ik zou echt heel graag willen, maar ik kan geen geloofwaardig verhaal bedenken. Dus ik zeur gewoon even een beetje hierquote:Op zondag 24 april 2011 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
moet ik je bellen met een noodgeval?
de overbuurvrouw meldt dat er ingebroken is ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik zou echt heel graag willen, maar ik kan geen geloofwaardig verhaal bedenken. Dus ik zeur gewoon even een beetje hier
Dat durf ik nietquote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
de overbuurvrouw meldt dat er ingebroken is ofzo?
Nee! Mijn baby is zweterig. Vooral als haar huid en de mijne tegen elkaar aan geplakt zitten. Dan ben ik eigenlijk ook best zweterig...quote:
Dat!quote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
misschien moet je gewoon ritmisch heen en weer wiegen en met je hoofd tegen de muur gaan boenken. dan denken ze wellicht dat je een zonnesteek hebt en zeggen ze tegen je vrouw dat ze je maar lekker naar huis moet brengen....
sjagrijnig, geen moeite doen om dat te verbergen of zich sociaal op te stellen.quote:
Ik vond dit trouwens wel een geweldige tipquote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
misschien moet je gewoon ritmisch heen en weer wiegen en met je hoofd tegen de muur gaan boenken. dan denken ze wellicht dat je een zonnesteek hebt en zeggen ze tegen je vrouw dat ze je maar lekker naar huis moet brengen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |