way ahead of ya....quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was in Hvjjn gaan posten, de horror, de horror
quote:Op vrijdag 22 april 2011 05:11 schreef Under_Score het volgende:
mn bioritme is helemaal van slag door de stress. twijfelen tussen wakker blijven of proberen te slapen.
Ja, verdoriequote:Op vrijdag 22 april 2011 07:16 schreef ACT-F het volgende:
Zo, de interne brand geblust met koffie. Nu kan ik weer rustig slapen
Alhoewel...
Daarom is half Nederland ook vrijquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:51 schreef omearos het volgende:
ik zou ook graag vrij zijn vandaagheerlijk weer!
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:13 schreef Assiej het volgende:
Had ik btw al verteld dat ik een 9 heb gekregen voor mijn getekende handen?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Redbaron het volgende:
Thuis, Weekend, Morgen kroeg in![]()
Wat kan het leven toch ook mooi zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker 5 uur eerder vrij dan gepland!
Moiquote:
Snakeyquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Henrike, gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
stand up comedy ofzo?quote:
Ik zou ook gaan, maar ben echt lam en fucking hooikoorts dus kga maar vroeg slapen.quote:
Sterktequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef haakon het volgende:
Ik ben ook moe, morgen half8 weer werken en morgen om 4 uur nog een pot voetballn
K knap hem vannacht iig in 1 keer door, slaap morgenmiddag hopelijk nog een paar uurtjes, want morgenavond moet ik weer aan de bak
Basquote:
Veel plezier! Hou je voeten en de vloer een beetje heel he.quote:
nee, een filmquote:
Ja was niets. Wegereefquote:
Goedmakertje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jezus, dat was wel een penal voor ADOGelukkig niet gegeven!
op die fietsquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is Ado vs Twente en het is 0-1 dus......
Hopelijkquote:
quote:
Is alweer overquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
En ja hoor....het gaat weer over voetbal
Tja, Twente speelde vanavondquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
En ja hoor....het gaat weer over voetbal
Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is alweer over
Nog plannen voor pasen?
Ooh sorry.quote:
Nee niet echt. Mischien ff bbq'en met wat vrienden.quote:
quote:
Nachtbrakertjequote:
ie hebt nog best uut kunn'n sloap'nquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Veel te vroeg voor een zaterdag, maar ik kan gewoon niet meer slapen
Mogguh schatquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even bammetje en bakkie pleur, en dan weer mooi buiten zitten
En je hebt nog zo'n lange dag te gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:40 schreef Redbaron het volgende:
Pff kopzeer, zo eten en drinken en een ibu als het niet snel over is
10 minuten dubbelgevouwen maar heb het verkeerde gereedschap geloof ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Kga mezelf straks dubbelvouwn in m'n alfa om de airco-filters te vervangen.
Gaat een leuk klusje worden denk ik.
Olaquote:
Nicolequote:
Ha Ivoquote:
Ja gaat mooi. Beetje relaxen. Straks met 'n maat naar andere kameraad om met nog wat vrienden te bbq'en. Vavavond lekker daar zitten op 't terrasje bij 'm. Mooi werk is dat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:43 schreef omearos het volgende:
Goedschoonmaakdagje hier
Hoe is het met Jeff dan?
mooiquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef Assiej het volgende:
Super leuke dag gehad, lekker op de motor alleen damn wat zweten in dat pak
quote:
yup, huisje weer een stukje schoner, heb zelfs de gordijnen in de wasquote:
Hahaha! Ben je veel op de weg te vinden dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef omearos het volgende:
[..]
mooi
gewoon doorrijden, dan houdt de rijwind je wel koel
ga je zelf ooit nog leren rijden, of hou je het bij meerijden?
Het leek mij altijd doodeng, maar na een aantal keer meerijden toch maar een proefles genomen, en uiteindelijk mijn rijbewijs gehaaldEn dat voor iemand die 7 jaar geleden nog zei dat ze nooit een rijbewijs zal halen omdat rijden zo eng is
op de motor rij ik vooral naar mijn werk of naar iets anders, niet gewoon tochtjes.Al ga ik dat wel steeds meer doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hahaha! Ben je veel op de weg te vinden dan?
Ja ik heb soms dat het zelfs prikt bij mijn blaas in het begin..
Ik ben er niet bang voor en wil juist graag mijn rijbewijs alleen heb ik het geld niet want ik moet alles zelf betalen..
Heb je een racer dan of?
Hij heeft een honda cbr 600f.
We waren vandaag naar Utrecht om nieuw pak voor hem te kopen en laarzen dus ik kon mooi zijn pak en laarzen aan die sowieso voor hem en mij te groot is, het pak dan..
Relaxedquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:06 schreef omearos het volgende:
yup, huisje weer een stukje schoner, heb zelfs de gordijnen in de was![]()
hoe was jouw dagje?
toch eens tijd voor een luchtbugs met zoutpatronenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben weer binnen, er zit in de tuin naast ons een klein kind te janken, en de ouders proberen niks om de kleine stil te krijgen
Jij bent echt allergisch voor jankblagen he. Wordt nog wat als jij en Nicole kinderen krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben weer binnen, er zit in de tuin naast ons een klein kind te janken, en de ouders proberen niks om de kleine stil te krijgen
wordt sowieso een ramp als wij kinderen krijgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij bent echt allergisch voor jankblagen he. Wordt nog wat als jij en Nicole kinderen krijgen.
Justin met oordoppen..oh wacht..jij hebt toch oorproblemen? Lekker laten zo.
Uhuquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef omearos het volgende:
[..]
wordt sowieso een ramp als wij kinderen krijgen
- hyperactiefquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoever waren we ookalweer?
- rood haar
- scheve gele tandjes
- nerd
- brilletje
Goh, ik zie mezelf erin terug als jong ventje
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
For the worlds sake, dont get any children!!
Ojaquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
For the worlds sake, dont get any children!!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja
Kunnen we dat de wereld wel aan doen?
Dat dacht ik dus ookquote:
Feestje vierenquote:
Neh moet maandag om 2u weer naar DKquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef omearos het volgende:
[..]
gaan we morgen toch in spakenburg een feestje bouwen?
geen lang paasweekend voor jou?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neh moet maandag om 2u weer naar DK
Scandinavische blondjes kieknquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neh moet maandag om 2u weer naar DK
Henquote:
dan heb ik nog vakantie, dus dan kan ik koffie komen drinken?:)quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ iedereen hier: 7 mei ben ik jarig en gelieve geen verjaardagstopic in ONZ of elders openen.
Ik vier het op internet in besloten kring met jullie ToF'ers
Hoiii maatjequote:
Als ik de deur open doe wel ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan heb ik nog vakantie, dus dan kan ik koffie komen drinken?:)
Wazzaaquote:
Jeus, da's idd lang wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:22 schreef haakon het volgende:
pfff 45 uur wakker en nu ff film kijken, dan pittn.. Welterutsen
What's upquote:
Ik heb meteen een happy hardcore-achtig nummer in m'n kopquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Up to the sky.. flying high.
hoiquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HenLeuke verjaardag gehad? Welke kadootjes heb je gekregen of ben ik nu te nieuwsgierig?
Het gaat wel goed met me, niet heel veel gedaan vandaag. vanavond even opgepast op mijn neefje en nichtje.quote:
quote:
joah, maar ik ben net uit bedquote:
neuh hoor.quote:
uhuh, gister flink feestje gehad dan ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 14:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh hoor.
mooi sloap'n is ook wel eens lekker
viel op zich mee, maar wel moequote:Op zondag 24 april 2011 14:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh, gister flink feestje gehad dan ofzo?
Episch. Ik ben ze de laatste weken weer aan het kijken...quote:Op zondag 24 april 2011 03:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een legendarische serie is dat
[ afbeelding ]
Dat doet me aan een bepaalde aflevering denkenquote:Op zondag 24 april 2011 19:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Episch. Ik ben ze de laatste weken weer aan het kijken...Al is de enige eckte eindbaas in dit universum.
Toevallig, vanmorgen bleek wederom hoe Al onbewust mijn leven heeft beďnvloed: ik drink een lekkere bak pleur, voel mijn darmen borrelen (je kent het) en terwijl ik naar de wc slenter om lekker te stinken doe ik net alsof ik een krantje onder m'n oksel schuif en neurie ik het deuntje van "Bad to the bone"...Truly kansloos...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Hoi
En crosspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi
En crosspostDat is gewoon niet normaal meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een goeieavond dames. En heren natuurlijk ook als die er zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Markoquote:
Hoi
En crosspostWederom een prachtplaatje San!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Jij ook een goedenavondquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet normaal meer![]()
En een goeieavond dames. En heren natuurlijk ook als die er zijn.
aha, nee baasje was teveel op de autopiloot bezig...mag gewoon de paasdagen thuis uitzittenquote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef omearos het volgende:
[..]
vaker doen
[..]morgen weer naar huis.
Moet jij vannacht weer vertrekken?
scheelt weerquote:Op zondag 24 april 2011 22:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aha, nee baasje was teveel op de autopiloot bezig...mag gewoon de paasdagen thuis uitzitten
Morgennacht wel weer weg
Uiteraad.quote:Op zondag 24 april 2011 22:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Welkom![]()
Je woont wel in twente?
hehe das niet nodig, want ik heb mn boodschappen al gehaald in de veronderstelling dat ik vannacht weg moestquote:Op zondag 24 april 2011 22:21 schreef omearos het volgende:
[..]
scheelt weerplus dat morgen de supermarkt wel open is
Kon toch zijn dat je lurkte omdat wij zo boeiend zijn.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je lurkte omdat wij zo boeiend zijn.![]()
Waar woon je?
quote:
Wat is er volgens jou dan mooi aan Almelo...quote:
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan mooi aan Almelo...
Qua uitgaan is t ruk, qua winkels in het ruk...
Meeste volk is ruk..
Ik binnenkort ook hoop ikquote:
Most of the time yeahquote:
hopelijk kan je snel ontsnappenquote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik binnenkort ook hoop ik
[..]
Most of the time yeah![]()
Mja dan moet je toch weer terug naar Almelooo als je terug bent op de zaak...
het is toch ook een grote ui?quote:Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef Droomert het volgende:
[..]
Neeeeeheee, het was toch met hoofdletters!
quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
is dit niet wat voor je?
Beetje somber, en FC Twentequote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
is dit niet wat voor je?
ik heb 'm ook zonder FCTquote:
Heb je nou meegekregen dat Sepultura naar ZC komt?quote:Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens ook nog een sinterklaasversie
joah, dat was toch al een tijd bekend?quote:Op zondag 24 april 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je nou meegekregen dat Sepultura naar ZC komt?
Ja. Maar ik wist niet dat jij het wist. Ga je?quote:Op zondag 24 april 2011 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat was toch al een tijd bekend?
Goed, en jij?quote:
joah, ik ben nu net de kaarten aan 't bestellenquote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wist niet dat jij het wist. Ga je?
quote:
14,gifquote:
dat poste ik niet in het onz-radio topicquote:
waarom niet?quote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat poste ik niet in het onz-radio topic
Vanavond geen dikke metal voor San?quote:
Neu.quote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanavond geen dikke metal voor San?
Bapadapapadapdapdapaaaaaaaaaaap dapadpadpaaaap. Heb je roos in je blonde haren.. dapadapaaadpapadaapquote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb zin om naar een skihut te gaan, met bijbehorende musiek
het is een nacht, frans duijts, 3js:)quote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bapadapapadapdapdapaaaaaaaaaaap dapadpadpaaaap. Heb je roos in je blonde haren.. dapadapaaadpapadaap
die is gekquote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
het is een nacht, frans duijts, 3js:)
en meer van die foute musiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |