Is toch mijn geldquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vriendje die kent je en die wilde gewoon niet dat jij weer een reden zag om geld te spenderen. Vandaar, zo laat mogelijk vertellen.
mijn vriend is niet het type dat er aan denkt dat in te schrijvenquote:
check.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Is toch mijn geld
En ik moest toch naar de kapper en de jurkjes heb ik ook al besteld maar nu heb ik ze dus gewoon morgen nodig
[..]
mijn vriend is niet het type dat er aan denkt dat in te schrijven
plus hij was de hele week niet thuis
Dus daar schieten we niets mee op
Of het diva of "big spender" gedeelte daar meer voor zorgt, laten we uiteraard vakkundig in het middenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
Ode aan Rhu dit topic, lijkt mij duidelijk!
Waarom kiezen als ook allebei mag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef Litpho het volgende:
Of het diva of "big spender" gedeelte daar meer voor zorgt, laten we uiteraard vakkundig in het midden.
Of als het zelf laten invullen gegarandeerd vermakelijker blijktquote:
Ik ben echt zo allebei niet! }:(quote:
Ik slaap in een bed, en lang ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik slaap vanacht in een tent, nauwelijks groter dan mijn slaapzak.
[ afbeelding ].
Dat klinkt als een druk weekendquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
Al onze ouders tevreden houden met 3 bezoeken in 2 dagen en meer dan 4 uur reistijd.
en ik wil eigenlijk ook ff naar oma.
vanavond komen vrienden
quote:
Vanavond een kort bezoekje aan de kroeg, morgen uit eten eten met familie, maandag op mijn luie bips zittenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
Wat zijn de plannen deze pasen voor iedereen?
onduideijk, maar verpleegpersoneel van verzorgingshuis vonden hem vanmorgen op de grond. En hij krijgt al aantal dagen medicijnen tegen longontsteking.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |