Secret Story is op dit moment live te volgen op NET 5quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Vultarian het volgende:
ze durven nog steeds te zeggen dat je 24 uur per dag kan kijken
Rommelig zoals altijd.quote:
en gelijk hebben ze, maakt het alleen maar moeilijkerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef shomila het volgende:
Geer wil zelf niet.
FKJ_tje Fenneke
@everybody Geer wilde me niet in Portugal maar goed dak niet gevraagd ben. Dan wordt het juist te moeilijk. Dank voor de support! #sstnl
1 hour ago
nee, het word elke week minder he? maar goddank is die lange paal eindelijk weg...op wie gaan we nu katten?quote:
dat was ook niet toen maik, karim enzo in die geheime kamer zatenquote:
Niet op de mijnequote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Secret Story is op dit moment live te volgen op NET 5
ech niequote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Secret Story is op dit moment live te volgen op NET 5
Maar het staat er welquote:
en dat duurt tot in de finalequote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
Karim kiest voor Bianca????
En dat Jo wint zat erin jammer dat de zweem van het voortrekken voort blijft bestaan!
o, dan snap ik het meer.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef shomila het volgende:
Geer wil zelf niet.
FKJ_tje Fenneke
@everybody Geer wilde me niet in Portugal maar goed dak niet gevraagd ben. Dan wordt het juist te moeilijk. Dank voor de support! #sstnl
1 hour ago
Mwah, Jo zal de finale echt niet winnen. Ik denk dat Rodebroek en Geer meer kans makenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
En dat Jo wint zat erin jammer dat de zweem van het voortrekken voort blijft bestaan!
zweem????????????????????????????????quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
Monique? Jo? Flip? Sharon? Zeg t maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, het word elke week minder he? maar goddank is die lange paal eindelijk weg...op wie gaan we nu katten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |