Jaa, maar ik dacht misschien heeft hier iemand iets zinnigs te zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Je zou je vriendin zelf eens kunnen vragen waarom ze zo doet. Als jullie alleen zijn uiteraard
Wat denk je zelf? Tenzij je vriendin hier zelf post kunnen wij niet in haar hoofd kijken en hebben we dus geen inzicht in haar beweegredenen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:11 schreef pocketplayer09 het volgende:
[..]
Jaa, maar ik dacht misschien heeft hier iemand iets zinnigs te zeggen.
Even voor de duidelijkheid. Als ze alleen zijn is ze niet meer van me af te houden (laat ik maar even zeggen).
je hebt gelijk,, ik zal het der vragen..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Tenzij je vriendin hier zelf post kunnen wij niet in haar hoofd kijken en hebben we dus geen inzicht in haar beweegredenen.
Het zou kunnen zijn dat ze verlegen is, zich geen houding weet te geven, nog niet weet hoe ze tegen je moet doen in het openbaar, onzeker is, stiekem verliefd is op iemand anders, ze kan zich voor je schamen, ze heeft je alleen voor de seks,.... Weten wij veel
Houd wel rekening met de mogelijkheid dat ze geen eerlijk antwoord gaat geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef pocketplayer09 het volgende:
[..]
je hebt gelijk,, ik zal het der vragen..
^quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |