abonnement Unibet Coolblue
pi_102301414
Ik ben teleurgesteld in de SPF. De hele zomer andere dagcreme met SPF 15 en 20 gebruikt en dat ging prima. Afgelopen week met de Roc creme in de zon gaan zitten en mijn neus, hals en wangen waren verbrand. Verder weet ik niet zo goed wat ik met die reiniger/toner moet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 september 2011 @ 17:18:57 #227
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102303848
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:40 schreef Yvonnetje het volgende:
Ben de RoC aan het testen, hoe bevalt 'ie jullie?
Ik vind de creme zo lang 'plakkerig' blijven op de huid, waardoor 'ie niet geschikt is om een halfuurtje voor de foundation aan te brengen... Hebben meer mensen dat?
is dat de creme uit t potje of t pompflesje?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:22:19 #228
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_102303946
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

is dat de creme uit t potje of t pompflesje?
Uit het potje.
Die tonic vind ik ook niet zo erg prettig, hij stinkt (dat ruik je alleen als je boven het flesje hangt, niet als je het opdoet maar toch... :+ ) en hij prikt in wondjes (jaja, niet pulken, ik weet het).

Misschien smeer ik iets teveel? Gebruik meestal Hema dagcreme voor gevoelige huid, die is echt supersnel ingetrokken!
Geluk is een richting, geen punt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 september 2011 @ 17:24:48 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102304012
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:22 schreef Yvonnetje het volgende:

[..]

Uit het potje.
Die tonic vind ik ook niet zo erg prettig, hij stinkt (dat ruik je alleen als je boven het flesje hangt, niet als je het opdoet maar toch... :+ ) en hij prikt in wondjes (jaja, niet pulken, ik weet het).

Misschien smeer ik iets teveel? Gebruik meestal Hema dagcreme voor gevoelige huid, die is echt supersnel ingetrokken!
ik heb dat pompje, die plakt niet zo vind ik
ow en die tonic, die staat nog op de tafel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_102314006
Die creme is echt lekker.
De lotion had van mij in spuitvariant gemogen.
pi_102359322
Ik vind de creme niet zo heel makkelijk smeerbaar. Ik heb hem net voor de eerste keer gebruikt en ik heb nu het gevoel dat ik vuurrood ben, het prikt inderdaad. En ik heb niet eens wondjes.

Ik zal wel een totale n00b zijn maar wat moet ik nou met dat water doen? Ik heb m onder de douche als facewash gebruikt maar ik twijfel of dat klopt.
Spoilers!
pi_102507430
Strijkijzer net op gehaald.. Hij is groot :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:35:14 #233
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_102945718
Op verzoek van buzzer heb ik mijn ervaringen met roc aan hun doorgemaild (huid blijft lang plakkerig na het aanbrengen van de creme, en de tonic prikt op de huid). Krijg antwoord dat het een allergische reactie zou kunnen zijn (?), iedere huid is anders en ze willen graag dat ik het potje retourneer voor nader onderzoek... Ik vind het wel een vreemde reactie, maar goed.....
Geluk is een richting, geen punt
pi_102946817
Ik heb het gevoel dat de ROC creme mijn huid als het ware "afsluit", gewoon niet echt een fijn gevoel voor een dagcreme. Ga er ook snel van glimmen.
Op het flesje van het water staat ook helemaal niet hoe je het moet aanbrengen, het lijkt mij nu niet echt iets om je make up mee te verwijderen.
Verder vind ik het raar dat ze voor een geld terug actie hebben gekozen bij de proefjes en niet direct voor kassakorting.
pi_102947092
Mijn huid wordt wel zacht van de creme maar hij prikt nog steeds na het opbrengen. Dat gaat na een paar minuten wel weg gelukkig.
En ik weet nog steeds niet wat ik nou met dat water moet doen...
Spoilers!
pi_102947584
Ach ik vond de uitkomst van dat Buzzersap van een tijd terug ook apart. Dat het niet te drinken was was 1 ding, maar die verbeterpunten? Kreeg die dop continu niet open :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:17:32 #237
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_102947859
ik ben er ook niet echt over te spreken. de tonic vind ik echt geen succes. en de créme. k gebruik m al voetencréme :@
dat is de enige plek waar ik m goed kan verdragen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_103050747
Nog meer mensen die met de Philips Sonicare FlexCare+ campagne mee doen?
Als je snel bent kan je je nu nog inschrijven :p.
pi_103050802
Alweer sonicare? Dat is dan de vijfde keer dat ze hem laten buzzen volgens mij.
*poef* nu is het weg
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:56:02 #240
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_103051236
Hebben jullie dat ook aan RoC laten weten, en ook zo'n mailtje gekregen dat ze je potjes willen onderzoeken...?
Geluk is een richting, geen punt
pi_103051732
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Alweer sonicare? Dat is dan de vijfde keer dat ze hem laten buzzen volgens mij.
Ach ik heb al een oral b waar ik tevreden mee ben maar me zus heeft nog een elektische nodig dus misschien geef ik hem dan aan haar ;).
pi_103057905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Yvonnetje het volgende:
Hebben jullie dat ook aan RoC laten weten, en ook zo'n mailtje gekregen dat ze je potjes willen onderzoeken...?
Nee nog niet, buzzrapport maken staat voor dit wekend op mn lijst.
Spoilers!
pi_103067419
Ik ga de sonicare proberen! Heb nu een hele goedkope van oralB, maar poets eigenlijk meestal nog met de hand tandenborstel. dus ben benieuwd wat het verschil is!
pi_103267313
Ik ga m ook testen,mn elektronische is aan vervanging toe.

Kreeg trouwens vanochtend pas de mail.
pi_103334041
Ik mag de sonicare ook gaan testen, ik kreeg vandaag pas de mail. Ach, maakt niet uit :P Loopt trouwens nog een topic over hier:
[Buzzer] Philips Sonicare FlexCare #2
pi_103361403
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Yvonnetje het volgende:
Hebben jullie dat ook aan RoC laten weten, en ook zo'n mailtje gekregen dat ze je potjes willen onderzoeken...?
ik kreeg van Buzzer als reactie op mijn (beetje kritische) buzzrapport dat ik contact kan/ moet opnemen met ROC, om "mijn puntje van kritiek" door te geven, zodat zij mij verder kunnen helpen. (maar niet dat ze mijn potje willen onderzoeken)

Ik twijfel eigenlijk of het een copy/ paste actie van een standaard antwoord van Buzzer was, want ik vind het een beetje vreemd. Ik schrijf toch een Buzzrapport zodat ze mijn eerlijke mening te weten komen en dat dan kunnen doorgeven aan ROC als meer testers zijn met hetzelfde probleem. Waarom moet ik nu weer extra contact opnemen met ROC? Ja, je kunt het natuurlijk ook als goede service zien, maar dan kun je net zo goed direct aan ROC rapporteren.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:20:48 #247
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_103361757
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:58 schreef Zana het volgende:

[..]

ik kreeg van Buzzer als reactie op mijn (beetje kritische) buzzrapport dat ik contact kan/ moet opnemen met ROC, om "mijn puntje van kritiek" door te geven, zodat zij mij verder kunnen helpen. (maar niet dat ze mijn potje willen onderzoeken)

Ik twijfel eigenlijk of het een copy/ paste actie van een standaard antwoord van Buzzer was, want ik vind het een beetje vreemd. Ik schrijf toch een Buzzrapport zodat ze mijn eerlijke mening te weten komen en dat dan kunnen doorgeven aan ROC als meer testers zijn met hetzelfde probleem. Waarom moet ik nu weer extra contact opnemen met ROC? Ja, je kunt het natuurlijk ook als goede service zien, maar dan kun je net zo goed direct aan ROC rapporteren.
Vond ik ook! Ik kreeg van buzzer precies dezelfde reactie, en nadat ik roc had gemaild het antwoord dat ze het potje willen onderzoeken.
Geluk is een richting, geen punt
pi_103362881
Als je 4x 25 liter tankt bij shell, scoor je zo'n Sonicare voor 24 euro.

https://www.tankenprofiteer.nl/index.php?page=product&id=31
pi_103364994
Da's echt heel erg niet dezelfde tandenborstel toch?
Spoilers!
pi_103365901
Je hebt gelijk :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')