baardquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man kaneel suiker is ook gruwelijk op de appel pannenkoeken
snuff movie met nazi'squote:Op donderdag 21 april 2011 21:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hardrock > Metal > Satan > Long hair > camper-volk > Snuff movies > NAZI'S!
?
Ja lach maar. Jouw berenboot-slabbetje was ook geel viezerdquote:
good to hear, werksequote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer naar de klanten![]()
gezellig druk vandaag
Veel plezierquote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
gezellig druk vandaag
Ik ben automagisch geabonneerd op deze topic-reeks. Dus ik voel mij ergens verplicht om mee te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun jij je even van het speeltoneel verwijderen alsjeblieft? Voorgoed? Fijn, dank je
Dat is zeker wel orgineelquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef friemelaar het volgende:
We kregen vandaag van de baas allemaal een hele grote bos bloemen![]()
Omdat het bijna pasen is en iedereen thuis wel een secretaresse heeft![]()
Past echt in de spontane manier waarop het bedrijf gerund wordt (voor zover ik kan beoordelen)
kaneelsuikerquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man kaneel suiker is ook gruwelijk op de appel pannenkoeken
Dan is er rechtsonder zo een keimooi rood knopjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben automagisch geabonneerd op deze topic-reeks. Dus ik voel mij ergens verplicht om mee te doen
Fijn. Normaal doen of oplazerenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben automagisch geabonneerd op deze topic-reeks. Dus ik voel mij ergens verplicht om mee te doen
Met 'Stop volgen' zeg je je abonnement opquote:Op donderdag 21 april 2011 21:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ja Sinado we weten het wel.quote:
zo lekker ook op witbrood met roomboterquote:
wiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja ja Sinado we weten het wel.
Oh is daar die kekke knop voor what the f...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met 'Stop volgen' zeg je je abonnement op.
Trevquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
gezellig druk vandaag
quote:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo lekker ook op witbrood met roomboter
Jeweetwel die HIFI jostie die op fok meer accounts heeft dan een hoer klanten in één jaar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |