SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hierThe view from nowhere.
Dus zij zegt zo even in een gesprek: ''Haha! Ben gister uitgeweest en ik krijg zo ontzettend veel aandacht van mannen. Ik kan het niet begrijpen, ik doe niets speciaalsquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Yep dat is 100% zeker zo. Zelfs als ze depri is en uit gaat krijgt ze nog volop aandacht. Dat zei ze ook tegen mij. " ben gisteren uitgeweest en krijg altijd heel veel aandacht van jongens, ik snap niet waarom, ik doe niks speciaals "
Ach ja, ik ben in elk geval geen maagd meer, ik dacht altijd dat ik als maagd zou sterven.
Omdat ze onzeker is en dan van hem wil horen dat ze mooi is en daarom aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dus zij zegt zo even in een gesprek: ''Haha! Ben gister uitgeweest en ik krijg zo ontzettend veel aandacht van mannen. Ik kan het niet begrijpen, ik doe niets speciaals!!''
Bizar![]()
Vind ik echt diep triest.. en vooral de mensen die daar ook nog serieus op reageren. Weetje hoeveel lelijke meisjes tóch iedere dag wel aandacht krijgen van mannen. Op straat, in de disco, overal. Ik ken d'r genoeg van, echt. Ik snap niet waarom ze daar stoer mee doet en denkt dat het speciaal is
Ik vind hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze onzeker is en dan van hem wil horen dat ze mooi is en daarom aandacht krijgt.
Nee dat was toen we een keer belde. Toen vroeg ik of ze nog wat leuks had gedaan en toen zei ze dat ze uit was geweest en naar de verjaardag van haar ex vriend was geweest en dat ze vertelde dat het moeilijk was voor haar omdat ze nog steeds wat voelt voor hem (voor mij is dat kut om te horen, maar zij was dan ook in veronderstelling dat ik in haar friendzone zat)quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dus zij zegt zo even in een gesprek: ''Haha! Ben gister uitgeweest en ik krijg zo ontzettend veel aandacht van mannen. Ik kan het niet begrijpen, ik doe niets speciaals!!''
Bizar![]()
Vind ik echt diep triest.. en vooral de mensen die daar ook nog serieus op reageren. Weetje hoeveel lelijke meisjes tóch iedere dag wel aandacht krijgen van mannen. Op straat, in de disco, overal. Ik ken d'r genoeg van, echt. Ik snap niet waarom ze daar stoer mee doet en denkt dat het speciaal is
Nee hoor, is een algemeen begrip.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
En wat is de friendszone? Toen ik het hier de laatste keer vroeg werd ik uitgelachen en uitgescholden maar ik weet serieus niet wat de friendzone is. Volgens mij weten alleen FOKkers het.
Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds. Denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, is een algemeen begrip.
Google.
Dat dus, hoe simpel kan het leven soms wezen hè.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, is een algemeen begrip.
Google.
Het woord ''daten'' word in het echt ook nauwelijks gebruikt. En dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds.
Het is een term die stamt uit de jaren '90 volgens mij. Met name uit sitcoms en soaps denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds.
In de jaren 90 werd die term al gebruikt in Friends.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds. Denk ik.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het woord ''daten'' word in het echt ook nauwelijks gebruikt. En dan?
Bij mij ook eerst wikipedia (engels), engelse sites, blogs en verder onbekende Nederlandse forums en FOK!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
En google baseert zich ook op je eerdere zoekwoorden enzo. Bij mij komt er wikipedia uit, nog een wiki, wat blogs, urban dictionary etc.
Een mode term. Volgens mij kunnen dit soort dingen keren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
En wat is de friendszone? Toen ik het hier de laatste keer vroeg werd ik uitgelachen en uitgescholden maar ik weet serieus niet wat de friendzone is. Volgens mij weten alleen FOKkers het.
Ze dacht dat je engels onvoldoende was en vertaalde het voor je.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Dacht, vraag even een nerdwijf uit m'n klas
*weet jij wat friendzone betekend
*****! zegt:
*vriendenplek
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze dacht dat je engels onvoldoende was en vertaalde het voor je.
Ze is gewoon autistquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze dacht dat je engels onvoldoende was en vertaalde het voor je.
Nogmaals, het is echt niet een begrip die alleen op fok voorkomt. Als je een beetje internet af en toe kan dat begrip je bijna niet ontgaan zijn. Ik hoor mensen irl er ook wel eens over.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds. Denk ik.
Oke. Goed/leuk verhaal verder weer Richard.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals, het is echt niet een begrip die alleen op fok voorkomt. Als je een beetje internet af en toe kan dat begrip je bijna niet ontgaan zijn. Ik hoor mensen irl er ook wel eens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |