ik mag toch hopen dat ze Jo niet zo ver krijgt maar niets is wat het lijkt. Mocht Sharon op de bank komen hoop ik dat ze Mo naast zich krijgtquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Nou nee, Sharon heeft Gerard en Karim. Denk dat Mo weet dat zij op de bank zit volgende week. Tegen Gerard, Karim, Jo en Flip wint ze het nooit (+ Flip goot de beide heren echt niet op de stoel, te gevaarlijk). Waarschijnlijk acht ze haar kansen tegen Sharon het hoogst, dus daar wil ze het wel tegen opnemen. Daarom probeert ze flip nu te pushen om Jo over te halen om op Sharon te stemmen. Sharon krijgt dan 3 stemmen en zij ook van gerard, sharon en Karim.
Die heeft misschien in een vroeg stadium gezien dat Jo privileges kreeg en dat ie dacht daar zal ik dan ook maar van mee profiteren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef willllll het volgende:
ik denk dat philip alleen bij jo is omdat hij dan verzekerd is vaan haar stem
omdat je 'm dan beloont voor fout gedragquote:
ja zo kan het ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Die heeft misschien in een vroeg stadium gezien dat Jo privileges kreeg en dat ie dacht daar zal ik dan ook maar van mee profiteren.![]()
Wel goochum als ie dat zo gedaan heeft. Dan heb ik er wel respect voor. Blijft tenslotte een spel.
ok ik weet niks van honden maar het klinkt zo zieligquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef bull1966 het volgende:
[..]
omdat je 'm dan beloont voor fout gedrag
En dan vlieg kunnen spelen, als ze gaat kijken hoe populair ze is. 1 uurtje is genoegquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Exit voor volgende week
[ afbeelding ]
net als kinderen opvoeden dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef bull1966 het volgende:
is ook zo
maar dit is aandacht vragen en als je 'm dan aandacht geeft weet ie de volgende keer dat janken aandacht oplevert
Ik heb mij n.a.v. die mail die iemand hier gisteren liet zien, al aangemeld als nieuw onderkomen voor Seggie.quote:
iddquote:
Ik verwacht groot drama donderdag, want ik denk dat Flip en Jo samen op de bank komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet helemaal, die mannen gaan blind voor elkaar en minder voor Sharon als het er op aan komt
want???quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht groot drama donderdag, want ik denk dat Flip en Jo samen op de bank komen.
Staat je glazen bol weer op tafel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht groot drama donderdag, want ik denk dat Flip en Jo samen op de bank komen.
Daar staat in of je met me wilt daten, want mijn vriezer is weer leegquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef evaxsis het volgende:
@LS ik wil net de Pm lezen maar mijn Mac valt weer uit. Als die weer afgekoeld is ga ik het lezen :S
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar staat in of je met me wilt daten, want mijn vriezer is weer leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |