doe het dan!!!!quote:
Waar de liefde er dan af spat?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Grunge. het volgende:
Zouden ze Alex en Laura morgen herenigen in de Daily?
Op het laatst ja, schoot 'r nog effe te binnen.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
joo moet het zwembad in, gelijkttijdig met een bliksemslag
Och, plastic geleid niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
joo moet het zwembad in, gelijkttijdig met een bliksemslag
Je weet wel.. Die vissekop met dat lange donkere haar.. Die vaak in een badjas rondliep!quote:
Hopelijk onze kersverse winnares.quote:
Niet andersom?quote:
En met z'n dikke moeder, die haar nieuwe schoondochter even lekker wil knuffelen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef Soury het volgende:
Kom je aan in Nederland staat Alex daar met een vlaggetje
Kan ook!quote:
En bij Laura voor de deurquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
En bij Laura voor de deur
Bij Laura haar supermarkt
Bij Laura haar favoriete koffieshopje
Op Laura haar werk
Voor Laura haar auto
enz
Ik was mijn huis aan het opruimen knul ...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Chuckster het volgende:
Alle anti-Jo Fokkers zijn in ene stil![]()
![]()
Wel nee joh.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Het wordt serieus de week van de zwangerschapstest?
En onder de deurmat!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
En bij Laura voor de deur
Bij Laura haar supermarkt
Bij Laura haar favoriete koffieshopje
Op Laura haar werk
Voor Laura haar auto
enz
en daar is ook opeens ene babyquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
omg loopt secredo daar met een nageboorte?
Is Mo al bevallen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die weten stiekum ook wel dat dit het beste voor de show is dat de moeder van djoon het zo gewild heeftquote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Chuckster het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Wedden dat ze als eerste de procenten noemt....
Heeft ze al gedaan...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Zijn er pro-Jo Fokkers? Dat zijn gewoon trollen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Chuckster het volgende:
![]()
Tuurlijk, maak ze maar gek die medebewonersquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef afca_oc het volgende:
Dit was - m.u.v. dat sharon moment - de slechtste liveshow ooit op nederlandse tv
Je kan het ook overdrijven he?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft ze al gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo vroeg wat ze zeiden en dan gelijk een percentage.. Mo moet dus nog even weer wat manipuleren wil ze zichzelf veilig stellenquote:
Ik ben behoorlijk anti-Jo, maar van deze twee maakte het me weinig uit wie er uit ging eigenlijkquote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Chuckster het volgende:
![]()
Anti-Jo Fokkers? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Chuckster het volgende:
![]()
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk anti-Jo, maar van deze twee maakte het me weinig uit wie er uit ging eigenlijk
Vind het erger voor Karim
Mij wel. Ik had de ijdele hoop dat ze er alsnog allebei uit zouden vliegen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk anti-Jo, maar van deze twee maakte het me weinig uit wie er uit ging eigenlijk
die bestaan niet joh, je ziet toch dat heul Fok voor Jo heeft gestemd?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Anti-Jo Fokkers? Waar heb je het over?
Denk echt dat hij denkt dat ie daar het makkelijkst weer van af komt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat een domme beslissing van Karim om voor die Bianca te kiezen. Peggy was zoveel malen leuker. Het kon hem ook niet schelen. Nu moet hij daar met dat mens in de geheime kamer, wat een ellende.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die bestaan niet joh, je ziet toch dat heul Fok voor Jo heeft gestemd?![]()
![]()
![]()
Hij moet ook nog verplicht met haar naar bed.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Copycat het volgende:
En Karim moet op zijn strepen staan en zich niet voor dat suffe datekarretje laten spannen. Het is godverdomme de Tina niet.
Ja want van die dates daar hoeft ie echt niets en nu moet ie verplicht een nacht met een vage Bianca de zolder op ...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die echt stemmen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die bestaan niet joh, je ziet toch dat heul Fok voor Jo heeft gestemd?![]()
![]()
![]()
Uitspraak van Bianca: Bad paddo trip.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij moet ook nog verplicht met haar naar bed.How's that for a bad trip?
Gedwongen prostitutie. Hij voelt zich waarschijnlijk als een Indiaas kindhoertje.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij moet ook nog verplicht met haar naar bed.How's that for a bad trip?
Hij liet het duidelijk blijken tochquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Copycat het volgende:
En Karim moet op zijn strepen staan en zich niet voor dat suffe datekarretje laten spannen. Het is godverdomme de Tina niet.
Erger voor Karim? Ik vind het maar een sneu figuur. En het wordt alleen maar sneuer als ie dit over z'n kant laat gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef bull1966 het volgende:
als er gerechtigheid geweest was dan had de bliksem ingeslagen in dat zwembad
Ik denk dat-ie gewoon de makkelijkste weg koos en het spel speelde. Hij had ook niet echt een keuze volgens mij.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Karim had idd wel wat meer ballen mogen tonen aan het einde.
Gewoon zeggen dat hij geen van twee koos, ook al had het zijn kluisinhoud gekost ofzo.
Maar misschien was hij bang dat dan Gerard weg moest oid?
Om die rarigheid van vorige keer?
Ey als de redactie zo een hele verhaallijn in elkaar zet en mensen laten overvliegen waag het dan maar niet om nee te zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Gewoon zeggen dat hij geen van twee koos, ook al had het zijn kluisinhoud gekost ofzo.
Wellicht, ze worden behoorlijk gemindfucked dus zou me niks verbazen als hij zo denkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
Oh, Joanna is en blijft een snol hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Chuckster het volgende:
![]()
Kijk zo ken ik je weerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, Joanna is en blijft een snol hoor.
idd: Sinterklaas komt helemaal uit SPANje om je door |Zwarte Piet in zijn zak mee te laten !quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, ze worden behoorlijk gemindfucked dus zou me niks verbazen als hij zo denkt.
Renate zat hem in ieder geval een behoorlijk schuldgevoel aan te praten met d'r " Ze zijn wel helemaal voor JOU naar POrtugal gevlogen hooooor"
Edoch een gewelidge actrice.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, Joanna is en blijft een snol hoor.
kunnen we ons volledig op die plastic rotkop richtenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Edoch een gewelidge actrice.![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat we hier in ieder geval van het Laura-bashen af zijn
You're really kinda stupid and ugly too.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een liedje voor Jo, ter afsluiting.
Dat laatste was idd kutquote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht, ze worden behoorlijk gemindfucked dus zou me niks verbazen als hij zo denkt.
Renate zat hem in ieder geval een behoorlijk schuldgevoel aan te praten met d'r " Ze zijn wel helemaal voor JOU naar POrtugal gevlogen hooooor"
Serieus? Als ze die ja-knikker zo geholpen hebben dan is dat echt misselijkmakend.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste was idd kut
En volgens mij wilde hij eerst Peggy kiezen, want hij was echt heel verbaasd toen Renate zei dat hij met Peggy maar één overeenkomst had met dat spelletje.
Maar dat moeten we maar eens terug kijken, want dat was toch helemaal niet zo?
Jij maakt je eigen (slechte) soapquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste was idd kut
En volgens mij wilde hij eerst Peggy kiezen, want hij was echt heel verbaasd toen Renate zei dat hij met Peggy maar één overeenkomst had met dat spelletje.
Maar dat moeten we maar eens terug kijken, want dat was toch helemaal niet zo?
quote:
Blijkbaar heeft Net5 dankzij de aankoop van John MamaJo niet meer nodig, waardoor ze deze keer niet in de uitzending hoefde te komenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Zitten die 3 thuismensen van de bewoners nog in de kamer?
Dat zou toch ook komen deze uitzending?
De leugendetector zou ook nog komen, een week of drie geledenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Zitten die 3 thuismensen van de bewoners nog in de kamer?
Dat zou toch ook komen deze uitzending?
En zich dan afvragen waarom de cijfers zo laag zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De leugendetector zou ook nog komen, een week of drie geleden
Daar waren zelfs tv promo's van. Nooit geweest.
Ze weten niet hoe die aan moet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De leugendetector zou ook nog komen, een week of drie geleden
Daar waren zelfs tv promo's van. Nooit geweest.
DAT zou Baas zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
Lees net in de COS dat karim de date alsnog geweigerd heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |