Roel en Do... ?quote:
quote:
Niet ,ik sweer het je.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Copycat het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze die date-faal met Karim in beeld brengen.
Ja in nl zit er dus wel een geniale regisseurquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
wel leuk, ik weet niet of het een relatie word en dan..... ha lau
Nou ja zeg... haha wat een gelul in de ruimte allemaal. Ik vraag me af of die tweet nou nep was of dat die "ontmoeting" net in scene gezet was. Faal op faal op faal het is bijna een prestatie an sich dit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef afca_oc het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
dat dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die show waar werkelijk helemaal niemand naar gaat kijken...
alex kennende stond hij echt wel op schipholquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou ja zeg... haha wat een gelul in de ruimte allemaal. Ik vraag me af of die tweet nou nep was of dat die "ontmoeting" net in scene gezet was. Faal op faal op faal het is bijna een prestatie an sich dit.
Het programma waar heel Nederland morgen over praat.®quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(Nederland_%26_Vlaanderen)#Big_Brother_5_.22Back_To_Basic.22_.282005.29quote:
Iidquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik vond het niet geacteerd...ze schrok zich de pleuris
Jup. Maw wat we net zagen was een toneelstukje. Alleen maar acteurs en actrices in SSTquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
alex kennende stond hij echt wel op schiphol
Ja, iets in de vorm van dat Bianca niet wilde slapen met Karim.quote:
Met de kennis van nu wel ja. Maar het merendeel van de streamers geloofde er niet inquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was velen malen echter dan deze wan vertoning.
quote:
Ja duhhh Biancaquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, iets in de vorm van dat Bianca niet wilde slapen met Karim.
Dat gaat niet lukken, daar moeten ze MaJo voor invliegenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
koanna moet haar persoonlijkheid veranderen
Joanna moet de snelheid van haar ademhaling veranderen. Als in, stopzetten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
koanna moet haar persoonlijkheid veranderen
hebben ze 200000% fakking zekers te weten al gestortquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Djoon zat al te lachen na die aankondiging van een ton.
Laura's toneelhaak was ook oneerlijk, dus ik verbaas me nergens meer overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |