Nou geheimen wel vertellen, daar is waar iedereen toch naar uitkijkt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mocht er ooit een SST2 komen zou ik toch drastisch wat dingen aanpassen:
- Geheimen niet vertellen, zodat er voor de kijker meer een interactief gevoel blijft
- Andere zender
- Casting aanpakken. Nu zit er totaal geen Jan Lul van de straat in. Ze hebben allemaal alles van de wereld gezien en zijn niet de minst bedeelden uit de samenleving. Gewoon ruimere leeftijdsgrens en meer een simpele nuchtere boeren vent/meid erin.
Ik denk dat je dan al een heel end komt.
Casting met 3 stelletjes? Opmerkelijk dat Alex hier meer geluk heeft gehad dan met Dating in the Dark!quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:15 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou geheimen wel vertellen, daar is waar iedereen toch naar uitkijkt.
Maar minder snel, en veel minder duidelijk clues.
Dat hebben de bewoners ook gezegd.
Dat je dus echt moeit zoeken en puzzelen.
De muur, de klokken betekenen bijvoorbeeld uiteindelijk niets.
Casting vond ik nog redelijk goed.
Dit bedoel ik absoluut niet respectloos, maar het zijn toch enigszins mensen met hersenen.
Het is aan de programma maker welk publiek hij wilt.
Je kunt ook "debielen" nemen (ook absoluut niet respectloos bedoelt), maar dat levert meestal "gevechten" op.
damn type ik een hele post, topic op slot
Wat?quote:
De bewoners analyseren en de fokkers slapenquote:
Moeilijke kwestie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Casting met 3 stelletjes? Opmerkelijk dat Alex hier meer geluk heeft gehad dan met Dating in the Dark!
O ja, moet die aflevering nog steeds bekijken!
Vond BB6 niet zo'n succes met die stelletjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Casting met 3 stelletjes? Opmerkelijk dat Alex hier meer geluk heeft gehad dan met Dating in the Dark!
En daar vind ik nou niets aan.. Ik zie liever verschillende persoonlijkheden bijelkaar en met elkaar. Het hoeft niet altijd mot te zijn, maar hier zit verder ook geen actie in en wordt voorspelbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:18 schreef bb2 het volgende:
[..]
Moeilijke kwestie.
Ze hebben allemaal een lijst moeten invullen, profiel, wat ze leuk vonden, wat voor mensen ze leuk vonden enz.
Om die reden vind ik het moeilijk te geloven dat het volledig toeval is.
Uiteraard weet je zulke dingen nooit zeker, maar je kunt de kansen wel groter maken.
Als laura hem gedumpt heeft gaat ie naar koffietijd van max, kijken of daar nog chickies te scoren zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, die weet vast al dat ie niet lang meer 'getrouwd' is.. of hij moet direct zijn pinpas inleveren bij Laura!quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:20 schreef AYLI het volgende:
Wat keek Alex zielig in de liveshow trouwens!
Ik snap wat je bedoelt, maar willekeurig mensen bij elkaar stoppen wordt een saaie boel of flinke mot.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En daar vind ik nou niets aan.. Ik zie liever verschillende persoonlijkheden bijelkaar en met elkaar. Het hoeft niet altijd mot te zijn, maar hier zit verder ook geen actie in en wordt voorspelbaar.
aangepastquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Day
Ik zie dat ik wat vergeten ben in de OP:
Update kluisstanden, bijgewerkt tot 20-04-2011 00:45 uur:
Moet zijn 21-04 21:45 uur
Daar gaat het toch ook om in het leven?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wat ik wel weet is dat ik het nu even enorm gezellig vind met jullie
Is het ook, maar we delen we een beetje dezelfde mening.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wat ik wel weet is dat ik het nu even enorm gezellig vind met jullie
Ja! Hoe dúrf je zoiets te zeggen over Alexquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mmm, dankzij mijn Alex-opmerking heb ik nu het hele topic gedood??
Ik heb toch zeer duidelijk een reactie op jou geplaatst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mmm, dankzij mijn Alex-opmerking heb ik nu het hele topic gedood??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |