Awww... Nou ik wil dat slangenmoment gewoon zien omdat ik er lekker mee ben gemaakt. Als ze echt pijn heeft gehad dan vind ik dat wel zielig.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Fascination het volgende:
Van de twitter van Ymke:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef luckass het volgende:
Doe alsof Amanda achter je aanzit. Britt
.
Haha, dat heb ik geeneens gehoord. Wat een briljante opmerking.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef luckass het volgende:
Doe alsof Amanda achter je aanzit. Britt
.
Anna lijkt ook wel wat volwassener en minder dom dan vroegerquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Beach het volgende:
Michellaover Britt beginnen dat die dramatisch doet
Ik vind Anna wel een schatje
Naja Adinda moest haar eigen tas dragen, zonder was ze ook uitgevallen maar niet als eerste in de groepquote:Op donderdag 21 april 2011 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus van alle meiden uit alle reality shows zijn die uit Benelux Next Top Model het zwakste.. Stereotype Beautyqueen natuurlijk.
Bij take me out drukte ze altijd negers weg om die redenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:43 schreef Pwn_zoon het volgende:
haha dat einde, met Britt: "je weet wat ze zeggen van zwarte mannen... maarja ik ben maar een klein meisje..."![]()
Prachtig ja.quote:
Het mag dan wel een beetje een oppervlakkig typetje zijn en qua algemene kennis e.d. vermoedelijk niet zo slim, maar... volgens mij is ze in sociáál opzicht wél heel erg slim.quote:
Inderdaad, wat een vals loeder is die Michela ookquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Beach het volgende:
Michellaover Britt beginnen dat die dramatisch doet
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ook. Er huist weinig kwaad of onechtheid in Britt, mooi is dat
*sluit aan in een lange rijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |