Hoe kun jij nou zien hoe zo'n meid je aankijkt, je kijkt toch zeker niet naar haar ogen...quote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef JustRob het volgende:
Heb echt zo'n hekel aan van die meiden die je vuil aankijken als je naar hun tieten kijkt. Ga er dan niet half naakt bij lopen, slet.
Dat vroeg ik me ook al af! TS is homo!quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:35 schreef Sjeen het volgende:
Hoe kun jij nou zien hoe zo'n meid je aankijkt, je kijkt toch zeker niet naar haar ogen...
"of hij kijkt met zijn handen"quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af! TS is homo!
quote:
Jij ziet liever tepels op diegene haar knieën hangen??quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef zeefkreeft het volgende:
Diegene die de BH heeft uitgevonden - het is een fucking grap.Een of andere gereformeerde koe heeft dit waarschijnlijk bedacht.
Ik wel, dan weet je namelijk meteen wanneer je moet stoppen met chickie hosselen..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij ziet liever tepels op diegene haar knieën hangen??
Ik ben anders erg blij met die uitvindingquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:11 schreef zeefkreeft het volgende:
Diegene die de BH heeft uitgevonden - het is een fucking grap.Een of andere gereformeerde koe heeft dit waarschijnlijk bedacht.
Een vrouw van 35 is geen chickie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Ik wel, dan weet je namelijk meteen wanneer je moet stoppen met chickie hosselen..
Sta je met zo'n wijf op je slaapkamer, hup shirtje omhoog, bhtje uit, vallen de tieten in eens in dr schoenen..
ik wil niet eens weten hoe de wereld eruit zou zien als de bh niet bestond..quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben anders erg blij met die uitvinding
En ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand vuil heb aangekeken, hooguit een beetje meewarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten hoe de wereld eruit zou zien als de bh niet bestond..Bah, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel erg natuurlijk. Net als zweetlucht!
Oh, wacht. Jij bent nog maar 15quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een vrouw van 35 is geen chickie.
En als een chickie al zo uitgezakt is zou ik me sowieso zorgen gaan maken.
Hm, check je de inkijk niet even in de spiegel voor je uit huis gaat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Wat een onderwerp.
Ik heb ook vaak inkijk. Soms een beetje teveel.
Kan me nog herinneren dat ik een jongetje heel erg bang heb gemaakt (jongetje was boven de 20)
Ik bukte voorover en je kon een stukje tepel zien. Hij rende meteen weg om uit te huilen bij een collega.
Daarna moesten we nog de hele dag samen werken
Tering.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:22 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Wat een onderwerp.
Ik heb ook vaak inkijk. Soms een beetje teveel.
Kan me nog herinneren dat ik een jongetje heel erg bang heb gemaakt (jongetje was boven de 20)
Ik bukte voorover en je kon een stukje tepel zien. Hij rende meteen weg om uit te huilen bij een collega.
Daarna moesten we nog de hele dag samen werken
tel er nog maar 19 jaar bij op.quote:
Niet single, maar kijken is gezond gedrag van een man.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:24 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
En dan nog steeds single?
Of ben je nu al uitgekeken op je vriendin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |