quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:40 schreef Dakotamu het volgende:
ben ik de enige die vindt dat flip weinig meerwaarde geeft aan het programma?
Die opmerking van mo zegt alles over haarzelf...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Day het volgende:
@dakotamu: ik hoorde sharon net zeggen dat ze om een boek over het opvoeden van puppy's heeft gevraagd, omdat ze onzeker is.
En mo zegt dat flip helemaal stuk zou gaan als jo gekust zou worden door een london knight. Want iedereen is ziekelijk jaloers.
beetje laat.. had ze direct om moeten vragenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef Day het volgende:
@dakotamu: ik hoorde sharon net zeggen dat ze om een boek over het opvoeden van puppy's heeft gevraagd, omdat ze onzeker is.
Het is een pup? Die (correct me if i am wrong??) niet alleen gelaten mocht worden bij het zwembad?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
is toch niet erg! Jeetje wat kunnen jullie doordrammen!
Yep. En Jo zit daar bij de gratie van mama.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef afca_oc het volgende:
flip leeft bij de gratie van jo in secret story, zonder haar is hij helemaal niks
jo der hondjequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:42 schreef MargrietV het volgende:
[..]
slomme diender met 1 keer in 3 dagen een humoristische opmerking. Verder heel kleurloos
zal het niet andersom zijn? De jongen gaat naar de klote door die botoxtrolquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef afca_oc het volgende:
flip leeft bij de gratie van jo in secret story, zonder haar is hij helemaal niks
Op zich is zoiets te verwachten, bij alle BB's was dit ook het geval, daarom zou het leuk zijn als de oud-bewoners weer hun intrede maken in het huis de laatste week net als bij BB06quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
ben bang dat de laatste weken van ss errug saai zullen zijn ,had er echt wat meer van verwacht !!
hij was kleurloos van af het begin, beetje jo d'r kont kussen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal het niet andersom zijn? De jongen gaat naar de klote door die botoxtrol
ook, maar jo leeft idd bij de gratie van mamajoquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
zal het niet andersom zijn? De jongen gaat naar de klote door die botoxtrol
Nee. Ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:40 schreef Dakotamu het volgende:
ben ik de enige die vindt dat flip weinig meerwaarde geeft aan het programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |