ik heb nogal veel, wanneer kom je eten?quote:
schattigheid mopquote:
Weet ik niet, ik was niet op jou werkquote:Op donderdag 21 april 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kwamen ze gewoon GEBAK brengen op mijn werk
wou je ook?quote:
nu?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nogal veel, wanneer kom je eten?
ohquote:
ok tot zoquote:
Het was ook geen vraagquote:Op donderdag 21 april 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik was niet op jou werk
jajajajajaaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef Muck het volgende:
[..]
wou je ook?
het zag er zo lekker uit op het plaatje, lemoncurd-taartjes
Ik moet extraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Klopt, maar ik weet niet wat ze allemaal op jou werk komen brengen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was ook geen vraag
[..]
jajajajajaa
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet extraals dat moet is het ook niet leuk meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat vertel ik je toch netquote:Op donderdag 21 april 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet wat ze allemaal op jou werk komen brengen.
Nouja, ik hoef in ieder geval niet echt op te letten op wat ik eet... Dat is dan weer een voordeelquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als dat moet is het ook niet leuk meer
als het uitgelopen drabbeltjes zijn, is het technisch gezien ook niet echt taart meer he?quote:
EENS EENS EENS!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef PeZu het volgende:
dikke korst van appeltaart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil een appeltaartkorst taart
Jawel hoor, want vet en veel slecht spul is ook niet goed voor je als je er niet van aankomtquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, ik hoef in ieder geval niet echt op te letten op wat ik eet... Dat is dan weer een voordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |