quote:
Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef MamaPurk het volgende:Dat van die hooikoorts het ik me ook al even afgevraagd, maar ik kijk het nog even aan... We zijn met haar niet extreem veel buiten nu veel te warm.
We hebben haar vanmiddag dus een half flesje extra gegeven maar dan krijgt ze ook meteen meer voeding en dat vind ik er een beetje lastig aan... En ik weet eigenlijk niet of je gewoon een beetje water extra mag geven en hoeveel dan enzo.
Op die manier is het Fokbad wel handig idd maar das hier niet nodig! En soms baal ik wel dat ik geen bv geef, lijkt me op dit soort dagen zo makkelijk, aan mogen leggen zonder afhankelijk e zijn van een limiet..
Ik heb laatst trouwens Sarah midden onder het voeden zo met fles en al opzij gelegd omdat Jaël vol met haar mond op de hoek van de tafel viel..
Je kunt wel bijvoorbeeld in plaats van 180/6 dan flesjes geven van 180/5 en dan 1 flesje meer in totaal toch?
Het ging om het totale aantal schepjes voeding dacht ik dat je kindje binnenkrijgt, niet om de hoeveelheid vocht. Dus dat het meer is dan een liter (meer water op het totaal) geeft dan niet zo, als het aantal schepjes voeding maar niet meer is. Zeg ik dat logisch? vast niet

Ik dacht dat zoiets kon maar ik weet er het fijne niet van voor die hele kleintjes, misschien even in het fv-topic gooien anders?
Oef Jaël
zo leg ik Elin inderdaad ook wel eens opzij ja als ik aan het voeden ben, dan maakt Amélie weer een doodsmak van haar stoeltje af ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回