abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95852911
Hebben die nou eigenlijk een betekenis of staan ze er zomaar op?
Dus het getalletje wat naast Wilson staat.

Voorbeeldjes:
pi_95852949
Volgens mij met de hardheid van de bal, of de classificatie.. (wedstrijd bal of niet)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_95853000
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:26 schreef craftyvirus het volgende:
Volgens mij met de hardheid van de bal, of de classificatie.. (wedstrijd bal of niet)
Ah okee. Want voor competitie hebben we kokers met '1' ballen erin en met '3' ballen.
Dus ik zat na te denken of het verschil maakte.
Als het hardheid is kies ik nu voor 1 aangezien de tegenstanders hoge, diepe ballen spelen...
pi_95853047
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:28 schreef Thermo16 het volgende:

[..]

Ah okee. Want voor competitie hebben we kokers met '1' ballen erin en met '3' ballen.
Dus ik zat na te denken of het verschil maakte.
Als het hardheid is kies ik nu voor 1 aangezien de tegenstanders hoge, diepe ballen spelen...
Bij hoge en diepe ballen kan je toch veel beter voor een zachte bal kiezen? Dan stuit hij minder hoog op, en gaat hij een stuk minder hard..
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_95853148
van de wilson site:
quote:
Question:

What do the numbers on tennis balls mean?
Answer:

They are used for identification purposes only. For instance, if you play at a facility that has courts next to each other and you are using a number "3" ball and you hit your ball into the next court and the players there are using a "4" ball, you will then know which one is yours. This numbering system is particularly helpful in a tournament setting.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_95853237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:29 schreef craftyvirus het volgende:

[..]

Bij hoge en diepe ballen kan je toch veel beter voor een zachte bal kiezen? Dan stuit hij minder hoog op, en gaat hij een stuk minder hard..
Mij leek het logisch dat 1 het zachtst zou zijn dan, maar het had natuurlijk ook andersom gekund :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:32 schreef Leipo666 het volgende:
van de wilson site:

[..]

Ah okee, dan weet ik dat ook weer. Bedankt! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')