Als je het niet erg vind ga ik dat nou net niet showen op video's daar moet je toch voor naar andere sites! Kusquote:
Er is niets om te showen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:45 schreef HeidyJane het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind ga ik dat nou net niet showen op video's daar moet je toch voor naar andere sites! Kus
Goed lieverd, fijn dat jij je zo goed uit. Duimpje omhoog.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:50 schreef zarGon het volgende:
Zelfs bij dertienjarige zie je tegenwoordig appeltietjes en subtiel bollende kontjes.
JE BENT EEN HOUTEN PLANK.
Kweek vlees, vormloos roggebrood.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:49 schreef HeidyJane het volgende:
[..]
Last van opgekropte frustratie schat? Ik tel al 2!
RIP fap-UIquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar Heidy, waarom niet wat duidelijkere/grotere foto's? je hoeft echt niet naakt hoor maar zo win je echt geen wedstrijd.
Hmm de publieksstem is maar een deel van de wedstrijd, de finale is 10 mei. Dan beslist de jury na nog meer rondes, mochten ze twijfelen tussen 2 kandidaten dan helpt de publieksprijs een beetje, over die fotos op de site hadden wij met z'n alleen helaas bar weinig te zeggen. Hadden ze daar even snel gemaaktquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar Heidy, waarom niet wat duidelijkere/grotere foto's? je hoeft echt niet naakt hoor maar zo win je echt geen wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |