quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
goeie film op Veronica,
We Are Marshall
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook heb hem in de kast staan. Toch maar weer met een oog kijken
Doe nooit anders dan multitaskenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
respect, echt aan het multitasken dus, film kijken, sst volgen en posten
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
respect, echt aan het multitasken dus, film kijken, sst volgen en posten
ik kan ook meerdere dingen tegelijk, bier drinken, en sigaretje roken en sowquote:Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
schaam me niet voor mijn femenin site
bij mij gaat m'n peuk elke keer uit als ik dat probeerquote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan ook meerdere dingen tegelijk, bier drinken, en sigaretje roken en sow
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bij mij gaat m'n peuk elke keer uit als ik dat probeer
[..]
[..]
dat is toch op tvquote:
quote:
bambiquote:Op donderdag 21 april 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wuh, zit je een jankfilm te kijken
Ben een gevoelige manquote:Op donderdag 21 april 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wuh, zit je een jankfilm te kijken
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
Met trots![]()
Ik durf te beweren dat jij ook hebt zitten janken bij die film
moet dat nou?quote:
ik denk dat je wat meer vrouwelijke hormonen moet slikken want ergens gaat er nog steeds iets mis met dat multitaskenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Vultarian het volgende:
ik denk dat je wat meer vrouwelijke hormonen moet slikken want ergens gaat er nog steeds iets mis met dat multitasken
heb bol alleen geholpen, zijn streams haperden, dus geef hem beeldquote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik denk dat je wat meer vrouwelijke hormonen moet slikken want ergens gaat er nog steeds iets mis met dat multitasken
en daar hebben we niet al 2 topics voor genaamd cos en de uitzending...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Helpt Bol want zijn streams haperen
<duh> Bol is niet zo goed in multi-taskenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Vultarian het volgende:
en daar hebben we niet al 2 topics voor genaamd cos en de uitzending...
hij vind zelf toch van welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
<duh> Bol is niet zo goed in multi-tasken
met roken kan ik nog vanalles doen... maar de restquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
met roken kan ik nog vanalles doen... maar de rest
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
jeetje nu heb ik bijna een bambi-momentje met SST
hebben ze de moeder van jo afgeschoten?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hebben ze de moeder van jo afgeschoten?
geen idee.... zou voor mij eerder een happy days momentje zijn denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef Vultarian het volgende:
hebben ze de moeder van jo afgeschoten?
ik was ook al op zoek naar de slingers jaquote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen idee.... zou voor mij eerder een happy days momentje zijn denk ik
moet ik ze weer wegleggen dan? had m'n feesthoedje al opgezet.......quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik was ook al op zoek naar de slingers ja
ben blij dat het niet zo is...quote:Op donderdag 21 april 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen idee.... zou voor mij eerder een happy days momentje zijn denk ik
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben blij dat het niet zo is...
anders had ik staan springen en was ik weer terug bij af met been
auquote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
hiernaast lopen ze weer te bakkeleien over openen van topics. Moloi systeem dat er nog maar een kan openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
lekker, heul hard gesport vanochtend, vanavond een uur flink gelopen, dus dan mag ik wel een klein bitterballetje hè (vandaag alleen konijnenvoer gegeten)quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lekker, heul hard gesport vanochtend, vanavond een uur flink gelopen, dus dan mag ik wel een klein bitterballetje hè (vandaag alleen konijnenvoer gegeten)
quote:
heb worteltjes en komkommer, de hele dag al, maar dat komt me nu m'n strot uitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
want ik was niet van plan vanavond konijnenvoer op tafel te zetten
quote:
ikkeikkeikkeikkeikkeikkeikke had fakking 70%quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
die ego gaat weer stijgen van joooooooooo
mamajo heeft nog wat meer gesponsordquote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikkeikkeikkeikkeikkeikkeikke had fakking 70%
hummie krijgt gratis fakking nieuwe tieten èn gratis botoxquote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
mamajo heeft nog wat meer gesponsord
en veul botoxquote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hummie krijgt gratis fakking nieuwe tieten èn gratis botox
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
en veul botox
[ link | afbeelding ]
en goed weer met koud zeewaterquote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Heb vanavond pas 1 keer op FOK! gepostBen bezig met mijn koffer in pakken ga morgen ochtend naar Vlie dus ben een beetje druk.
een hele emmer botox voor dat mensquote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
en veul botox
[ link | afbeelding ]
leuk ! Vakansiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
Heb vanavond pas 1 keer op FOK! gepostBen bezig met mijn koffer in pakken ga morgen ochtend naar Vlie dus ben een beetje druk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
en veul botox
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
spoiler tags zijn er niet voor niets
huisje kopen daar, moet je wel met de boot naar schoolquote:Op donderdag 21 april 2011 21:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaaah jaah kan niet wachten ben al 3 1/2 maand niet geweest!!
Tjaa anderhalf uur met de boot en dan nog eens 2,5 uur met de bus is me een beetje te veel van het goedequote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
huisje kopen daar, moet je wel met de boot naar school
da's maar een reistijd van 4 uur enkele reis.... heb ik jarenlang gedaan hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa anderhalf uur met de boot en dan nog eens 2,5 uur met de bus is me een beetje te veel van het goedeIk ga gewoon heel vaak heen en weer (nu en dan volgende week heb ik meivakantie en dan met van hemelvaart tot en met Pinksteren en dan nog 6 weekjes van de zomer
Vindt mijn reistijd van 1 uur zat 4 uur kan ook wel maar vindt Zaandam ook wel leuk...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
da's maar een reistijd van 4 uur enkele reis.... heb ik jarenlang gedaan hoor
dat is ook zeker leuk!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tjaa anderhalf uur met de boot en dan nog eens 2,5 uur met de bus is me een beetje te veel van het goedeIk ga gewoon heel vaak heen en weer (nu en dan volgende week heb ik meivakantie en dan met van hemelvaart tot en met Pinksteren en dan nog 6 weekjes van de zomer
quote:
wat heb je gedaan danquote:
en dan ook nog ff melden in de fipo waaromquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er zijn er (weer) een paar nie blij nie![]()
ik wil ook nuquote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
dit vind ik niet leuk
ik ga Laura niet uitzwaaien
![]()
veel drank nodig om dit verlies te verdrinken![]()
Voor Bollokus:
[ afbeelding ]
Voor Superkokkie:
[ afbeelding ]
Voor Vultarian:
[ afbeelding ]
Voor de rest van ons:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |