de oorartsquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef postmortum het volgende:
ik heb dus een Monstercable aangesloten op mijn Apple Imac en ik heb nog zo'n slecht geluid gehoord , waar moet ik klagen bij Apple of bij Monstercable?
dat lijkt mij wel lachen , zal ik fok! dan noemenquote:
mantrainquote:
GADVERDAMME!!!!quote:
Dit moeten we natuurlijk even quoten.quote:
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel lachen , zal ik fok! dan noemen
Wat doe je nou man, mijn 13 jarige overbuurmeisje kijkt mee kk homoquote:
Dam gast, wat doe je in je vrije tijd.. Dit komt hier op me werk in de proxy te staan..quote:]
succes for great justice!quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dam gast, wat doe je in je vrije tijd.. Dit komt hier op me werk in de proxy te staan..
Pioneer.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef Metro2005 het volgende:
EN die monster kabel zit op je Bose setje ofzo?
Waar heb je nog zo'n slecht geluid gehoord dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef postmortum het volgende:
ik heb dus een Monstercable aangesloten op mijn Apple Imac en ik heb nog zo'n slecht geluid gehoord , waar moet ik klagen bij Apple of bij Monstercable?
op mijn boxenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar heb je nog zo'n slecht geluid gehoord dan?
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit moeten we natuurlijk even quoten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop