Ik red het ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
50KM met volle bepakking![]()
Ik red het niet en zal het niet redden ook. 1dag zou nog lukken evt maar daarna heb ik een aantal dagen rust nodig om bij te komen. Cadeautje van mijn genen
.
Die slopen we er maar uit. De layout wordt er niet helemaal blij vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Pasen heeft me nooit echt iets gedaan. Behalve dat heerlijke ontbijt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die slopen we er maar uit. De layout wordt er niet helemaal blij van![]()
Lijkt me bier dat langzaam in je glas druipt en waar je bij op de bodem moet slaan om het eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef borisz het volgende:
Dikke eieren iedereen.![]()
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
vanavond.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef borisz het volgende:
Dikke eieren iedereen.![]()
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
vanavond.
Officieel wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me bier dat langzaam in je glas druipt en waar je bij op de bodem moet slaan om het eruit te krijgen.
Vroeger hadden we nog een paastaak. Nu misschien een ontbijtje met zn allen, maar meer ook nietquote:
neem je het gist mee dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Officieel wel ja. 3/4de eruit en dan de fles nog even ronddraaien en het laatste beetje eruit te halen.
Ik verstop eieren maar hoe dat dit jaar gaat met Zorroquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog een paastaak. Nu misschien een ontbijtje met zn allen, maar meer ook niet
Dan had je een lage graadmeter qua humor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Vroeger kon ik minutenlang dubbel liggen om het woord 'paashaas'![]()
Jongste had een diadeem op school gekregen, een oranje bontje met 2 konijnenoren eraan, hij is wel erg leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Vroeger kon ik minutenlang dubbel liggen om het woord 'paashaas'![]()
Vast om gay men mee te lokken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb wel eens een dag in een paashaaspak rondgelopen!
Klopt. Nog steeds welquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan had je een lage graadmeter qua humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |