abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_96424236
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:42 schreef Namat het volgende:
De uitslag van de finale wordt weer behoorlijk gestuurd, aflevering gisteren is behoorlijk gemanipuleerd:

1 - Karim is behoorlijk te kakken gezet met een vals compilatie filmpje aan het begin van de uitzending zodat Nederland minder op hem zou stemmen. Jammer van deze leuke en sympathieke gast, het filmpje was niet zoals Karim is.


Mo werd te kakken gezet met dat filmpje en vloog er vervolgens ook uit. ^O^
Karim heeft genoeg sympathie bij t publiek. Als het stemmen eerlijk zou gaan, zou hij t wel redden :Y
pi_96429634
Heb sinds tijden weer zitten kijken nu het einde naderd. Ik vraag me af of het tot Karim doordringt dat a] zijn hem afzeken omdat hij 'niemand zou missen' and vervolgens ijskoud er een extra bewoner uit wilden wippen, en b] Flip geen romantisch etentje wilde met zijn bitch omdat hij 'de avond met de andere bewoners niet wilde missen' en vervolgens een extra bewoner eruit wilde wippen en c] dat flip beweerd dat hij ervan uitging dat de extra bewoner via de geheime kelder toch weer terug zou komen, dan had hij net zo goed voor de eerste optie kunnen kiezen, voor hem geen verschil behalve dat ook hij (en zij) een r.a.t. is.....
pi_96431113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 12:56 schreef Tengu het volgende:
Heb sinds tijden weer zitten kijken nu het einde naderd. Ik vraag me af of het tot Karim doordringt dat a] zijn hem afzeken omdat hij 'niemand zou missen' and vervolgens ijskoud er een extra bewoner uit wilden wippen, en b] Flip geen romantisch etentje wilde met zijn bitch omdat hij 'de avond met de andere bewoners niet wilde missen' en vervolgens een extra bewoner eruit wilde wippen en c] dat flip beweerd dat hij ervan uitging dat de extra bewoner via de geheime kelder toch weer terug zou komen, dan had hij net zo goed voor de eerste optie kunnen kiezen, voor hem geen verschil behalve dat ook hij (en zij) een r.a.t. is.....
+1 ^O^
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_96615807
Nog 2 dagen :D:D:D
  woensdag 11 mei 2011 @ 04:00:22 #30
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96635117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef Refurb het volgende:
Nog 2 dagen :D:D:D
Ja, GELUKKIG. Ik vind dat omdat ik het vanaf het begin volg nog even moet volhouden en ik vond een week of drie, vier geleden nog dat zeker de laaif wel meer kijkcijfers verdiende wegens het amusementsgehaltje, maar het is nu extreem saai. Volgens mij doen ze er niets meer aan daar op de redactie om er iets leuks van te maken. En ach, waarom zouden ze ook...
pi_96646938
Nee precies, wij als fokkers zouden nog een mooier en leuker programma maken om te volgen dan die redactie daar!
pi_96654090
Vanaf vanavond streamlock toch?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:32:45 #33
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_96654388
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanaf vanavond streamlock toch?
Jep, permlock :)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_96661502
Nog 1 dag dus :D
pi_96710528
Nog een paar uurtjes _O_
pi_96723327
Nog een paar minuten :D
pi_96725909
HET IS OVEEEEER
OVER EN VOOORBBBIIJJJJ *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')