Nee, je heb allerlei verschillende soorten. Die op de foto is van een hele andere opzet dan die Lienekien post bijvoorbeeld. Veel scherper.quote:
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef Lienekien het volgende:
Voor winterwortel gebruik ik gewoon zo'n simpele, ouderwetse.
[ afbeelding ]
Ik vind ze wat prijzig. Maar zolang je vooral betaalt voor kwaliteit en niet zozeer voor design vind ik het nog wel te doen. Ik zal er eens op zoek naar gaan in de kookwinkel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef golfer het volgende:
Heb zelf een Microplane Rasp die goed voldoet, maar die is wat fijn voor het raspen van winterpeen.
Daarvoor zou je er zo eentje van Eva Solo kunnen nemen?
[ afbeelding ]
Bedoel je dezequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:16 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik heb een multirasp van Leifheid super ding! nooit zere vingers, 4 verschillende snijdingen en goed schoon te maken
Is hij wel makkelijk schoon te maken? Het lijkt me dat er resten aan de binnenzijde blijven zitten die lastig te verwijderen zijn. Dat is het probleem wat ik ook met de rasp uit de OP ondervind.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:48 schreef Brentmeister het volgende:
Ik heb zelf zo'n jongen:
[ afbeelding ]
Eén van de fijnste die ik gehad heb, raspt goed en houdt ook heel prettig vast.
Valt heel erg mee. Gewoon ondersteboven onder de kraan, straal er goed op. Borstel er even door draaien en klaar.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:52 schreef Gulo het volgende:
[..]
Is hij wel makkelijk schoon te maken? Het lijkt me dat er resten aan de binnenzijde blijven zitten die lastig te verwijderen zijn. Dat is het probleem wat ik ook met de rasp uit de OP ondervind.
Nee hij is iets dikker dan een basic rasp, maar daar en tegen super goed schoon te maken en vanwege het blokje er op snij je nooit meer in je vingers, ik kan elke ding tot 0 raspen zonder dat het problemen oplevert met een andere raspquote:Op zondag 1 mei 2011 17:43 schreef Gulo het volgende:
[..]
Bedoel je deze [ afbeelding ]
Hij ziet er wat omslachtig uit, of valt dat wel mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |