Nee, die verwart sex met liefde.quote:
volgens mij heeft ze een hazelip gehad ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ojee, Flip zegt dat ie niet bezet is... hoelang gaat het duren voordat aandachtshoer met opgespoten bovenlip hier over gaat zeiken..
Wanneer komt ie? Weet ik iig zeker dat ik um niet tegen kom op het strand van Bergen aan Zeequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:35 schreef willllll het volgende:
de enige die op bezoek wil komen is Dries Roelvink
Ik vond het vanaf het begin al belachelijk dat ze iemand opschepen met een hond. Sharon kan je het niet echt kwalijk nemen dat die hond zich zo gedraagt ze heeft simpel te weinige kennis om die hond op te voeden. En toch zal ze er op afgerekend worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wat mij betreft mag Sharon inclusief hond naar huis. Kan ze het hondje fijn in het echt uitlaten.
neem een krantquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heb je een vliegenmepper, wil graag een nare horzel een mep verkopen.
Het lijkt wel of flip jo een beetje zat is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ojee, Flip zegt dat ie niet bezet is... hoelang gaat het duren voordat aandachtshoer met opgespoten bovenlip hier over gaat zeiken..
volgens gerard za-avondquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wanneer komt ie? Weet ik iig zeker dat ik um niet tegen kom op het strand van Bergen aan Zee
Dat is waar inderdaad. Veel bewoners worden afgerekend op wat de programmamakers in scene zetten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin al belachelijk dat ze iemand opschepen met een hond. Sharon kan je het niet echt kwalijk nemen dat die hond zich zo gedraagt ze heeft simpel te weinige kennis om die hond op te voeden. En toch zal ze er op afgerekend worden.
daarom vond ik ook dat er een puppyboekje bijgeleverd moest worden, ik geloof idd dat sharon het niet verkeerd bedoelt, maar ze is clue-lessquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin al belachelijk dat ze iemand opschepen met een hond. Sharon kan je het niet echt kwalijk nemen dat die hond zich zo gedraagt ze heeft simpel te weinige kennis om die hond op te voeden. En toch zal ze er op afgerekend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |