hoopte zo dat hij dat hele date gedoe ging weigeren. Jeetje wat zaten ze te pushen terwijl het voor iedereen duidelijk was dat hij er geen zin in had.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Day het volgende:
Nog net Karim's keuze voor Bianca + uitslag meegekregen. Verrassend, hè?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat Geer dan gelijk meegaat met Fenneke, die houdt zich dan echt niet aan de 24 uur regel
opgedrongen dates zijn nooit grappigquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het erg verrassend. Ze hadden de dates op een andere dag moeten plannen - hij was er zelf totaal niet blij mee.
quote:
pindakaasquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Candyfreak het volgende:
Laura aan het woord
21 april om 22.12
Blij dat ik naar Alex ga!
Laura heeft een dubbelgevoel overgehouden aan haar eliminatie: Ik ben heel blij dat ik naar familie en vrienden toe kan gaan en natuurlijk naar Alex. Ik had het wel graag af willen maken. Maar helaas.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
ok...ik wou nog even kijken...maar dan niet![]()
later
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Nu maik weg is valt er nog wel twee weekjes mee te leven
mag t hopen, had al weken terug moeten gebeuren.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk ook dat Mo er volgende week uitgaat
ikke welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook dat nog. Niemand houdt van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |