Goed zo Pukjequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben met dit weer maar ff gaan lopen, ruim 17km.
Goed zo Pietertje!! Heeft je maat nog geen bericht gehad?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben met dit weer maar ff gaan lopen, ruim 17km.
gek gewordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Heks is gek geworden!
Pietje, ik ben trots en een beetje jaloers, het lijkt mij een geweldige ervaring, die 4-daagse.
Veeeeeeeeeeeeeeel plezierquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gek geworden![]()
IK???/
![]()
wens jullie fijne avond, ik ga bij vrienden op de voetbalclub/kantine een avondje klaverjassen/jokeren, met mooie prijzen![]()
Enjoy!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gek geworden![]()
IK???/
![]()
wens jullie fijne avond, ik ga bij vrienden op de voetbalclub/kantine een avondje klaverjassen/jokeren, met mooie prijzen![]()
Ga je een rollade winnen van een paar pond, kunnen we allemaal bij je komen eten! Have fun!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gek geworden![]()
IK???/
![]()
Echt waar??? Was het niet toevallig een lek in de waterleiding?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy!
En bedankt nog, de regen kwam hier net met bakken naar beneden.
En dan lekker paffen en is alles voor niets geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef mootie het volgende:
Warm! In het kader van gezond doen, lopend sigaretten gaan halen
Jonguh! Ik beweeg tenminste!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan lekker paffen en is alles voor niets geweest.
Gezonde beentjes en klote longetjes! Bij mij is gewoon alles kapotquote:
Ik hang ook van kwalen aan elkaar, maar bij jou is het wel wat, heel wat, ernstigerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gezonde beentjes en klote longetjes! Bij mij is gewoon alles kapot
Zolang het zwakste deel het maar volhoud kom je er welquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hang ook van kwalen aan elkaar, maar bij jou is het wel wat, heel wat, ernstiger
Met zijn bandjes en tapes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Henny huisman heeft ook een zwak onderdeel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |