voorstelt. plus wat mij betreft wat er nog huist aan bewoners me geen meter boeit. Wat een flut figurenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:45 schreef mazaru het volgende:
Van mij mag het trouwens donderdag wel de finale zijn al.
Live 1 voor 1 wegstemmen, tot alleen Gerard nog over is.
Dan hebben we dit weer gehad.
Die dag komt toch dat het rustiger gaat worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Verity het volgende:
Als Mo gaat, hoop ik dat ze ervoor kiest om pas donderdag te gaan. Ben bang dat het anders nog rustiger gaat worden in het huis...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef knagsje het volgende:
wanneer is de meet en greet van de fokkers????
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef Dakotamu het volgende:
het zou wel leuke tv zijn als mo genomineerd was, samen met jo of sharon, en dat mo dan weer terug mag
Bianca zou zeggen " lif a liddul. |quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef knagsje het volgende:
en dan zeggen mensen.... get a life... dat heb ik! maar het blijft verslavend!
dat dusssss
lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
Echt, ze falen keer op keer he!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Bianca zou zeggen " lif a liddul. |![]()
![]()
Trouwens hoe faal is het dat ze de daily op de SST site hebben staan ( zonder reclame ook nog ! voordat de herhaling op tv komt, het blijft knap hoe ze zichzelf in de vingers blijven snijden, lijkt wel of ze erop kicken.![]()
![]()
Awesome Stab !quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
ff kickboxen he? hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
maakt me niet waar, als ik maar mag rammen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |