Maar tot die tijd moet morpheus z'n best doen
Weet iemand hoe de aflevering heet waarbij Jerry beweert dat Kramer zo dik is dat hij geen spijkerbroek meer past. Waarna Kramer in een supersuperstrakke spijkerbroek het podium betreed. Dat stukje dat hij dan over straat strompeld is super en MOET ik hebben.
Weet iemand hoe deze afleving heet?
Is er toevallig een zender die het uitzend? België in keer in de 3 weken dinsdag morgen ofzo??? (ik noem maar iets, heb geen zin 30pag. televisiegids te bestuderen).
quote:De Dag Dipper is het helemaal met je eens, maar volgens mij zenden ze het niet meer uit.
Op dinsdag 18 juni 2002 13:07 schreef pmeter het volgende:
Seinfeld, beste comedy-serie ooit. Ik hoop dat een tv-zender het weer uit gaat zenden, dan neem ik ze ALLEMAAL op!!!
Maar hoe die aflevering heet weet ik ook niet sorry
quote:The Wait Out
Op dinsdag 18 juni 2002 13:07 schreef pmeter het volgende:Weet iemand hoe de aflevering heet waarbij Jerry beweert dat Kramer zo dik is dat hij geen spijkerbroek meer past. Waarna Kramer in een supersuperstrakke spijkerbroek het podium betreed. Dat stukje dat hij dan over straat strompeld is super en MOET ik hebben.
Weet iemand hoe deze afleving heet?
quote:voor seinfeld moeten ze gewoon een gat maken. Al is het dinsdag extreem laat en lopen alle programma's ervoor zwaar uit. Net als in de goede oude tijd op RTL5 dus.
Op dinsdag 18 juni 2002 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geen seinfeld op de nederlandse TV op dit moment. Net 5 heeft het nog een tijdje zo rond 11, 12 uur 's nachts geprobeerd, maar het is nou even afwachten tot er weer een andere zender een gat in z'n programmering heeft.
quote:doet me ineens aan Dream On denken, dat was ook een leuke serie
Op dinsdag 18 juni 2002 21:47 schreef fisico het volgende:
Al is het dinsdag extreem laat
statler
quote:Is dit 'm?
THE WAIT OUT(Episode 133): After George makes an off-hand remark to a married couple, Jerry & Elaine wait in anticipation of their separation. Elaine sporting a new hairstyle, starts driving again and almost makes Jerry car sick. Kramer starts wearing jeans again. The jeans are much too tight. Elaine and Jerry make plans to move in on the separated couple, which they do. David returns the off-hand remark to George, in the presence of Susan. She tells George she has to think about some things, he thinks it is his ticket out. Air Date: May 9, 96
statler
quote:WAUWOWIETIEh
Op woensdag 19 juni 2002 22:50 schreef Statler het volgende:
Vanavond laat komt seinfeld op net 5.
Het is wel laat maar voor fans zoals ik maakt dat niet uit.statler
VCR staat klaar
quote:eh, misschien een domme vraag, maar hoe kom ik nu achter de titel van de aflevering die ik net heb gezien? The gymnast? The library? ??? Staat niet in mijn gids en ook niet op voor-/aftiteling...
Op woensdag 19 juni 2002 23:22 schreef pmeter het volgende:[..]
WAUWOWIETIEh
![]()
![]()
![]()
![]()
VCR staat klaar
Iemand?
Is wel zo handig als je alle afleveringen gaat sparen (dit is mijn eerste), ik heb de banden gelabelt, kweet alleen niet wat ik op moet schrijven
quote:Hier? Kijk 's bij episodes.
Op donderdag 20 juni 2002 01:13 schreef pmeter het volgende:eh, misschien een domme vraag, maar hoe kom ik nu achter de titel van de aflevering die ik net heb gezien? The gymnast? The library? ??? Staat niet in mijn gids en ook niet op voor-/aftiteling...
Misschien een uitgebreide televisiegids op internet?
[Dit bericht is gewijzigd door pazuzu op 20-06-2002 14:26]
[Dit bericht is gewijzigd door pazuzu op 20-06-2002 14:26]
quote:Zie de link in mijn post hierboven...
Op donderdag 20 juni 2002 01:13 schreef pmeter het volgende:[..]
eh, misschien een domme vraag, maar hoe kom ik nu achter de titel van de aflevering die ik net heb gezien? The gymnast? The library? ??? Staat niet in mijn gids en ook niet op voor-/aftiteling...
Misschien een uitgebreide televisiegids op internet?Iemand?
Is wel zo handig als je alle afleveringen gaat sparen (dit is mijn eerste), ik heb de banden gelabelt, kweet alleen niet wat ik op moet schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |