Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 22-04-2011 14:51:17 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
die komt dus ook na de mijnequote:
sorry... meer opties pasten nietquote:
Dan tel ik het bij balkonquote:
wou je zeggen dat dm dik is ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
Nu krijgt Yuki ook gelijk een hoop PM en DM natuurlijk
jahquote:
quote:
Ja, daarom had ik al wat gestuurdquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die komt dus ook na de mijne
maar kan ze best gebruiken denk ik
Ik kreeg prompt een PM en een foboreactie (melding via DM) na dit berichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
Nu krijgt Yuki ook gelijk een hoop PM en DM natuurlijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kreeg prompt een PM en een foboreactie (melding via DM) na dit bericht
Ja, het losmaken van een stroom DM en PM berichten, daar is die gekke M wel goed inquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal je altijd zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb ik gemistquote:
ik ben ONSCHULDIG !!!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het losmaken van een stroom DM en PM berichten, daar is die gekke M wel goed in
ah, die werken kl*te op mijn laptop vooral in de zonquote:
ja dat zeg ik, sex op het balkonquote:
de foto van Pezu op het strand.quote:
Nietus...quote:
idd... heb m maar in de OP gezet onder spoiler...quote:
nog steeds hoor... moet je even WA-en...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef Koen66 het volgende:
Wuuuut
Barretje wilde koffie met me drinken
Lees ik nu
Whuuuuuuuut!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nietus...
[..]
idd... heb m maar in de OP gezet onder spoiler...
Eigenlijk was de planning om naar Utrecht te gaan vandaag, gelukkig maar niet gedaan dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
Handig, geen treinen tussen Leiden en Utrecht... gelukkig hoef ik die kant niet op vandaag.
hier de foto van pezu aan het strand:quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nietus...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
* DaMart blijft de rest van de treinreis naar de OP staren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nietus...
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Eigenlijk was de planning om naar Utrecht te gaan vandaag, gelukkig maar niet gedaan dus.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier de foto van pezu aan het strand:Volle haardosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier de foto van pezu aan het strand:ik heb minder haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Vast wel, kijk maar:quote:
Ach, is puur deze OP, heb m niet in de wiki gezetquote:
ik zag tralies vandaarquote:
Iets met het open nieuw deel knopjequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vast wel, kijk maar:
[..]
Ach, is puur deze OP, heb m niet in de wiki gezet
Dan nog had ik niet geweten waar je te vinden was Yukquote:
probleem is wel dat veel mensen open nieuw deel aanklikken waardoor de OP automatisch gekopieerd wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vast wel, kijk maar:
[..]
Dit jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem is wel dat veel mensen open nieuw deel aanklikken waardoor de OP automatisch gekopieerd wordt
Plus de OP van het volgende topic en die daarna... en die daarna... als niemand hem eruit haalt... want met de opennieuwdeelknop wordt immers de OP in zijn geheel overgenomenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vast wel, kijk maar:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met het open nieuw deel knopje
Maar als iemand dan de OP van de wiki kopieert, dan verdwijnt hij weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem is wel dat veel mensen open nieuw deel aanklikken waardoor de OP automatisch gekopieerd wordt
Dat moeten ze maar eens doen ja, hij mist ook 15 delenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Maar als iemand dan de OP van de wiki kopieert, dan verdwijnt hij weer
LL, de echtequote:
ja maar wie doet dat nog ....quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Maar als iemand dan de OP van de wiki kopieert, dan verdwijnt hij weer
Dag schatquote:
Soliquequote:
quote:
Ik snap hetquote:
Lievquote:
Dat valt te veranderenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan nog had ik niet geweten waar je te vinden was Yuk
Je redt het welquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel, verlang naar het weekend, maar moet nog ruim een uur
Had ik al gezegd dat ik in de buurt van Utrecht werk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het
[..]
Liev![]()
[..]
Dat valt te veranderen
ja ik ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het
[..]
Liev![]()
[..]
Dat valt te veranderen
Dat kan, kom alleen weinig in Utrecht. Ook niet al te bekend.quote:
ja dat plus hoi stquote:
Na het weekend gaat er weinig werk verzet worden dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hrhr.. Ik ben al mijn klantcontacten aan het aansporen om te gaan zuipen dit weekend
Telkens als ik een mail krijg met prettig paasweekend, stuur ik terug:
"Jij ook een fijn paasweekend en lekker genieten van het weer (met de nodige alcolholische drankjes natuurlijk!)"![]()
Je wil nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan, kom alleen weinig in Utrecht. Ook niet al te bekend.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik in de buurt van Utrecht werk?.
Geeft nietquote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Verrek, nu zie ik die spoiler
Leuke bikini
Ik heb er gisteren ook eentje gekocht
Utrechtquote:
In de OPquote:
That's my evil plan.. Ofcoursequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Na het weekend gaat er weinig werk verzet worden dus.
In Utrechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
In de OPquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je redt het wel
* Ladylikecheertnog maar ff
je kunt het
bijna klaar
pics!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Verrek, nu zie ik die spoiler
Leuke bikini
Ik heb er gisteren ook eentje gekocht
ietsje beterquote:
suikertaartjeO+quote:
Ladyquote:
priemquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hrhr.. Ik ben al mijn klantcontacten aan het aansporen om te gaan zuipen dit weekend
Telkens als ik een mail krijg met prettig paasweekend, stuur ik terug:
"Jij ook een fijn paasweekend en lekker genieten van het weer (met de nodige alcolholische drankjes natuurlijk!)"![]()
Hij ligt thuisquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij ligt thuis
Het is vandaag bewolkt in Maastricht dus gewoon aangekleed vandaag
Wokjequote:
Suikersnoetjequote:
* MPG bloostquote:
Owquote:[..]
Dat valt te veranderen
quote:
helaas, heb er alleen nog eentje in lingeriequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een LL in bikini had me nog een extra zetje richting het weekend gegeven denk ik
Raar. Het is raar.quote:
Hoi lieffie, is het lekker in de trein?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |