abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95862091

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
The view from nowhere.
pi_95862215
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Yep dat is 100% zeker zo. Zelfs als ze depri is en uit gaat krijgt ze nog volop aandacht. Dat zei ze ook tegen mij. " ben gisteren uitgeweest en krijg altijd heel veel aandacht van jongens, ik snap niet waarom, ik doe niks speciaals "

Ach ja, ik ben in elk geval geen maagd meer, ik dacht altijd dat ik als maagd zou sterven.
Dus zij zegt zo even in een gesprek: ''Haha! Ben gister uitgeweest en ik krijg zo ontzettend veel aandacht van mannen. Ik kan het niet begrijpen, ik doe niets speciaals *) !!''

Bizar :')

Vind ik echt diep triest.. en vooral de mensen die daar ook nog serieus op reageren. Weetje hoeveel lelijke meisjes tóch iedere dag wel aandacht krijgen van mannen. Op straat, in de disco, overal. Ik ken d'r genoeg van, echt. Ik snap niet waarom ze daar stoer mee doet en denkt dat het speciaal is :')
pi_95862321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dus zij zegt zo even in een gesprek: ''Haha! Ben gister uitgeweest en ik krijg zo ontzettend veel aandacht van mannen. Ik kan het niet begrijpen, ik doe niets speciaals *) !!''

Vind ik echt diep triest.. en vooral de mensen die daar ook nog serieus op reageren. Weetje hoeveel lelijke meisjes tóch iedere dag wel aandacht krijgen van mannen. Op straat, in de disco, overal. Ik ken d'r genoeg van, echt. Ik snap niet waarom ze daar stoer mee doet en denkt dat het speciaal is :')
Omdat ze onzeker is en dan van hem wil horen dat ze mooi is en daarom aandacht krijgt.
pi_95862489
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ze onzeker is en dan van hem wil horen dat ze mooi is en daarom aandacht krijgt.
Ik vind het :r .
pi_95862690
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee dat was toen we een keer belde. Toen vroeg ik of ze nog wat leuks had gedaan en toen zei ze dat ze uit was geweest en naar de verjaardag van haar ex vriend was geweest en dat ze vertelde dat het moeilijk was voor haar omdat ze nog steeds wat voelt voor hem (voor mij is dat kut om te horen, maar zij was dan ook in veronderstelling dat ik in haar friendzone zat)
EN ze zei er ook nog bij dat ze veel aandacht kreeg en niet snapte waarom dat zo was.
pi_95862740
En wat is de friendszone? Toen ik het hier de laatste keer vroeg werd ik uitgelachen en uitgescholden maar ik weet serieus niet wat de friendzone is. Volgens mij weten alleen FOKkers het. :)
pi_95862807
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
En wat is de friendszone? Toen ik het hier de laatste keer vroeg werd ik uitgelachen en uitgescholden maar ik weet serieus niet wat de friendzone is. Volgens mij weten alleen FOKkers het. :)
Nee hoor, is een algemeen begrip.

Google.
pi_95862870
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Google.
Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds. Denk ik.
pi_95862888
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Google.

Dat dus, hoe simpel kan het leven soms wezen hè.

Stel dat je date voorstelt te gaan zwemmen of naar een standje te gaan. Zouden jullie het dan aandurven omdat je dan in zwembroek/bikini gaat?
pi_95862900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds.
Het woord ''daten'' word in het echt ook nauwelijks gebruikt. En dan?
Ron Paul 2012
pi_95862926
quote:

[..]

Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds.
Het is een term die stamt uit de jaren '90 volgens mij. Met name uit sitcoms en soaps denk ik.
pi_95862938
quote:

[..]

Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds. Denk ik.
In de jaren 90 werd die term al gebruikt in Friends.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2011 20:19:52 ]
pi_95862960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het woord ''daten'' word in het echt ook nauwelijks gebruikt. En dan?
;(

Neem aan dat je me wel begrijpt.

Typ trouwens friendzone in en wat komt er vaak tevoorschijn? Jawel, FOK! :') En een ander forum.

En Engelse sites.
pi_95863010
Ja, op google.nl misschien. Dat is niet zo gek. Nederlandse resultaten eerst en FOK is gigantisch groot.

The friend zone, or occasionally friendship zone, is a dating term describing a relation in which one partner wants to become intimate sexually while the other prefers to be just friends.[1] It is generally regarded as not a positive development, particularly for a man.[2] The sense is that once this has happened to a relationship, it's difficult to undo,[2][3] although there are differing views about whether it's possible to escape the friend zone and how this might be accomplished.
Ron Paul 2012
pi_95863065
Friendzone :r
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95863105
En google baseert zich ook op je eerdere zoekwoorden enzo. Bij mij komt er wikipedia uit, nog een wiki, wat blogs, urban dictionary etc.
pi_95863166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
En google baseert zich ook op je eerdere zoekwoorden enzo. Bij mij komt er wikipedia uit, nog een wiki, wat blogs, urban dictionary etc.
Bij mij ook eerst wikipedia (engels), engelse sites, blogs en verder onbekende Nederlandse forums en FOK!
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:24:22 #18
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95863212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Een mode term. Volgens mij kunnen dit soort dingen keren.
The view from nowhere.
pi_95863281
Dacht, vraag even een nerdwijf uit m'n klas

*weet jij wat friendzone betekend
*****! zegt:
*vriendenplek

_O-
pi_95863305
Heb je nou ondertussen ook opgezocht wat het betekend of haal je de term alleen aan om over te zeuren en het belachelijk te maken?
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:27:09 #21
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95863362
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Dacht, vraag even een nerdwijf uit m'n klas

*weet jij wat friendzone betekend
*****! zegt:
*vriendenplek

_O-
Ze dacht dat je engels onvoldoende was en vertaalde het voor je.
The view from nowhere.
pi_95863446
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

_O-
pi_95863494
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze is gewoon autist :P ze snapt dat het beeldspraak is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95863629
quote:

[..]

Nogmaals, het is echt niet een begrip die alleen op fok voorkomt. Als je een beetje internet af en toe kan dat begrip je bijna niet ontgaan zijn. Ik hoor mensen irl er ook wel eens over.
pi_95863710
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nogmaals, het is echt niet een begrip die alleen op fok voorkomt. Als je een beetje internet af en toe kan dat begrip je bijna niet ontgaan zijn. Ik hoor mensen irl er ook wel eens over.
Oke. Goed/leuk verhaal verder weer Richard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')