Sharon mag denken van zichzelf wat ze wil, ze brengt tenminste wat leven in de brouwerij!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Sharon denkt van zichzelf erg good American Englisch te kunnen speaken... omdat ze er vaak komt..:r
Ze doet t in ieder geval beter dan ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze probeert er een accent aan te geven en dat moet ze niet doen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
Sharon mag denken van zichzelf wat ze wil, ze brengt tenminste wat leven in de brouwerij!
Beter dan die 2 lijken die al weken liggen te rotten!!
Dat lukt haar aardig toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:50 schreef freaky40 het volgende:
Sharon denkt van zichzelf erg good American Englisch te kunnen speaken... omdat ze er vaak komt..:r
Nee totaal niet. Ze moet er geen accent aan geven omdat ze er toevallig vaak is.quote:
Inderdaad. Ze kan Engels spreken, maar dat accent...quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ze moet er geen accent aan geven omdat ze er toevallig vaak is.
volgens mij speelt ze dat??!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze kan Engels spreken, maar dat accent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |