ik mag toch hopen dat ze Jo niet zo ver krijgt maar niets is wat het lijkt. Mocht Sharon op de bank komen hoop ik dat ze Mo naast zich krijgtquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Nou nee, Sharon heeft Gerard en Karim. Denk dat Mo weet dat zij op de bank zit volgende week. Tegen Gerard, Karim, Jo en Flip wint ze het nooit (+ Flip goot de beide heren echt niet op de stoel, te gevaarlijk). Waarschijnlijk acht ze haar kansen tegen Sharon het hoogst, dus daar wil ze het wel tegen opnemen. Daarom probeert ze flip nu te pushen om Jo over te halen om op Sharon te stemmen. Sharon krijgt dan 3 stemmen en zij ook van gerard, sharon en Karim.
Die heeft misschien in een vroeg stadium gezien dat Jo privileges kreeg en dat ie dacht daar zal ik dan ook maar van mee profiteren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:51 schreef willllll het volgende:
ik denk dat philip alleen bij jo is omdat hij dan verzekerd is vaan haar stem
omdat je 'm dan beloont voor fout gedragquote:
ja zo kan het ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Die heeft misschien in een vroeg stadium gezien dat Jo privileges kreeg en dat ie dacht daar zal ik dan ook maar van mee profiteren.![]()
Wel goochum als ie dat zo gedaan heeft. Dan heb ik er wel respect voor. Blijft tenslotte een spel.
ok ik weet niks van honden maar het klinkt zo zieligquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef bull1966 het volgende:
[..]
omdat je 'm dan beloont voor fout gedrag
En dan vlieg kunnen spelen, als ze gaat kijken hoe populair ze is. 1 uurtje is genoegquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Exit voor volgende week
[ afbeelding ]
net als kinderen opvoeden dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:57 schreef bull1966 het volgende:
is ook zo
maar dit is aandacht vragen en als je 'm dan aandacht geeft weet ie de volgende keer dat janken aandacht oplevert
Ik heb mij n.a.v. die mail die iemand hier gisteren liet zien, al aangemeld als nieuw onderkomen voor Seggie.quote:
iddquote:
Ik verwacht groot drama donderdag, want ik denk dat Flip en Jo samen op de bank komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet helemaal, die mannen gaan blind voor elkaar en minder voor Sharon als het er op aan komt
want???quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht groot drama donderdag, want ik denk dat Flip en Jo samen op de bank komen.
Staat je glazen bol weer op tafel?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht groot drama donderdag, want ik denk dat Flip en Jo samen op de bank komen.
Daar staat in of je met me wilt daten, want mijn vriezer is weer leegquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:56 schreef evaxsis het volgende:
@LS ik wil net de Pm lezen maar mijn Mac valt weer uit. Als die weer afgekoeld is ga ik het lezen :S
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar staat in of je met me wilt daten, want mijn vriezer is weer leeg
ja want dit is zielig. ik zou die hond Credo noemen dat is een krachtige naam en dat past bij hem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb mij n.a.v. die mail die iemand hier gisteren liet zien, al aangemeld als nieuw onderkomen voor Seggie.
Vind ik een betere naam, want een hondennaam met meer dan 2 lettergrepen is lastig voor commando's geven.
Dan zou hij hondenpaspoort krijgen met namen Seggie Segredo Thor, wat dan ook weer SST is.
Ik woon randje Zutphen aan de dijk, dus hij kan dan lekker los rennen op de uiterwaarden, zonder verkeer in de vrije natuur.
Ben benieuwd of ik antwoord krijg op dat mailtje.
gezien het stemgedrag in het verleden is die kans vrij grootquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier niet.quote:
das mooi hoef ik dat niet meer te lezen. Lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar staat in of je met me wilt daten, want mijn vriezer is weer leeg
Nah, staat in wat ik hierboven heb getypt.
"De video die u wilt bekijken is niet beschikbaar"quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier niet.
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Maar je kan naar bed want het feest is over denk ik.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
"De video die u wilt bekijken is niet beschikbaar"
Dan zou Mo ook op Flip en Jo moeten stemmen, doet ze niet. Iig Flip niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef bull1966 het volgende:
[..]
gezien het stemgedrag in het verleden is die kans vrij groot
Omdat er volgende week geen omgekeerde nominatie zal komen. Het risico is te groot dat iedereen twee voorkeursstemmen krijgt. Als ik een inschatting kan maken van hoe er genomineerd gaat worden, krijg je onderstaand model, waarbij een * staat voor voorkeur en een x voor nominatie.quote:
Paar keer F5quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
"De video die u wilt bekijken is niet beschikbaar"
Nee hoor, Segredo blaft en piept er nog lekker op losquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier niet.
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Maar je kan naar bed want het feest is over denk ik.
ach, nacht, avond, het is relatiefquote:
Ik verwacht iets als sanctie op nominatie afspraken en er zo iig 3 genomineerd staan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
dat werkt alleen als ie uit het nest komtquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En niemand die op het idee komt om een oud gedragen t-shirt in de bench te leggen??
ze kunnen het natuurlijk altijd proberen.. dit is ook niets!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:10 schreef bull1966 het volgende:
[..]
dat werkt alleen als ie uit het nest komt
ze hadden sowieso niet die hond er in moeten doen! Ik zie nog steeds geen toegevoegde waarde!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:11 schreef ShivaArnhem het volgende:
Wat is er mis met een mand voor Segredo ?
Scheelt een bedoel gedoe en is toch ook
veel gezelliger voor hond en baasje.
Nee joh, Gerard heeft al een aantal keer laten vallen dat hij op Mo gaat stemmen zodra het kan en Karim zei ook dat Mo haar stem op hem een keer terug kon krijgen. Dus die twee stemmen Mo en Jo. Bovendien denk ik dat Flip eerder op Karim stemt, want hij wil niet het risico lopen tegenover Geer te staan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat er volgende week geen omgekeerde nominatie zal komen. Het risico is te groot dat iedereen twee voorkeursstemmen krijgt. Als ik een inschatting kan maken van hoe er genomineerd gaat worden, krijg je onderstaand model, waarbij een * staat voor voorkeur en een x voor nominatie.
[ afbeelding ]
En Monique ontspringt andermaal de dans
die hond heeft al geregeld aandacht gekregen op z'n gejankquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze kunnen het natuurlijk altijd proberen.. dit is ook niets!
Je kan wel zien dat jij van de vrouwen bent. Je hebt alle vrouwennamen goed gespeld, maar Philip nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat er volgende week geen omgekeerde nominatie zal komen. Het risico is te groot dat iedereen twee voorkeursstemmen krijgt. Als ik een inschatting kan maken van hoe er genomineerd gaat worden, krijg je onderstaand model, waarbij een * staat voor voorkeur en een x voor nominatie.
[ afbeelding ]
helemaal met je eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze hadden sowieso niet die hond er in moeten doen! Ik zie nog steeds geen toegevoegde waarde!
Karim of Gerard hoeft maar een andere keuze te maken en je hebt een heel ander lijstjequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of buitenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik snap dus echt niet dat ze de bench niet naar het labyrint verplaatsen..
Of naar buiten (als hij maar droog staat)quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja in de finale ja, maar niet al volgende week.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef bb2 het volgende:
Misschien is het juist wel een pre om in de finale tegenover Gerard te staan.
Hij heeft toch al aangegeven dat hij geen 100.000 euro hoeft.
Misschien spreekt hij dadelijk (in de finale) nog z'n achterban aan om niet op hem te gaan stemmen
Voor de nominaties hoef je enkel te letten op voorkeuren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:15 schreef Pippien het volgende:
[..]
Ja in de finale ja, maar niet al volgende week.
Ik snap sowieso die hele bench niet. Degene die dat ding heeft uitgevonden moeten ze een spuitje geven, als hij al niet dood is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Een pup is hartstikke leuk om te zien.. Maar iedereen wil baas zijn, juist omdat het beestje zo leuk is! En bij vier mensen is het makkelijker om één lijn te trekken dan bij 7!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:14 schreef bull1966 het volgende:
[..]
helemaal met je eens
tis wel leuk om te zien zo'n pup maar het beest moet straks helemaal weer opnieuw opgevoed worden
zei ik al jo is zich al bij mo aan het inslijmen flip ook bij moquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:16 schreef bb2 het volgende:
[..]
Voor de nominaties hoef je enkel te letten op voorkeuren.
De rest is afstrepen.
Dus allemaal goed opletten wat de mensen aankomende weken aan voorkeuren hebben
Het word of Mo versus Sharon of Mo, Sharon en Flip,denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
een bench schijnt tegenwoordig hip te zijn.. een vriendin van mij heeft het ook. ik hou er niet van! Een hond heeft tijd en geduld nodig om zijn plek in het gezin te krijgen, niet dat ie weggestopt wordt in de bench wanneer het het gezin even niet uitkomt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die hele bench niet. Degene die dat ding heeft uitgevonden moeten ze een spuitje geven, als hij al niet dood is.
Dat zou niet slim zijn. Ze moeten juist proberen om de gevaarlijkste tegenstanders naast elkaar op de bank te krijgen en de stelletjes op te breken. Je kunt in de finale beter een zwakke tegenstander hebben dan een sterke. Laat eerst de titanen elkaar uitmoorden, dan kun je je later wel van het aangeschoten wild ontdoenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef Pippien het volgende:
[..]
Nee joh, Gerard heeft al een aantal keer laten vallen dat hij op Mo gaat stemmen zodra het kan en Karim zei ook dat Mo haar stem op hem een keer terug kon krijgen. Dus die twee stemmen Mo en Jo. Bovendien denk ik dat Flip eerder op Karim stemt, want hij wil niet het risico lopen tegenover Geer te staan.
bench is geweldigquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die hele bench niet. Degene die dat ding heeft uitgevonden moeten ze een spuitje geven, als hij al niet dood is.
Kan je nagaan hoe nietszeggend ie isquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat jij van de vrouwen bent. Je hebt alle vrouwennamen goed gespeld, maar Philip niet
Soms kan een bench echt best een uitkomst zijn, maar in 9/10 gevallen is het gewoon het baasje dat verkeerd bezig is. (onbewust)quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een bench schijnt tegenwoordig hip te zijn.. een vriendin van mij heeft het ook. ik hou er niet van! Een hond heeft tijd en geduld nodig om zijn plek in het gezin te krijgen, niet dat ie weggestopt wordt in de bench wanneer het het gezin even niet uitkomt!
het blijft mensenwerk, met en zonder bench.. mensen denken vaak al niet na voor ze een hond aanschaffen. jammer dat dit programma dat ook doet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Soms kan een bench best een uitkomst zijn, maar in 9/10 gevallen is het gewoon het baasje dat verkeert bezig is. (onbewust)
Ik denk zo:quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Het word of Mo versus Sharon of Mo, Jo en Flip,denk ik.
Ik denk dat er zo gestemd wordt:
Sharon: Mo en Flip
Gerard: Mo en Jo/Flip
Karim: Mo en Flip
Flip: Sharon en Karim (absoluut geen Gerard en ik sluit het ook niet uit dat hij voor Mo gaat)
Jo: Gerard en Sharon (als het mo lukt om haar over te halen)/Mo
Mo: Sharon en Karim/Jo
3 of 4 keer Mo
2 of 3 keer Sharon
2 of 3 keer flip
0 of 2 keer Jo
1 of 2 keer Karim
1 keer Gerard
Klopt, het is ook puur speculatief, waarbij ik ervan uitga dat ze de bank zo 'zwaar' mogelijk proberen te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Karim of Gerard hoeft maar een andere keuze te maken en je hebt een heel ander lijstje
Heeft toch al een aardig inkijkje in het karakter van Sharon opgeleverd. En gezien het feit dat mensen er langzaamaan tureluurs van worden, zit er wellicht nog wat in het vat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ze hadden sowieso niet die hond er in moeten doen! Ik zie nog steeds geen toegevoegde waarde!
mensen die een hond (beest) als gezinslid zien zijn zowiezo fout bezigquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Soms kan een bench best een uitkomst zijn, maar in 9/10 gevallen is het gewoon het baasje dat verkeert bezig is. (onbewust)
Wat ik niet helemaal begrijp.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het blijft mensenwerk, met en zonder bench.. mensen denken vaak al niet na voor ze een hond aanschaffen. jammer dat dit programma dat ook doet!
Dit is zo'n straathondje van Brigit Maasland, toch??quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:23 schreef bb2 het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp.
Dit hondje komt zeer waarschijnlijk uit een asiel (om zo'n beestje enigszins stabiel te maken).
Dan is hij een hok/bench toch allang gewend?
Klopt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:23 schreef bull1966 het volgende:
[..]
mensen die een hond (beest) als gezinslid zien zijn zowiezo fout bezig
hond is een roedeldier en staat bij mensen (eht roedel) onderaan de ladder
Dat zou wel slim zijn ja, maar elk groepje weet dat een van hen er ook op komt, dus dan ga je toch voorzichtig te werk, want mocht jij het zijn dan vlieg je eruit!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, het is ook puur speculatief, waarbij ik ervan uitga dat ze de bank zo 'zwaar' mogelijk proberen te maken.
Een straathond direct bij mensen dumpen kan niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dit is zo'n straathondje van Brigit Maasland, toch??
Dat zou heel dom zijn, want dat de zwakkeren moet je zo lang mogelijk sparen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Het word of Mo versus Sharon of Mo, Jo en Flip,denk ik.
Ik denk dat er zo gestemd wordt:
Sharon: Mo en Flip
Gerard: Mo en Jo/Flip
Karim: Mo en Flip
Flip: Sharon en Karim (absoluut geen Gerard en ik sluit het ook niet uit dat hij voor Mo gaat)
Jo: Gerard en Sharon (als het mo lukt om haar over te halen)/Mo
Mo: Sharon en Karim/Jo
3 of 4 keer Mo
2 of 3 keer Sharon
2 of 3 keer flip
0 of 2 keer Jo
1 of 2 keer Karim
1 keer Gerard
duidelijkheid is voor een hond het fijnste als ie weet wat wel en wat niet geaccepteerd wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:25 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik snap ook echt niet dat mensen bepaalde dingen "zielig" vinden.
(op hard slaan etc na, maar dat lijkt me duidelijk).
Ik vraag dan altijd gelijk aan die mensen waarom ze strenge eisen bij een kind niet zielig vinden en ineens bij een hond wel![]()
Dat raakt werkelijk kant noch wal.
Het is werkelijk frappant dat Mo iedere keer gespaard blijft.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou heel dom zijn, want dat de zwakkeren moet je zo lang mogelijk sparen.
dit hondje was niet wereld(mensen)vreemdquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:26 schreef bb2 het volgende:
[..]
Een straathond direct bij mensen dumpen kan niet.
Zo'n beest is dan wereldvreemd, zit eventueel onder ziektes enz enz enz
Is ook een optie, maar ik denk dat Karim Jo hoger heeft staan dan Flip en dat Jo ook niet op Karim zal stemmmen. Dat zeg ik n.a.v. de dingen die ze deze week tegen elkaar hebben gezegd. Maar dat kan ook puur geslijm zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef Pippien het volgende:
[..]
Ik denk zo:
Sharon: Flip en Mo
Gerard: Jo en Mo
Karim: Jo en Mo
Flip: Sharon en Karim
Jo: Gerard en Karim
Mo: Sharon en Karim
Mo 3 en Karim 3, en als Jo dan toch voor Sharon gaat ipv Gerard, dan Sharon er ook bij.
Toch ook voor een kind?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:27 schreef bull1966 het volgende:
[..]
duidelijkheid is voor een hond het fijnste als ie weet wat wel en wat niet geaccepteerd wordt
Tja, dat is een risico dat je altijd moet incalculeren natuurlijk. Altijd eerst voor jezelf je eigen positie (intern en extern) bepalen en afwegen tegen wie van je sterkere tegenstanders je de meeste kans maakt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:26 schreef Pippien het volgende:
[..]
Dat zou wel slim zijn ja, maar elk groepje weet dat een van hen er ook op komt, dus dan ga je toch voorzichtig te werk, want mocht jij het zijn dan vlieg je eruit!
Ja klopt. Ze moeten dat beestje ook gewoon op tijd laten slapen, niet de ene nacht om 11 uur en de volgende om 2.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:27 schreef bull1966 het volgende:
[..]
duidelijkheid is voor een hond het fijnste als ie weet wat wel en wat niet geaccepteerd wordt
Duidelijk nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:28 schreef bull1966 het volgende:
[..]
dit hondje was niet wereld(mensen)vreemd
neequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:28 schreef bb2 het volgende:
[..]
Het is werkelijk frappant dat Mo iedere keer gespaard blijft.
Dit bedoel ik zonder oordeel, als je kijkt naar polls die al geweest zijn (ook op SST website) scoort zij niet heel goed.
Misschien is dat ook de reden dat men haar spaart.
Ik heb dit ook nooit begrepen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja maar, ik denk dus echt niet dat beide groepen hun sterkste kandidaat tegenover elkaar gaan zetten. Deze ronde wordt echt nog: met wie wil ik naar de finale?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou heel dom zijn, want dat de zwakkeren moet je zo lang mogelijk sparen.
Iedereen weet dondersgoed hoe zwak Mo staat, dus daar zou je idealerwijs naast willen staan in de finale.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:28 schreef bb2 het volgende:
[..]
Het is werkelijk frappant dat Mo iedere keer gespaard blijft.
Dit bedoel ik zonder oordeel, als je kijkt naar polls die al geweest zijn (ook op SST website) scoort zij niet heel goed.
Misschien is dat ook de reden dat men haar spaart.
Ik ken honden die gewoon weten wanneer ze moeten gaan slapen, of gewoon echt gaan slapen wanneer de anderen gaan slapen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:29 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze moeten dat beestje ook gewoon op tijd laten slapen, niet de ene nacht om 11 uur en de volgende om 2.
Ook heel irritant als menselijke eigenschappen aan dieren worden toegedicht trouwens.
Dit meen je? Ik denk eerder dat het andersom is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:31 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee
de regie zet iemand neer door dingen uit te lichten
het zegt meer dat Mo pas 1 stem heeft gehad in al die tijd door servio omdat ie dacht dat zei kort bij zijn geheim zat
Mo licht goed in de groep maar wij krijgen een vertekend beeld
Ik denk dat dat stadium al gepasseerd is en hooguitalleen nog geldt voor je allerbeste mattie. (Karim & Gerard en Joanna & Flip).quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar, ik denk dus echt niet dat beide groepen hun sterkste kandidaat tegenover elkaar gaan zetten. Deze ronde wordt echt nog: met wie wil ik naar de finale?
Daar geloof ik geen bal van.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:31 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nee
de regie zet iemand neer door dingen uit te lichten
het zegt meer dat Mo pas 1 stem heeft gehad in al die tijd door servio omdat ie dacht dat zei kort bij zijn geheim zat
Mo ligt goed in de groep maar wij krijgen een vertekend beeld
ja dit meen ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Dit meen je? Ik denk eerder dat het andersom is.
En dat de huidige bewoners steeds meer door krijgen wat voor spelletjes zij speelt.
"Wij" hebben niet zozeer een vertekend beeld, maar een *ander* beeld. Cossers gaan er wat al te makkelijk vanuit dat het beeld dat zij van Monique hebben ook het beeld van Monique zou zijn als ze haar in RL zouden kennen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Dit meen je? Ik denk eerder dat het andersom is.
En dat de huidige bewoners steeds meer door krijgen wat voor spelletjes zij speelt.
Dat zegt ze zowat iedere weekquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja dit meen ik
vanavond ook al uitgesproken door JoJo en ook door Mo
Mo had het helemaal niet erg gevonden om afgelopen week genomineerd te staan
zag je aan haar gezicht toen ze te horen kreeg dat ze veilig was
Een ideale reden om haar te sparen toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja dit meen ik
populariteitspoll komt niet overeen met het oordeel van de bewoners bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:33 schreef bb2 het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen bal van.
Anders moeten ze bij NET5 wel heel verkeerd bezig zijn.
Waarom krijgen wij een verkeerd beeld?
Het is mij allang duidelijk dat zij goed in de groep ligt.
Wij zien meer als de bewonersquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
populariteitspoll komt niet overeen met het oordeel van de bewoners bijvoorbeeld
Oh please!! Daarom was ze direct nadat Jo terug was, alweer bezig met percentages en in gesprek met Flip over de volgende nominaties.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja dit meen ik
noem er eens een ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:35 schreef bb2 het volgende:
[..]
Een ideale reden om haar te sparen toch?
Zou ik ook doen als ik naar de finale zou gaan.
volgens mij zijn bepaalde bewoners haar wel zat.
Klopt, maar dat heeft toch niks met de regie te maken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
populariteitspoll komt niet overeen met het oordeel van de bewoners bijvoorbeeld
Nee klopt, maar de bewoner zien ook niet alles wat wij zien. Gelukkig beginnen een aantal het nu wél door te krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Tuurlijk , de bewoners zien en horen niet alles. Wij wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:36 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Een bewoner bedoel je?quote:
ik noem er zelfs 3: karim, gerard en sharon.quote:
ze wil weg zonder dat het haar keuze isquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please!! Daarom was ze direct nadat Jo terug was, alweer bezig met percentages en in gesprek met Flip over de volgende nominaties.
Er is trouwens ook nog een grote groep die gewoon fan zijn van iemand.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:38 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Tuurlijk , de bewoners zien en horen niet alles. Wij wel.
Ze is overal fanatiek in, en ordinairquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:39 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze wil weg zonder dat het haar keuze is
beetje mensenkennis verteld ons dat Mo tot op het zieke fanatiek is in spelletjes dus ze zal niet uit vrije wil opgeven
door nominaties eruit te gaan is niet haar schuld dus OK
de regie geeft toch een steeds jankende of neukende of zatte Mo in beeldquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:37 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft toch niks met de regie te maken?
Bedenk wel dat zij zo'n gigantisch ander beeld van elkaar hebben.
Veel jonge meiden zijn helemaal weg van Jo en vinden het superromantisch dat ze nu wat met Flip heeft.. Dat zag je wel aan de poll toen Alex haar ten huwelijk moest vragen.. Of daarna met die opdrachten (Aafke hakkend met twee glazen water in haar handen)..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:39 schreef bb2 het volgende:
[..]
Er is trouwens ook nog een grote groep die gewoon fan zijn van iemand.
Boeit niet wat er gebeurd, ze stemmen op die persoon.
Ik denk dat men het vooral moet hebben van die mensen.
Dan moet ze dat niet doen, hebben ze ook geen beeld ervanquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
de regie geeft toch een steeds jankende of neukende of zatte Mo in beeld
ja en JoJo is achterbaks maar dat laten ze minder zienquote:
Omdat ze het belerende toontje van Jo ook wat zat zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Ehm mjah, dat klopt, maar het ging toch om bewoners vs kijkers?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
karim rukt zich af in een doekjequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:41 schreef Mita het volgende:
[..]
Dan moet ze dat niet doen, hebben ze ook geen beeld ervan
Ik snap nu wat je bedoeltquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:39 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze wil weg zonder dat het haar keuze is
beetje mensenkennis verteld ons dat Mo tot op het zieke fanatiek is in spelletjes dus ze zal niet uit vrije wil opgeven
door nominaties eruit te gaan is niet haar schuld dus OK
Ok, tijdens het slapen of als je moet werken/slapen/boodschappen doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:20 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bench is geweldig
mijn hond heeft er twee nachten in gejankt (totaal geen aandacht aan gegeven)
daarna ging ie sávonds zelf in de bench slapen (deur open) zonder gejank
nu heeft ie gewoon de hele onderverdieping maar als pup is een bench goed ( tegen slopen)
Ik weet niet of het echt achterbaks is.. Of het echt gehaaidheid van Jo is.. Ik ben geneigd om te denken dat het opvoeding is..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:42 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja en JoJo is achterbaks maar dat laten ze minder zien
dus Mo wordt geregisseerd om te janken, te zeiken en te neuken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.. Laatst heeft ze ook zo zitten huilen dat ze weg wilde, en toen mensen zeiden dat ze haar zeker niet gingen nomineren was ze plotseling helemaal rustig!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap nu wat je bedoeltMaar ik ben het niet met je eens
Ook het zeggen dat ze naar huis wil nu Maik er niet meer is, is een tactiek van haar. Dat is nl. haar laatste (emotionele) uitvalshoek: ok, als ik naar huis moet, omdat NL dat wil,dan zij het zo en dan heb ik altijd Maik nog. Maar in haar hoofd is ze nog steeds met allerlei scenario's bezig om NIET op die stoel te komen.
hehequote:Op vrijdag 22 april 2011 01:42 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ehm mjah, dat klopt, maar het ging toch om bewoners vs kijkers?
Waarom de regie dat doet weet ik niet, kennelijk scoort het oid
met je eens de bench/mand/slaapplaats moet een veolige haven voor de hond zijn en geen strafplaatsquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, tijdens het slapen of als je moet werken/slapen/boodschappen doen.
Maar niet als hij een plasje in huis heeft gedaan.
Een buuf heeft ook een bench en daar gaat haar hondje ook lekker in liggen slapen.
Ik houd er niet van.
Mijn honden (die ene die ik nu heb en in verleden heb gehad) hebben nooit in een bench gezeten.
Die ik nu heb is zo opgevoed, dat hij zelfs in de tuin zonder schutting blijft. Denkbeeldig weet hij wat zijn tuin is en komt er niet vanaf (hoekwoning ook nog eens).
Maar daar gaat iedereen anders mee om. Sharon doet het in ieder geval helemaal verkeerd overdag. In plaats hem te leren waar hij wel plassen mag flikkert ze hem in de bench, dat beestje weet niet eens wat hij verkeert heeft gedaan.
Ik was een beetje Martin Gaus. Met de neus erin... FOEI!!! Zeggen En een tikje met een opgerolde krant op z'n kont... Krant erop en die in de tuin leggen... Was binnen een week zindelijk.
En die krant deed het altijd goed, zelf nu stoort hij me niet als ik een krantje aan het lezen ben, hahahaha, daar blijft hij ver van uit de buurt.
Dan is het beter voor Mo om naar huis te gaan. Heeft ze alle vrienden, goede familie en goed werk. Hoeft ze niet meer te huilenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:44 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hehe
het scoort en het is makkelijk scoren
iemand die emotioneel makkelijk te breken is ff plagen en dan uitzenden
was vanavond goed voorbeeld in de exitshow
filmpje kijken en niet huilen
Dat slaat toch inderdaad ook nergens op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:47 schreef bull1966 het volgende:
[..]
met je eens de bench/mand/slaapplaats moet een veolige haven voor de hond zijn en geen strafplaats
Daar heeft ze Maik.. Ze sprong ook op (gisteren toch??) toen ze Maik in de leader zag.. LEKKERE VENTquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:47 schreef Mita het volgende:
[..]
Dan is het beter voor Mo om naar huis te gaan. Heeft ze alle vrienden, goede familie en goed werk. Hoeft ze niet meer te huilen
Was ik nog vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar heeft ze Maik.. Ze sprong ook op (gisteren toch??) toen ze Maik in de leader zag.. LEKKERE VENT
Pfff, jouw plaats is jouw plaats.. Kinderen stuur je ook naar hun kamer als ze naar bed moeten en als ze straf hebben..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:48 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat slaat toch inderdaad ook nergens op?
Iets wat een rustplaats is (in feite iets "goeds") en een strafplaats?
Ik zou zelfs nu ook in de war raken
Ook volkomen verkeerd om dat met kinderen te doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pfff, jouw plaats is jouw plaats.. Kinderen stuur je ook naar hun kamer als ze naar bed moeten en als ze straf hebben..
iddquote:
En sommige doen met het spelletje mee zolang het in hun voordeel is. Zodra de tij keert en ze worden getest door de stem, lopen ze te klagen dat zij altijd gepakt worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:46 schreef bb2 het volgende:
Nou de bewoners maken het er vooral zelf van hoor.
Ik geloof echt niet dat "de stem" zo'n duivel is.
Een aantal bewoners heeft dat ook echt wel door.
Sommige wat meer dan anderen........
Die bril staat haar goed, ja.. Maar ach, als ze haar bek dan weer open doet, zie ik dat niet meer..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:50 schreef bb2 het volgende:
Tussen neus en lippen door, ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten dat Mo 30 is.
Misschien ligt dat aan mijn "milieu" (mooi woord)
En ik vind haar nog steeds knapper met bril.
en haar plooirokje aan rimpels rond haar mond.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die bril staat haar goed, ja.. Maar ach, als ze haar bek dan weer open doet, zie ik dat niet meer..
Klopt, maar je weet hoe het werkt mensen die hard klagen hehquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
En sommige doen met het spelletje mee zolang het in hun voordeel is. Zodra de tij keert en ze worden getest door de stem, lopen ze te klagen dat zij altijd gepakt worden.
een goede afspiegeling van het dagelijkse leven..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
En sommige doen met het spelletje mee zolang het in hun voordeel is. Zodra de tij keert en ze worden getest door de stem, lopen ze te klagen dat zij altijd gepakt worden.
Ja, en dan niet roken.. Dat verbaasde me..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:52 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
en haar plooirokje aan rimpels rond haar mond.....
Versneldquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een goede afspiegeling van het dagelijkse leven..
En er zijn er die amper iets moeten doen (3 dagen op een zolderkamer zitten bvb) en daar waanzinnig hoge beloningen voor krigjen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:52 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet hoe het werkt mensen die hard klagen heh![]()
Het is wel typisch hoe sommige opdrachten verlopen hoor.
Er zijn er die nog amper opdrachten hebben moeten doen.
Achja, het is moeilijker om positief over iemand te zijn dan iemand af te blaffenquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die bril staat haar goed, ja.. Maar ach, als ze haar bek dan weer open doet, zie ik dat niet meer..
En wat is je punt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:51 schreef vronie het volgende:
Het gaat hier over Segredo.
En niet over de bewoners
Ziet ze er niet meer zo kinderlijk uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:54 schreef bb2 het volgende:
[..]
Achja, het is moeilijk om positief over iemand te zijn dan iemand af te blaffen![]()
Serieus, ik normaliter vind ik bij vrouwen brillen nooit goed staan (sja sorry, een echt volkomen slecht vooroordeel).
Er zijn echter bepaalde vrouwen waar het juist echt beter staat.
Zij is er een van.
Ik ben altijd wel positief.. Maar Mo is helaas over mijn punt heen. Die heeft een paar keer de grens van mijn tolerantie overschreden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:54 schreef bb2 het volgende:
[..]
Achja, het is moeilijk om positief over iemand te zijn dan iemand af te blaffen![]()
Serieus, ik normaliter vind ik bij vrouwen brillen nooit goed staan (sja sorry, een echt volkomen slecht vooroordeel).
Er zijn echter bepaalde vrouwen waar het juist echt beter staat.
Zij is er een van.
Oh jawel, dat is hij zeker. Maar Mo heeft ook genoeg genoten van die partijdigheid. Dus om haar nu af te schilderen als het zielige, emotionele vrouwtje dat elke keer gepakt wordt door de stem, gaat mij iets te ver.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef bull1966 het volgende:
ga a.u.b. niet vertellen dat "de stem" niet partijdig is
Klopt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:53 schreef Day het volgende:
[..]
En er zijn er die amper iets moeten doen (3 dagen op een zolderkamer zitten bvb) en daar waanzinnig hoge beloningen voor krigjen.
Bij mij dus duidelijk ook. En ze doet alles zelfquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel positief.. Maar Mo is helaas over mijn punt heen. Die heeft een paar keer de grens van mijn tolerantie overschreden.
ik was blij voor d'r dat er ook eens een keer iets leuks voor d'r wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Oh jawel, dat is hij zeker. Maar Mo heeft ook genoeg genoten van die partijdigheid. Dus om haar nu af te schilderen als het zielige, emotionele vrouwtje dat elke keer gepakt wordt door de stem, gaat mij iets te ver.
Vanavond was weer een mooi voorbeeld, beetje zielig doen over Maik en suggereren dat anderen voorgetrokken worden en mevrouw mag nog 1 keer Maik's filmpje bekijken.
Mindfuckquote:Op vrijdag 22 april 2011 01:56 schreef bb2 het volgende:
[..]
Klopt.
Het kan overigens ook zijn dat ze dat doen naar profiel bedenk ik me net.
Er zijn mensen die heel makkelijk alleen kunnen zijn.
Wat heeft het voor zin om die op te sluiten?
Het is veel moeilijker om iemand weg te halen waar je het goed mee kunt vinden.
Wederom, het emotionele vrouwtje laat zich pakken hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Oh jawel, dat is hij zeker. Maar Mo heeft ook genoeg genoten van die partijdigheid. Dus om haar nu af te schilderen als het zielige, emotionele vrouwtje dat elke keer gepakt wordt door de stem, gaat mij iets te ver.
Vanavond was weer een mooi voorbeeld, beetje zielig doen over Maik en suggereren dat anderen voorgetrokken worden en mevrouw mag nog 1 keer Maik's filmpje bekijken.
Een keer? Maik mocht terug het huis in.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik was blij voor d'r dat er ook eens een keer iets leuks voor d'r was
voor Mo ???quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:58 schreef AYLI het volgende:
[..]
Een keer? Maik mocht terug het huis in.
Nee klopt, Mo heeft nooit iets leuks gekregen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
O, en dat Maik langer mocht blijven was niet voor haar? Dat is in mijn ogen nog steeds het grootste cadeau voor haar geweest!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:57 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Inderdaad, om er een SST begrip in te gooien.quote:
Als je het zo bekijkt zijn álle beloningen voor de kijkcijfers en verhaallijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
voor Mo ???
of voor de kijkcijfers en de verhaallijn ???
je gaat me toch niet vertellen dat dit allemaal een verhaallijn heeft..quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
voor Mo ???
of voor de kijkcijfers en de verhaallijn ???
+1quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, en dat Maik langer mocht blijven was niet voor haar? Dat is in mijn ogen nog steeds het grootste cadeau voor haar geweest!!
Vooral na die belachelijke reactie van haar op het feit dat Maik wel eens met jongens/mannen leuke dingen deed. Sorry, toen is er iets bij mij geknapt. Maik is dat hele gesprek serieus geweest en heeft het heel netjes gezegd en zij bleef maar zeggen dat het voor haar zo moeilijk was..
doe eens die oogkleppen afquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:00 schreef AYLI het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt zijn álle beloningen voor de kijkcijfers en verhaallijn.
Precies! Dat was zo'n belachelijk gesprek dat ik haar daarna nooit meer serieus heb kunnen nemen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, en dat Maik langer mocht blijven was niet voor haar? Dat is in mijn ogen nog steeds het grootste cadeau voor haar geweest!!
Vooral na die belachelijke reactie van haar op het feit dat Maik wel eens met jongens/mannen leuke dingen deed. Sorry, toen is er iets bij mij geknapt. Maik is dat hele gesprek serieus geweest en heeft het heel netjes gezegd en zij bleef maar zeggen dat het voor haar zo moeilijk was..
Mo vindt die slachtofferrol wel makkelijk. Tegen mensen als Gerard zegt ze wel dat ze dat graag veranderen wil, maar ach, ze weet dat ze dan veel dingen voorelkaar krijgt en het is dus een rol die haar een bepaalde zekerheid biedt.. Het drammerige vrouwtje... En heel veel mannen vallen daarvoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:01 schreef bb2 het volgende:
[..]
+1
Dat is juist haar probleem, en dat ziet Mo niet in.
Mij doet DAT gegeven (noem het naïviteit) pijn om naar haar te kijken.
dat heeft maik wel voor je gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef AYLI het volgende:
[..]
Precies! Dat was zo'n belachelijk gesprek dat ik haar daarna nooit meer serieus heb kunnen nemen.
Wat heeft dat met Monique te maken dan? Ik neem aan dat je nu doelt op het feit dat de daily de Jo-show is of niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:02 schreef bull1966 het volgende:
[..]
doe eens die oogkleppen af
als je afgelopen week alleen maar naar de daily gekeken had,had je dan geweten dat Laura ook genomineerd was ??????
Dat blijkt voor meer mensen de druppel geweest te zijn. Ik vond Maik daar zo sterk! Heb em daarna niet meer zo sterk gezien, wat ik heel jammer vond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef AYLI het volgende:
[..]
Precies! Dat was zo'n belachelijk gesprek dat ik haar daarna nooit meer serieus heb kunnen nemen.
Dat emotionele van Mo valt, vind ik, best mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 01:58 schreef bb2 het volgende:
[..]
Wederom, het emotionele vrouwtje laat zich pakken hoor.
Dat mensen dat zien is niet gek.
Dat mensen haar dat kwalijk nemen, of beter gezegd haar daarom afkeuren, DAT is pas gek!
ik begon te zeggen dat mensen door de regie positief neergezet kunnen worden of negatief maar het gesprek draaide naar mo toequote:Op vrijdag 22 april 2011 02:04 schreef AYLI het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Monique te maken dan? Ik neem aan dat je nu doelt op het feit dat de daily de Jo-show is of niet?
Ik snap je redenatie, maar ik denk persoonlijk niet zo (misschien mijn naïviteitquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo vindt die slachtofferrol wel makkelijk. Tegen mensen als Gerard zegt ze wel dat ze dat graag veranderen wil, maar ach, ze weet dat ze dan veel dingen voorelkaar krijgt en het is dus een rol die haar een bepaalde zekerheid biedt.. Het drammerige vrouwtje... En heel veel mannen vallen daarvoor!
Mootje, zoals ze zelf zegt.. Mootje weet precies wanneer ze in haar slachtofferrol moet duiken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Dat emotionele van Mo valt, vind ik, best mee.
Mo mag dan slim zijn, is waarschijnlijk heel goed in d'r werk, weet waarschijnlijk alles over belastingen, maar op het gebied van relaties is ze gewoon oliedom! Ze is daarin impulsief, doet wat haar uitkomt, negeert daarbij alle waarschuwingen en gebruikt, als ze vervolgens op haar bek gaat, haar tranen om medeleven op te wekken. Dan is ze ineens zielige, emotionele Mo.
Bingo!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mo vindt die slachtofferrol wel makkelijk. Tegen mensen als Gerard zegt ze wel dat ze dat graag veranderen wil, maar ach, ze weet dat ze dan veel dingen voorelkaar krijgt en het is dus een rol die haar een bepaalde zekerheid biedt.. Het drammerige vrouwtje... En heel veel mannen vallen daarvoor!
Het is steeds maar tijdelijk.. En het is vaak drie dagen, dat is best te doen hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:06 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie, maar ik denk persoonlijk niet zo (misschien mijn naïviteit)
De reden is vooral dat je jezelf emotioneel niet zo kunt uitputten.
Dat is echt niet vol te houden.
Daarmee bereik je misschien enkel korte termijn successen, maar op te lange termijn gaat het de verkeerde kant op.
Ja klopt. Maik bleef rustig en reageerde eigenlijk heel begripvol terwijl Mo maar aan het mokken was en hem niet eens aan durfde te kijken. Terwijl ze 30 is!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat blijkt voor meer mensen de druppel geweest te zijn. Ik vond Maik daar zo sterk! Heb em daarna niet meer zo sterk gezien, wat ik heel jammer vond.
Ja Day, het kan zowaar diepgaand, maar alsnog on-topic.quote:
jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:08 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja klopt. Maik bleef rustig en reageerde eigenlijk heel begripvol terwijl Mo maar aan het mokken was en hem niet eens aan durfde te kijken. Terwijl ze 30 is!
Dat een paar weken (maanden) lang?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is steeds maar tijdelijk.. En het is vaak drie dagen, dat is best te doen hoor!
Maar Mo ís gewoon niet zo vaak leuk. Als ik alleen naar de daily zou kijken zou ik haar waarschijnlijk juist leuker vinden dan nu. Hoe meer ik van d'r zie, hoe irritanter ze wordt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik begon te zeggen dat mensen door de regie positief neergezet kunnen worden of negatief maar het gesprek draaide naar mo toe
Meisje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:10 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja
jammer voor een meisje met een hoog IQ en emotioneel erg instabiel
Ja, ze zou denken dat ze toch wat meer levenswijsheid zou hebben op die leeftijd. Toch vind ik die leeftijd niet eens zo belangrijk, het gaat er om hoe ze de relatie instapt.. Maik moe(s)t steeds op de knieën om dingen uit te leggen en sorry te zeggen. Die reactie van Mo op Johanna na de dronken wip sprak ook boekdelen! Maik moet wel accepteren wat zij heeft gedaan maar moet zich dertig keer verantwoorden over zijn stappen. De gelijkwaardigheid in een relatie lijkt mij dan niet te vinden!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:08 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja klopt. Maik bleef rustig en reageerde eigenlijk heel begripvol terwijl Mo maar aan het mokken was en hem niet eens aan durfde te kijken. Terwijl ze 30 is!
daar denken de mensen die 24/7 met haar leven anders overquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:10 schreef AYLI het volgende:
[..]
Maar Mo ís gewoon niet zo vaak leuk. Als ik alleen naar de daily zou kijken zou ik haar waarschijnlijk juist leuker vinden dan nu. Hoe meer ik van d'r zie, hoe irritanter ze wordt!
Bijna alleen zij, vroeg vragen aan die Peggy en Bianca. Anderen kregen niet de kans en moesten haar terechtwijzen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:10 schreef AYLI het volgende:
[..]
Maar Mo ís gewoon niet zo vaak leuk. Als ik alleen naar de daily zou kijken zou ik haar waarschijnlijk juist leuker vinden dan nu. Hoe meer ik van d'r zie, hoe irritanter ze wordt!
Wat voor vrienden heeft Mo? Jonge meiden? Meiden van haar eigen leeftijd? Of wisselt haar vriendenkring steeds? Ik heb geen idee!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
daar denken de mensen die 24/7 met haar leven anders over
en dat is nu precies mijn punt
Maar zij zien niet alles, en 'wij' wel. Servio noemde haar niet voor niets de steractrice nadat hij de beelden terug heeft gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
En wat voor vragen..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:12 schreef Mita het volgende:
[..]
Bijna alleen zij, vroeg vragen aan die Peggy en Bianca. Anderen kregen niet de kans en moesten haar terechtwijzen.
de mensen nu in het huisquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat voor vrienden heeft Mo? Jonge meiden? Meiden van haar eigen leeftijd? Of wisselt haar vriendenkring steeds? Ik heb geen idee!
Nou ze heeft een keer gezegd, dat ze haar vrienden verwaarloosdequote:Op vrijdag 22 april 2011 02:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat voor vrienden heeft Mo? Jonge meiden? Meiden van haar eigen leeftijd? Of wisselt haar vriendenkring steeds? Ik heb geen idee!
Mensen die haar ECHT kennen (vrienden, wellicht familie) denken daar sowieso anders over.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
servio ???quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:13 schreef AYLI het volgende:
[..]
Maar zij zien niet alles, en 'wij' wel. Servio noemde haar niet voor niets de steractrice nadat hij de beelden terug heeft gezien.
Wat bedoel je precies met de regie? Als je daarmee degene bedoelt die bepalen wat de tv-kijkerst te zien krijgen en ze zo te beïnvloeden, heb je daar gelijk in. Al moet er wel al kanttekening bij dat die beelden dan ook geleverd moeten worden. Hoe ver ga je als speler in het spel om het 'de baas' naar z'n zin te maken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik begon te zeggen dat mensen door de regie positief neergezet kunnen worden of negatief maar het gesprek draaide naar mo toe
En.. Mo heeft zelf toch ook gezegd dat ze wel eens wat met vrouwen heeft gedaan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ze zou denken dat ze toch wat meer levenswijsheid zou hebben op die leeftijd. Toch vind ik die leeftijd niet eens zo belangrijk, het gaat er om hoe ze de relatie instapt.. Maik moe(s)t steeds op de knieën om dingen uit te leggen en sorry te zeggen. Die reactie van Mo op Johanna na de dronken wip sprak ook boekdelen! Maik moet wel accepteren wat zij heeft gedaan maar moet zich dertig keer verantwoorden over zijn stappen. De gelijkwaardigheid in een relatie lijkt mij dan niet te vinden!
Klopt, maar dat is heel wat anders!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:15 schreef AYLI het volgende:
[..]
En.. Mo heeft zelf toch ook gezegd dat ze wel eens wat met vrouwen heeft gedaan?
Was de valse nicht, heeft zich in zijn voordeel verbetert, en had vrij snel mensen door. Achteraf gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:15 schreef bull1966 het volgende:
[..]
servio ???
dat was toch die valse nicht ?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met de regie? Als je daarmee degene bedoelt die bepalen wat de tv-kijkerst te zien krijgen en ze zo te beïnvloeden, heb je daar gelijk in. Al moet er wel al kanttekening bij dat die beelden dan ook geleverd moeten worden. Hoe ver ga je als speler in het spel om het 'de baas' naar z'n zin te maken?
Je kunt het dus niet ontkennen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:15 schreef bull1966 het volgende:
[..]
servio ???
dat was toch die valse nicht ?
Klopt, en kon zich daarna helaas niet meer herstellen.. Begon toen rare dingen te doen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:16 schreef Mita het volgende:
[..]
Was de valse nicht, heeft zich in zijn voordeel verbetert, en had vrij snel mensen door. Achteraf gezien
Nee, gewoon mensen die naar hetzelfde kijken en daar verschillend over denken en op een normale manier over kunnen discussiëren.quote:
De reden dat ik overdag hier nooit benquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, gewoon mensen die naar hetzelfde kijken en daar verschillend over denken en op een normale manier over kunnen discussiëren.
sinds ze Flip aan het touwtje heeft schijnt dat wat minder te zijn..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:17 schreef Hadjewat het volgende:
Slaapwandeld Jo nog wel eens? of was dat een Bs geheim
Ik ken mensen die echt hetero zijn, maar net zo zijn hoor.quote:
Wat ik trouwens ook knap vond.. Maik heeft gezegd dat hij pas na zijn terugkomst Monique echt leuk begon te vinden. Dus tijdens die discussie was het voor haar al heel serieus en voor hem nog gewoon een scharrel. Toch knap dat je dan zo volwassen kunt reageren op haar belachelijke gedrag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is heel wat anders!
haha, daar worden ze al kwaad als je even voor iemand anders bent..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef bb2 het volgende:
[..]
De reden dat ik overdag hier nooit ben![]()
Plus dat je niet eens de kans krijgt om een dergelijke discussie te starten.
Nou het punt was juist dat een aantal mensen het niet mee eens is dat ze daar in het huis allemaal van bewust zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef bull1966 het volgende:
ik ben hier nou Mo aan het verdedigen terwijl ik zei dat de regie bepaalt hoe iemand neergezet wordt
daar zijn ze in het huis ook al achter maar hier schijnbaar niet
nog even dan: heb je het filmpje in haar topic al gezien dat ze spuugt naar de camera?? dat vind ik zo raar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:19 schreef AYLI het volgende:
[..]
Wat ik trouwens ook knap vond.. Maik heeft gezegd dat hij pas na zijn terugkomst Monique echt leuk begon te vinden. Dus tijdens die discussie was het voor haar al heel serieus en voor hem nog gewoon een scharrel. Toch knap dat je dan zo volwassen kunt reageren op haar belachelijke gedrag.
JoJo had het erover Mo had het erover Laura had het eroverquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:20 schreef bb2 het volgende:
[..]
Nou het punt was juist dat een aantal mensen het niet mee eens is dat ze daar in het huis allemaal van bewust zijn.
Ik vind het vooral heel ergerlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
haha, daar worden ze al kwaad als je even voor iemand anders bent..
trouwens, dat vind ik ook zo heerlijk maar soms ook zo ergerlijk: de ene week wordt iemand op een enorm voetstuk geplaatst, een week later ligt ie er onder!! Soms weet je gewoon niet wat je aan Fok! hebt
Ben je familie van Mo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
JoJo had het erover Mo had het erover Laura had het erover
Oh nee haha, ik bedoelde dat hij niet kan ontkennen dat de oud-bewoners die Mo ook leuk vonden na de beelden hun meningen herzien.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die echt hetero zijn, maar net zo zijn hoor.
Nee ik heb alleen een plaatje gezien geloof ik. Wat was de situatie dan? Ging dat ook over Maik?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nog even dan: heb je het filmpje in haar topic al gezien dat ze spuugt naar de camera?? dat vind ik zo raar!
Van mij mag je alles zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:22 schreef AYLI het volgende:
[..]
Oh nee haha, ik bedoelde dat hij niet kan ontkennen dat de oud-bewoners die Mo ook leuk vonden na de beelden hun meningen herzien.
FYI ik heb Servio nooit een valse nicht gevonden, ik was waarschijnlijk ook de enige die het leuk vond dat hij terug het huis in mocht toen Guido weg moest.
(Kan ik dat hier wel zeggen?)
ben jij wel een echte limburgse ?quote:
Ja, dat kan je wel zeggen.. Ik vond hem namelijk ook niet zo erg tegen Alex. Alex dramde door, Serv had al gezegd dat ie een borrel op had. Serv moest met een voorbeeld komen en kwam met het kaasvoorbeeld. Nog steeds begrip van mijn kant: namelijk was toen niet bekend hoeveel boodschappen ze per week zouden krijgen..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:22 schreef AYLI het volgende:
[..]
Oh nee haha, ik bedoelde dat hij niet kan ontkennen dat de oud-bewoners die Mo ook leuk vonden na de beelden hun meningen herzien.
FYI ik heb Servio nooit een valse nicht gevonden, ik was waarschijnlijk ook de enige die het leuk vond dat hij terug het huis in mocht toen Guido weg moest.
(Kan ik dat hier wel zeggen?)
Iedereen laat die mensen toch ook lekker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:26 schreef Aimy het volgende:
Hallo, dit is toch een COS en niet een discussieer over mo en maik's relatie-topic? Laat die mensen toch lekker...
Volgens mij was dat the day after... Ze pakt kleren van het bed, spuugt naar de camera en loopt verder..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:23 schreef AYLI het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen een plaatje gezien geloof ik. Wat was de situatie dan? Ging dat ook over Maik?
Sorry Bull,maar dat klopt echt niet. Als het zo zijn dat betekent dat dat wij streamers die hele dag naar een geregisseerd zooitje zitten te kijken. En tuurlijk, er worden dingen gestuurd, maar het is aan de bewoners hoe ze daar mee omgaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:18 schreef bull1966 het volgende:
ik ben hier nou Mo aan het verdedigen terwijl ik zei dat de regie bepaalt hoe iemand neergezet wordt
daar zijn ze in het huis ook al achter maar hier schijnbaar niet
De bewoners liggen te slapen.. Jo heeft nog niet gelopen en ook Mo ligt net weer rustig na een plasje..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:26 schreef Aimy het volgende:
Hallo, dit is toch een COS en niet een discussieer over mo en maik's relatie-topic? Laat die mensen toch lekker...
Servio was vooral hinderlijk omdat hij vol persoonlijk op iemand wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel zeggen.. Ik vond hem namelijk ook niet zo erg tegen Alex. Alex dramde door, Serv had al gezegd dat ie een borrel op had. Serv moest met een voorbeeld komen en kwam met het kaasvoorbeeld. Nog steeds begrip van mijn kant: namelijk was toen niet bekend hoeveel boodschappen ze per week zouden krijgen..
Serv is echter nooit echt goed uit de verf gekomen daar, op een bepaalde manier. Toen hij ook sprak in de KvdW over zijn gepest zijn en dat dat gevoel ook terug was, snapte ik veel.
Ik vond hem vaak ergerlijk omdat ie, naar mijn idee, nooit zichzelf was! En ja, dat stoorde mij!
Serv heeft heel duidelijk toen gezegd dat ie de volgende dag er graag in alle rust over wilde praten!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:29 schreef bb2 het volgende:
[..]
Servio was vooral hinderlijk omdat hij vol persoonlijk op iemand wordt.
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich aan Alex ergeren, maar dat kun je ook vertellen zonder iemand uit te schelden voor rotte vis.
Het gaat niet alleen over mo en maik, volgens mij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:26 schreef Aimy het volgende:
Dat idee inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry Bull,maar dat klopt echt niet. Als het zo zijn dat betekent dat dat wij streamers die hele dag naar een geregisseerd zooitje zitten te kijken. En tuurlijk, er worden dingen gestuurd, maar het is aan de bewoners hoe ze daar mee omgaan.
Voorbeeldje vanavond; de redactie bedenkt tijdens een brainstormsessie: weet je wat, we gaan een date regelen voor Karim (want single, staat al een tijdje droog, wie weet krijgen we sex en sex sells). Karim wordt ermee geconfronteerd, heeft er eigenlijk niet zo zin in, maar voelt zich verplicht (zowel tegenover redactie als tegenover dames) om het toch te doen. Tot vanavond! Daar heeft hij zijn grens aangegeven, geen verdere verloop van de date, dag plan redactie.
En als we dan Mo erbij pakken. Tuurlijk vond de redactie de relatie tussen Maik en Mo prachtig, beide ongeremd, lekker sexen, lekker ruzie maken. Maar ik geloof niet dat ze gedwongen/geregisseerd zijn om dat te doen. Die keuze hebben ze toch echt zelf gemaakt.
kloptquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry Bull,maar dat klopt echt niet. Als het zo zijn dat betekent dat dat wij streamers die hele dag naar een geregisseerd zooitje zitten te kijken. En tuurlijk, er worden dingen gestuurd, maar het is aan de bewoners hoe ze daar mee omgaan.
Voorbeeldje vanavond; de redactie bedenkt tijdens een brainstormsessie: weet je wat, we gaan een date regelen voor Karim (want single, staat al een tijdje droog, wie weet krijgen we sex en sex sells). Karim wordt ermee geconfronteerd, heeft er eigenlijk niet zo zin in, maar voelt zich verplicht (zowel tegenover redactie als tegenover dames) om het toch te doen. Tot vanavond! Daar heeft hij zijn grens aangegeven, geen verdere verloop van de date, dag plan redactie.
En als we dan Mo erbij pakken. Tuurlijk vond de redactie de relatie tussen Maik en Mo prachtig, beide ongeremd, lekker sexen, lekker ruzie maken. Maar ik geloof niet dat ze gedwongen/geregisseerd zijn om dat te doen. Die keuze hebben ze toch echt zelf gemaakt.
Maar ook dat had hij voornamelijk aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Serv heeft heel duidelijk toen gezegd dat ie de volgende dag er graag in alle rust over wilde praten!
maar ja, als je hem dan een vinger geeft...
Let wel, ik praat het niet goed... Alleen je zag em steeds minder lekker in het vel komt te zitten, net als Alex trouwens!
het is afschuwelijk hoe ze dat telkens terug laten komen! ik denk dat papamo de televisie dan wel weer even uitzet en het scrabble-bord te voorschijn pakt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:33 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klopt
hebben ze ook gedaan maik zei dat ook al vorige week bij bart op vrijdag
sex sells dus wordt het steeds herhaald
nu maik eruit is kunnen ze de filmpjes nog gebruiken omdat Mo "zwanger "is
Klopt dat heeft hij ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Serv heeft heel duidelijk toen gezegd dat ie de volgende dag er graag in alle rust over wilde praten!
maar ja, als je hem dan een vinger geeft...
Let wel, ik praat het niet goed... Alleen je zag em steeds minder lekker in het vel komt te zitten, net als Alex trouwens!
Hij zei zelf dat dat ook veel te maken had met zijn geheim geloof ik. Dat hij zichzelf moest inhouden om niet als drag queen over te komen. Hoewel dat dan wel weer een rare verklaring is, want dan is hij meer het personage Windy Mills dan zichzelf..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel zeggen.. Ik vond hem namelijk ook niet zo erg tegen Alex. Alex dramde door, Serv had al gezegd dat ie een borrel op had. Serv moest met een voorbeeld komen en kwam met het kaasvoorbeeld. Nog steeds begrip van mijn kant: namelijk was toen niet bekend hoeveel boodschappen ze per week zouden krijgen..
Serv is echter nooit echt goed uit de verf gekomen daar, op een bepaalde manier. Toen hij ook sprak in de KvdW over zijn gepest zijn en dat dat gevoel ook terug was, snapte ik veel.
Ik vond hem vaak ergerlijk omdat ie, naar mijn idee, nooit zichzelf was! En ja, dat stoorde mij!
klopt, dat had ie niet handig aangepakt.. dat was niet alleen na die avond zo, ook met andere dingen hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ook dat had hij voornamelijk aan zichzelf te danken.
Ik vind het nog altijd fijn van Gerard, dat die Mo in bescherming nam, toen ze in die kist lag en d'r in wilde plassen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
klopt, dat had ie niet handig aangepakt.. dat was niet alleen na die avond zo, ook met andere dingen hoor!
Trusten!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:37 schreef bull1966 het volgende:
nah
ik ga afscheid nemen
truste voor de mensen da dalik of straks gaan slapen
ik vond hem het weekend als Windy Mills enorm tam! Had zo gedacht dat er meer in zat, maar na die opkomst zakte het al snel in!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:35 schreef AYLI het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat dat ook veel te maken had met zijn geheim geloof ik. Dat hij zichzelf moest inhouden om niet als drag queen over te komen. Hoewel dat dan wel weer een rare verklaring is, want dan is hij meer het personage Windy Mills dan zichzelf..
Klopt, die zag de bui al hangen en ook Gerard heeft grenzen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:38 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd fijn van Gerard, dat die Mo in bescherming nam, toen ze in die kist lag en d'r in wilde plassen.
Ja, wat waren ze er ook snel uit nadat hij het gezegd had! Dat vond ik zeer opvallend!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:38 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd fijn van Gerard, dat die Mo in bescherming nam, toen ze in die kist lag en d'r in wilde plassen.
trusten!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:37 schreef bull1966 het volgende:
nah
ik ga afscheid nemen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:37 schreef bull1966 het volgende:
nah
ik ga afscheid nemen
Ja, grappig hè?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:37 schreef liqrich het volgende:
flipje en geer allebei beentjes omhoog wtf
Ja ik hoop voor 'm dat ze in de kroeg (en met wat drank) leuker is inderdaad!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vond hem het weekend als Windy Mills enorm tam! Had zo gedacht dat er meer in zat, maar na die opkomst zakte het al snel in!
dit leverde geen baan bij de tv op hoor.. dan hebben ze vast betere in het bestand..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:41 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ja ik hoop voor 'm dat ze in de kroeg (en met wat drank) leuker is inderdaad!
Nee en echt grappig vondt ik hem niet. Hij zei steeds als er drank in zit wordt het gezeeeeeelligquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dit leverde geen baan bij de tv op hoor.. dan hebben ze vast betere in het bestand..
voor hem..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:43 schreef Mita het volgende:
[..]
Nee en echt grappig vondt ik hem niet. Hij zei steeds als er drank in zit wordt het gezeeeeeellig
Dit is COS!! het moet wel!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:43 schreef bb2 het volgende:
Dat jullie nog streams hebben aanstaan.
Ik zit snoeihard naar The Doors te luisteren
Ben ik al sinds jaar en dag een grote fan vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:43 schreef bb2 het volgende:
Dat jullie nog streams hebben aanstaan.
Ik zit snoeihard naar The Doors te luisteren
Owjha, shitquote:
Karim heeft Gerard met een hamer op de kop geslagen, kijk maar eens naar die bloedspetters achter hem!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:46 schreef bb2 het volgende:
[..]
Owjha, shit
Ik heb al mijn streams aan, het is echt super wijs wat daar nu gebeurt man, niet normaal!!!!!
Echt, degenen die dit nu moeten missen, missen echt wat !![]()
Vooral die Karim en Gerard, zo gaaf!
Ja en Jo gaf net een kikjequote:Op vrijdag 22 april 2011 02:46 schreef bb2 het volgende:
[..]
Owjha, shit
Ik heb al mijn streams aan, het is echt super wijs wat daar nu gebeurt man, niet normaal!!!!!
Ongelofelijk hè! Dat we dit mee mogen maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:46 schreef bb2 het volgende:
[..]
Owjha, shit
Snoeihard mee schreeuwen in de auto!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:44 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben ik al sinds jaar en dag een grote fan van
Heb je geen buren? En deze muziek moet snoeihardquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:48 schreef bb2 het volgende:
[..]
Snoeihard mee schreeuwen in de auto!!!
(liefst op vakantie)
Inderdaad Jo is ook weer flink bezig, niet normaal!
Ken je het fenomeen koptelefoon?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:49 schreef Mita het volgende:
[..]
Heb je geen buren? En deze muziek moet snoeihard
Klopt! In de daily komen ook steeds meer onzinnige fragmenten alleen maar om de tijd vol te maken krijg ik het idee. En die duurt maar rond de 40 minuten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:51 schreef Day het volgende:
Anyways, ik merk wel dat ik (zeker overdag) minder ga kijken, omdat er nauwelijks nog echt iets gebeurd. Ben benieuwd hoe de redactie de komende 3 weken gaat vullen.
Dat vroeg ik me vandaag ook eigenlijk net af.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:51 schreef Day het volgende:
Anyways, ik merk wel dat ik (zeker overdag) minder ga kijken, omdat er nauwelijks nog echt iets gebeurd. Ben benieuwd hoe de redactie de komende 3 weken gaat vullen.
Precies, wij kunnen later aan onze klein- en achterkleinkinderen zeggen dat we erbij waren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:46 schreef bb2 het volgende:
[..]
Owjha, shit
Waarom zou je de daily willen kijken als die ook herhaald wordt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik kan steeds beter zonder. De behoefte om tijdens de reclame over te schakelen naar kanaal 15 is eigenlijk helemaal weg. Ik zal vast nog wel naar de daily gaan kijken en naar de liveshow. Maar vanavond hebben we eerst ook naar Gouda gekeken voor ik overschakelde.
Trouwens, manlief vertelde me vorige week dat in zijn ogen Karim heeft gewonnen. Het doel is toch om zo lang mogelijk het geheim te bewaren en als laatste nog je geheim te hebben...
die eerste avond met Jo en Geer vond ik geweldig! Jo heerlijk paranoia! En toen had ik Fok er bij, dat had ik nooit moeten doen, daardoor ben ik gebleven!quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:54 schreef bb2 het volgende:
Sowieso, is "het spelelement" (geheimen raden) al enige tijd voorbij.
Je moet eens voor de grap de eerste 3 weken terug kijken. (deze week nog gedaan)
Je wordt er gewoon panisch van hoe moeizaam alles gaat
Wat dat betreft vind ik dat er echt is mis is gegaan bij de casting.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:54 schreef bb2 het volgende:
Je moet eens voor de grap de eerste 3 weken terug kijken. (deze week nog gedaan)
Omdat ik het mezelf zo gun om na de aflevering met een leeg gevoel achter te blijven..quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:57 schreef bb2 het volgende:
[..]
Waarom zou je de daily willen kijken als die ook herhaald wordt?
(zelfs zonder reclame!)
Flip in inderdaad het meest veranderd ja. Alhoewel ik bij hem af en toe nog steeds denkt dat het tactisch is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:58 schreef bb2 het volgende:
Het viel me ineens op, hoe Philip is veranderd.
Die ging erin als een puber
Ik moest heel erg wennen aan Karim en ik was eigenlijk direct al weg van Gerard! Ik was ook de eerste met een Gerard-UI!! (dat mag wel eens gezegd wordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik dat er echt is mis is gegaan bij de casting.
Grootste deel van de laatste bewoners heeft eigenijk niet echt veel te melden, behalve 'me moeder, me bulletje, me maik, ik wil wel/niet kroelen'. Daarom ben ik blij dat Gerard en Karim er nog in zitten. Maar goed, ik hoor dan ook niet bij de doelgroep.
Ze hadden nooit de geheimen moeten bekend maken. De spanning voor de kijker was er daardoor al snel vanaf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:54 schreef bb2 het volgende:
Tactisch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
Flip in inderdaad het meest veranderd ja. Alhoewel ik bij hem af en toe nog steeds denkt dat het tactisch is.
Jij hebt het over z'n uiterlijk? Ik had het over zijn manier van het spel spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:00 schreef bb2 het volgende:
[..]
Tactisch?
Check z'n kapsel ed?
Hij was eerst echt een clown, niet normaal.
Flip is een erg gesloten persoonlijkheid, die graag anderen vermaakt en pleziert. Die heeft zoveel moeite om zich te geven, maar na zoveel dagen met elkaar in het huis ontkom je er niet aan. Ik vind het dan best bewonderingswaardig dat ie openlijk heeft toe gegeven verliefd te zijn. Alleen hoe Mo en Jo en ook Laura (hoor haar nog krijsen!!) er weer op reageerden, was uitermate kinderachtig!quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
Flip in inderdaad het meest veranderd ja. Alhoewel ik bij hem af en toe nog steeds denkt dat het tactisch is.
Deels mee eens, wellicht wat minder snel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hadden nooit de geheimen moeten bekend maken. De spanning voor de kijker was er daardoor al snel vanaf.
Want zo'n interessante geheimen waren het nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Deels mee eens, wellicht wat minder snel.
Persoonlijk haat ik het als je nog niks weet.
Zeg nu zelf, die geheimen zijn louter een excuus voor de bewoners om het interessant te maken.
Zie een beetje de reactie van Vikingsmeisje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Jij hebt het over z'n uiterlijk? Ik had het over zijn manier van het spel spelen.
Ik vind hem (op dat gezeik met Jo na), samen met Gerard het meest in control. Hij laat zich niet snel gek maken.
Nee, inderdaad. het is meer dat je het niet achter iemand zoekt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:04 schreef Mita het volgende:
[..]
Want zo'n interessante geheimen waren het niet
Is dat er uit dat Laura s'nachts gespaard is, door Gerard en consortenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:05 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zie een beetje de reactie van Vikingsmeisje.
Hij laat zich inderdaad niet gek maken, maar direct gevolg daarvan is dat hij zichzelf niet emotioneel bloot durft te geven.
Altijd mooi, je flikkert een paar mensen in een groep en men trekt allemaal naar de algeme deler
(op een paar na natuurlijk)
Ik begreep een beetje uit bart's woorden dat hummie wel degelijk in portugal geweest is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zeg nu zelf, die geheimen zijn louter een excuus voor de bewoners om het interessant te maken.
Mocht er ooit een SST2 komen zou ik toch drastisch wat dingen aanpassen:quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:03 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ik zie het, is ergens iets fout gegaan, dacht je niet gekwood te hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:08 schreef bb2 het volgende:
Hummie?
Mita, jou reactie begrijp ik ook niet helemaal..
Ik denk dat die casting moeilijk wordt, over het algemeen zijn het types die zichzelf zeer interessant vinden.. En graag bij de tv aan de slag willen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mocht er ooit een SST2 komen zou ik toch drastisch wat dingen aanpassen:
- Geheimen niet vertellen, zodat er voor de kijker meer een interactief gevoel blijft
- Andere zender
- Casting aanpakken. Nu zit er totaal geen Jan Lul van de straat in. Ze hebben allemaal alles van de wereld gezien en zijn niet de minst bedeelden uit de samenleving. Gewoon ruimere leeftijdsgrens en meer een simpele nuchtere boeren vent/meid erin.
Ik denk dat je dan al een heel end komt.
Het ging op een gegeven moment inderdaad heel snel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begreep een beetje uit bart's woorden dat hummie wel degelijk in portugal geweest is.
Ik denk dat zij die geheimen maar flauwekul vond en dat ze er daardoor opeens snel doorheen gejaagd zijn.
Die hebben zicht misschien niet opgegevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mocht er ooit een SST2 komen zou ik toch drastisch wat dingen aanpassen:
- Geheimen niet vertellen, zodat er voor de kijker meer een interactief gevoel blijft
- Andere zender
- Casting aanpakken. Nu zit er totaal geen Jan Lul van de straat in. Ze hebben allemaal alles van de wereld gezien en zijn niet de minst bedeelden uit de samenleving. Gewoon ruimere leeftijdsgrens en meer een simpele nuchtere boeren vent/meid erin.
Ik denk dat je dan al een heel end komt.
Geen idee, ik heb de opdracht niet op tv gezien en ook niet de reactie van de bewoners. Ik dacht eerst dat ze een geintje uit haalde om het andere team een beetje te stangen. dat lukte heel goed bij Moquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Is dat er uit dat Laura s'nachts gespaard is, door Gerard en consorten
Types zoals in de 1e BB's krijg je inderdaad niet meer. (Bijna) iedereen heeft een verborgen agenda.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat die casting moeilijk wordt, over het algemeen zijn het types die zichzelf zeer interessant vinden.. En graag bij de tv aan de slag willen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |