Hoezo? je kunt toch ook gewoon appelsap en jus drinken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee eppo![]()
praat me geen alcoholprobleem aan
nee, het kan allebei.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat antwoord weet je zelf ook wel
Nee, want je weet hoe ik over crashdieten denkquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, het kan allebei.
misschien wil je wel strak in bikini naar Corfu, weet ik veel.
ik zal ff duidelijk zijn want je pikt de signalen niet op...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, het kan allebei.
misschien wil je wel strak in bikini naar Corfu, weet ik veel.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef Blueman het volgende:
Ghehe mijn ma heeft een nieuwe telefoon en had er whatsapp ook maar meteen opgezet...
Nu heeft ze door hoe het werkt... krijg ik bijna elke dag berichtje... hoe is het met je enkel... hoe moet dit, hoe moet dat...
dan moet ze niet antwoorden!quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal ff duidelijk zijn want je pikt de signalen niet op...
SQ wil het er niet over hebben
Zo ideaal!quote:
Je vragen zijn wel wat bot en directquote:
Ohja dat vond ik eigenlijk ook... vond wel dat je haar een beetje raar zatquote:
Dit was bij ons ook een belangrijk issue. Alleen ik werk onregelmatig dus dat scheelt al een groot deel met alleen zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:08 schreef bleiblei het volgende:
.
- We vinden dat een hond aandacht moet krijgen die hij of zij nodig heeft. Een kat is solitair een hond een roedeldier. Dat betekend dat een hond veel van zijn baasjes moet leren en ook in de gaten gehouden moet worden. Dat werkt gewoon niet voor 2 fulltime werkers. Als je het er niet mee eens bent is dat jouw keuze. Ieder zijn meug. Maar voor ons telt dat wel zwaar.
Kun je niet naaien nee?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:09 schreef bleiblei het volgende:
En idd.! Leuke jurk Inu, doe ik je niet na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |