Ja, waarheid is hard.quote:
Als je nog 1 keer een opmerking maakt over dat ik lapohunter ben meld ik je definitief bij de moderators, want ik ben hier niet van gediend.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
Luira mag van mij gaan.... heeft geen toegevoegde waarde voor het huis, behalve als bij de (lig/slaap) inboedel hoort.
En Joanna wel? Zij haalt alleen maar het bloed meer en meer onder mijn nagels vandaan. Zij is dezelfde irritante factor als uit Peking Express 2006, met die 2 potten die zo verdomde vals/irritant waren. Toen zij er ein-de-lijk uit waren, werd het pas echt leuk... Jammer dat er toen nog maar 2 afleveringen waren.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Verity het volgende:
Luira mag van mij gaan.... heeft geen toegevoegde waarde voor het huis, behalve als bij de (lig/slaap) inboedel hoort.
Whahaha, is ook eensquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Chuckster het volgende:
Eerst Laura weg, ze domineert nu ook al de streams
[ afbeelding ]
Walgelijk wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er wat gebeurd, dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef Aimy het volgende:
WAAROM gebeurt er altijd iets als ik weg moet?
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, waarheid is hard.
[..]
Als je nog 1 keer een opmerking maakt over dat ik lapohunter ben meld ik je definitief bij de moderators, want ik ben hier niet van gediend.
Liever 4x Jo dan 4x Lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 18:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Whahaha, is ook eensWees blij dat het nu eens niet 4 streams op Joanna gericht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |