abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95822383
De situatie is als volg;
Ik ben sinds bijna 3 jaar gescheiden en heb/had nu mijn 1e "relatie" na de scheiding.Ik kreeg iets met een vriend van mij,die ik al 11 jaar kon.Hij is 20 jaar getrouwd en heeft 2 grote kinderen.

Hij had al een poosje gevoelens voor mij,maar dat heb ik zelf eigenlijk nooit gezien/willen zien??Pas achteraf werd ik mij daarvan bewust.Maar goed.Ik heb hem gezegd dat ik gevoelens voor hem had en hij bekende ook gelijk.
We hebben er een hele avond over gesproken en hij heeft de volgende dag aan zijn vrouw mede gedeeld dat hij van haar wou scheiden en met mij verder wilde.Nou,zo gezegd zo gedaan....

Na 4 maanden begon hij te twijfelen of hij de juiste beslissing had genomen en is toen 2 weken naar haar terug gegaan.
Na die 2 weken kwam hij weer naar mij toe,want hij miste mij en wou met mij verder.Nou,na die keer is hij nog 4 x terug gegaan naar haar.Hij miste zijn 2 kids ook verschrikkelijk(waar ik alle begrip voor heb.hij zag ze nu nog maar 1 x per 2 weken)

Tussen ons ging het opzicht goed.Maar telkens als hij ruzie(GROTE RUZIE!!) had met zijn vrouw ging het hier mis en ging hij telkens weer twijfelen.

Nu afgelopen zaterdag ging hij zijn kindjes halen en bleef wat lang weg.Dus ik bellen wat er was en toen viel hij toch tegen mij uit!!Niet normaal zeg!
Uiteindelijk is hij die middag met zijn 2 kids naar zijn ouders gegaan en 's avonds belde hij mij op om zich te verontschuldigen voor zijn gedrag en vroeg hij of hij langs mocht komen.
Nou 5 minuten later was hij er en hij verontschuldigde zich nogmaals voor zijn gedrag en smeekte mij een half uur lang of ik hem de aller-aller-aller laatste kans wou geven.Hij wou hulp gaan zoeken bij een psycholoog voor zijn woede uitbarstingen enzo.
ik heb met veel pijn in mijn hart vol gehouden dat ik hem geen laaste kans meer wou geven.Want als er over een paar dagen/weken daar weer herrie was,ik dan net zo ver van huis ben.Hij is toen weggegaan.Ik heb ook niks meer van hem gehoord.

Nou,ik de volgende dag maar bellen en sms-en,maar ik hoorde niks van hem.Nu belde hij me het 's avonds en zei dat hij in het ziekenhuis lag met aan de rechterkant uitval(verlammings verschijnselen)Het was nu te laat voor hem en het is over en uit.
De dag erna heb ik hem weer gebeld en ge sms-t en hij zei ik moest hem met rust laten en het is over.Ergens in de loop van die ochtend/middag heeft hij zijn telefoonnummer opgezegd en een nieuw nummer gepakt.Dus ik kan nu geen contact meer met hem zoeken.
Ik weet dat hij 2 of 3 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen.

Hij is nu weer bij haar en de kinderen en op zijn hyves en facebook pagina staat weer getrouwd.Ik ga hier echt kapot aan!!!
Mijn gedachte achter het stellig NEE volhouden was,dat hij ook echt ging inzien dat ik ook gevoel heb en dat je zo niet met mensen en hun gevoelens kunt omgaan.We waren alles bij mekaar 8 maanden samen.

ik heb zoiets van dat huwelijk kan echt niet meer gelijmd worden,want hij houdt niet echt van haar.Anders was hij ook geen 8 maanden weg geweest.
Hij weet dat hij mij hier ontzettend veel pijn mee doet.Ikzelf heb een chronische depressie en ben een borderliner.ik heb hem laatst al eens uitgelegd dat voor mij die klappen extra hard aankomen,maar blijkbaar begrijpt hij dat toch niet.

Ikzelf denk,dat hij over een paar dagen wel tot het besef komt dat hij niet bij haar wilt zijn maar bij mij.Maarja,dat is eigenlijk wat ik hoop natuurlijk.En ik weet ook dat iedereen nu zegt,wat moet je met die eikel,laat hem barsten en ga verder met je leven....

Als hij niet van mij hield was hij ook niet al die tijd bij mij geweest maar bij haar.Ik denk,dat het daar nog niet klaar is en dat hij er van zelf wel achter komt en dan terug komt naar mij.Ik vind,je moet toch eerst iets goed kunnen afsluiten en dat had hij niet gedaan.

wat ook nog meespeelt is dat hij een hele bemoeizuchtige familie heeft en oja,niet onbelangrijk,zijn vrouw is laats maar een relatie aangegaan met zijn bloedeigen broer???Hoe verzin je het???Natuurlijk om hem jaloers te maken,maar goed,broer lief staat nu ook weer aan de kant,want hij geeft zijn zegen aan hun natuurlijk.Maar goed en ikke nu dan???

[ Bericht 2% gewijzigd door Daniel1976 op 21-04-2011 22:23:58 ]
pi_95823659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef Liaantje-74 het volgende:
De situatie is als volg;
Ik ben sinds bijna 3 jaar gescheiden en heb/had nu mijn 1e "relatie" na de scheiding.Ik kreeg iets met een vriend van mij,die ik al 11 jaar kon.Hij is 20 jaar getrouwd en heeft 2 grote kinderen.

Hij had al een poosje gevoelens voor mij,maar dat heb ik zelf eigenlijk nooit gezien/willen zien??Pas achteraf werd ik mij daarvan bewust.Maar goed.Ik heb hem gezegd dat ik gevoelens voor hem had en hij bekende ook gelijk.
We hebben er een hele avond over gesproken en hij heeft de volgende dag aan zijn vrouw mede gedeeld dat hij van haar wou scheiden en met mij verder wilde.Nou,zo gezegd zo gedaan....

Na 4 maanden begon hij te twijfelen of hij de juiste beslissing had genomen en is toen 2 weken naar haar terug gegaan.
Na die 2 weken kwam hij weer naar mij toe,want hij miste mij en wou met mij verder.Nou,na die keer is hij nog 4 x terug gegaan naar haar.Hij miste zijn 2 kids ook verschrikkelijk(waar ik alle begrip voor heb.hij zag ze nu nog maar 1 x per 2 weken)

Tussen ons ging het opzicht goed.Maar telkens als hij ruzie(GROTE RUZIE!!) had met zijn vrouw ging het hier mis en ging hij telkens weer twijfelen.

Nu afgelopen zaterdag ging hij zijn kindjes halen en bleef wat lang weg.Dus ik bellen wat er was en toen viel hij toch tegen mij uit!!Niet normaal zeg!
Uiteindelijk is hij die middag met zijn 2 kids naar zijn ouders gegaan en 's avonds belde hij mij op om zich te verontschuldigen voor zijn gedrag en vroeg hij of hij langs mocht komen.
Nou 5 minuten later was hij er en hij verontschuldigde zich nogmaals voor zijn gedrag en smeekte mij een half uur lang of ik hem de aller-aller-aller laatste kans wou geven.Hij wou hulp gaan zoeken bij een psycholoog voor zijn woede uitbarstingen enzo.
ik heb met veel pijn in mijn hart vol gehouden dat ik hem geen laaste kans meer wou geven.Want als er over een paar dagen/weken daar weer herrie was,ik dan net zo ver van huis ben.Hij is toen weggegaan.Ik heb ook niks meer van hem gehoord.

Nou,ik de volgende dag maar bellen en sms-en,maar ik hoorde niks van hem.Nu belde hij me het 's avonds en zei dat hij in het ziekenhuis lag met aan de rechterkant uitval(verlammings verschijnselen)Het was nu te laat voor hem en het is over en uit.
De dag erna heb ik hem weer gebeld en ge sms-t en hij zei ik moest hem met rust laten en het is over.Ergens in de loop van die ochtend/middag heeft hij zijn telefoonnummer opgezegd en een nieuw nummer gepakt.Dus ik kan nu geen contact meer met hem zoeken.

Hij is nu weer bij haar en de kinderen en op zijn hyves en facebook pagina staat weer getrouwd.Ik ga hier echt kapot aan!!!
Mijn gedachte achter het stellig NEE volhouden was,dat hij ook echt ging inzien dat ik ook gevoel heb en dat je zo niet met mensen en hun gevoelens kunt omgaan.We waren alles bij mekaar 8 maanden samen.

ik heb zoiets van dat huwelijk kan echt niet meer gelijmd worden,want hij houdt niet echt van haar.Anders was hij ook geen 8 maanden weg geweest.
Hij weet dat hij mij hier ontzettend veel pijn mee doet.Ikzelf heb een chronische depressie en ben een borderliner.ik heb hem laatst al eens uitgelegd dat voor mij die klappen extra hard aankomen,maar blijkbaar begrijpt hij dat toch niet.

Ikzelf denk,dat hij over een paar dagen wel tot het besef komt dat hij niet bij haar wilt zijn maar bij mij.Maarja,dat is eigenlijk wat ik hoop natuurlijk.En ik weet ook dat iedereen nu zegt,wat moet je met die eikel,laat hem barsten en ga verder met je leven....

Als hij niet van mij hield was hij ook niet al die tijd bij mij geweest maar bij haar.Ik denk,dat het daar nog niet klaar is en dat hij er van zelf wel achter komt en dan terug komt naar mij.Ik vind,je moet toch eerst iets goed kunnen afsluiten en dat had hij niet gedaan.

wat ook nog meespeelt is dat hij een hele bemoeizuchtige familie heeft en oja,niet onbelangrijk,zijn vrouw is laats maar een relatie aangegaan met zijn bloedeigen broer???Hoe verzin je het???Natuurlijk om hem jaloers te maken,maar goed,broer lief staat nu ook weer aan de kant,want hij geeft zijn zegen aan hun natuurlijk.Maar goed en ikke nu dan???
Gewoon, ook een relatie aangaan met zijn broer.
pi_95823690
quote:
Mijn gedachte achter het stellig NEE volhouden was,dat hij ook echt ging inzien dat ik ook gevoel heb en dat je zo niet met mensen en hun gevoelens kunt omgaan.
Dit is pubergedrag...ben je echt al getrouwd geweest?
En laat die vent gaan, waste of time.
Zoek iemand die gewoon voor jou wil gaan.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_95824307
Wat rot zeg! Het is natuurlijk niet fijn als je al weet wat wij hiervan gaan vinden (laat die lul lekker!) en hoopt dat we wat anders zeggen (dat ie weer bij je terugkomt en jullie relatie dan opeens wel perfect gaat), maar hij is je inderdaad niet waard. Ga verder met je leven, zoek een andere vent uit.

Hij zal vast wel weer een keer bij je terug willen komen, maar dan zal ie ook vast weer weggaan.

Succes meid.
Raak en plezierig.
  donderdag 21 april 2011 @ 21:25:15 #5
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95825128
Ik zou inderdaad met zijn huichelige broer wat beginnen.
pi_95825648
Wat een verhaal zeg.. Volgens mij ben je niet de enige met borderliner in dit verhaal :)
  donderdag 21 april 2011 @ 22:25:22 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95829611
-Zo topic even wat opgeschoond, kunnen we het een beetje normaal houden?-
  donderdag 21 april 2011 @ 22:27:47 #8
337790 Kittl
It's Kittl for you!
pi_95829773
De situatie is als volg;

Nou,ik de volgende dag maar bellen en sms-en,maar ik hoorde niks van hem.Nu belde hij me het 's avonds en zei dat hij in het ziekenhuis lag met aan de rechterkant uitval(verlammings verschijnselen)[[/b]b]Het was nu te laat voor hem en het is over en uit.De dag erna heb ik hem weer gebeld en ge sms-t en hij zei ik moest hem met rust laten en het is over.Ergens in de loop van die ochtend/middag heeft hij zijn telefoonnummer opgezegd en een nieuw nummer gepakt.Dus ik kan nu geen contact meer met hem zoeken.

Hij [b]is [/b]nu weer bij haar en de kinderen en op zijn hyves en facebook pagina staat weer getrouwd.Ik ga hier echt kapot aan!!!

Ikzelf denk,dat hij over een paar dagen wel tot het besef komt dat hij niet bij haar wilt zijn maar bij mij.Maarja,dat is eigenlijk wat ik hoop natuurlijk.En ik weet ook dat iedereen nu zegt,[b]wat moet je met die eikel,laat hem barsten en ga verder met je leven....[/b
]Als hij niet van mij hield was hij ook niet al die tijd bij mij geweest maar bij haar.Ik denk,dat het daar nog niet klaar is en dat hij er van zelf wel achter komt en dan terug komt naar mij.Ik vind,je moet toch eerst iets goed kunnen afsluiten en dat had hij niet gedaan.

Ik heb wat zinnen/woorden onderstreept die je maar eens door moet lezen.

En: OMG wat ben jij een ongelovelijke ...! Die man heeft een huwelijk van20 jaar en 2 kinderen en daar ga jij tussen in zitten kutten? En dan nog het lef hebben om te zeiken dat ie niet bij je is? Gek mens.
  donderdag 21 april 2011 @ 22:40:06 #9
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_95830613
Ik denk dat de borderline en chronische depressie ergens roet in het eten gooit.
pi_95841229
quote:
En: OMG wat ben jij een ongelovelijke ...! Die man heeft een huwelijk van20 jaar en 2 kinderen en daar ga jij tussen in zitten kutten? En dan nog het lef hebben om te zeiken dat ie niet bij je is? Gek mens.
quote:
Maar goed en ikke nu dan???
'Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken', was het eerste waar ik aan dacht na het lezen van dit verhaal.

Enough said?
pi_95842382
quote:

Of deze man lijdt net als jij ook aan persoonlijkheidsstoornissen...wat dan?
Heeft misschien net als jij ook een speciale manier van benadering nodig...kan jij dat? wil jij dat?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:03 schreef Tigertje het volgende:

[..]

Dit is pubergedrag...

Inderdaad.
Sommige volwassenen zullen door hun persoonlijkheid dit nare trekje ook voorkomend in de pubertijd nooit kwijtraken. En als volwassenen zich zo presenteren blijft het voor de aanhorende/lezende partij aanvoelen als het kijken naar een slechte film of het lezen van een achteraf helemaal geen spannend boek.

Weet je TS ik zou als ik jou was de affaire van 8 maanden afsluiten en je pijlen op je eigen herstel gaan richten en pas dan weer opzoek gaan naar een passende partner.
Dat je deze diagnoses hebt is natuurlijk verschrikkelijk, maar er zit een eind aan het "rekeninghouden met"....voor de ander in de relatie.........en eigenlijk in alle vormen van relaties.
Je blijft mensen/geloofwaardigheid kwijtraken door je gedrag, ga daar mee aan de gang. :)
pi_95842562
Je bent 37, voelt het nou lekker om een ander gezin helemaal de vernieling in te helpen? Jij bent net zo goed schuldig aan deze situatie en dat die kerel voor zijn vrouw kiest is niet raar. Het klinkt hard maar je was gewoon wat afleiding voor hem.
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:36:03 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_95847165
Als je van te voren even 5 minuten had nagedacht had je kunnen bedenken dat het geen succesverhaal zou worden.

Move on.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_95847317
quote:
Ikzelf heb een chronische depressie en ben een borderliner.ik heb hem laatst al eens uitgelegd dat voor mij die klappen extra hard aankomen,maar blijkbaar begrijpt hij dat toch niet
Nope, en dat zal ook nooit gebeuren. Leer er maar mee leven.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:50:35 #15
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_95847640
In liefde is alles geoorloofd... Hard maar waar.
Als ik jou was zou ik alles wat je aan hem herinnert weggooien en nooit meer aan hem denken.
Hij is je tijd ABSOLUUT NIET waard.
Ga je concentreren op de leuke dingen in het leven. Ga lekker met vriendinnen shoppen, filmpjes kijken.
Ga lekker wijntjes drinken op een terrasje. Leidt jezelf af van de situatie.
En als hij terugkomt doe gewoon de deur niet open! Dit soort mensen zijn niet goed voor je.
Zeker niet als je al niet goed in je vel zit. Concentreer je op de mensen die wel het beste met je voor hebben. Succes ermee!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_95848049
Wat jij voelt is geen liefde, maar obsessie. Simpel toch?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_95849915
Je hebt een relatie van 8 maanden. In die maanden gaat de man 4 of 5 keer terug naar zijn vrouw. Aan het eind maak jij hem een half uur lang heel erg duidelijk dat het over en uit is.
Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat hij nog een keer smekend bij je op de stoep komt staan? Hij heeft gekozen en dat zul je moeten accepteren, hoe moeilijk dat voor jou ook is!
Laat hem verder met rust, pak je eigen leven weer op.
Dat je chronische depressie hebt en borderliner bent zal best zwaar voor je zijn, maar mag natuurlijk nooit een reden zijn om iemand aan je proberen te binden. En als ik dat ene regeltje hierover in je post lees heb jij dat dus wel degelijk geprobeerd!
Zoek hulp, ga aan jezelf werken en ga daarna op zoek naar iemand die wel voor jou gaat en niet naar iemand die duidelijk niet weet wat hij wil! Of iemand die weet dat wanneer hij bonje heeft met de ene weet dat de ander hem voor de zoveelste keer met open armen zal ontvangen!
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:26:06 #18
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_95850716
Ik weet niet of het zinvol is om te reageren. TS laat niks van zich horen!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:34:23 #19
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_95850978
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:26 schreef MissVanity het volgende:
Dan is het m.i. dus niet zinvol.
Maar ja, het lijkt er meer op dat iedereen zo graag zichzelf hoort praten :')
Leef en Laten Leven
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:38:36 #20
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_95851127
je moet iets om armen nemen.. je hebt een duidelijk een gebrek aan eigen waarde. het is triest.

borderline en depressie is geen excuus om je belachelijk onzekere gedrag goed te praten.
wat je zegt ben je zelf.
pi_95857906
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:26 schreef MissVanity het volgende:
Ik denk dat TS niet de antwoorden kreeg waarop ze had gehoopt.
pi_95858347
tja,wat moet ik zeggen??Loop de hele dag met mijn ziel onder de arm en voor de rest weet ik ook niet zoveel te zeggen
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:34:50 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_95858512
Je moet jezelf een rotschop onder je kont geven en verder gaan met je leven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_95859026
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik denk dat TS niet de antwoorden kreeg waarop ze had gehoopt.
Maar wat had je verwacht dan?
Ik zou het eerlijk gezegd wel weten. Ik hoef geen vent die constant weer voor langere of kortere tijd naar zijn (ex)vrouw gaat.
Heb je (inmiddels gesloten) topic over medicijngebruik gelezen en kan je maar 1 advies geven: ga professionele hulp zoeken!
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:07:41 #25
30252 Soempie
Procreating
pi_95859724
quote:

Als hij echt alleen van jou had gehouden was hij niet eerdere keer terug gerend. Zo kun je het ook zien. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')