abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95822527
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:35 schreef richard_prf het volgende:
Jij kan makkelijk praten, voor jou (en de meeste) is het de normaalste zaak van de wereld om eenvoudig nieuwe partners te vinden. Maar als je in mijn schoenen staat dan kan het niet anders dat je heel erg gaat twijfelen aan jezelf. Want als jij 27 en een half jaar alleen bent zonder enige vorm van aandacht van het andere geslacht dan ga je vanzelf wel overtuigd raken dat je niet aantrekkelijk bent. Zeker als je verder gewoon een redelijk normaal leven leidde.
Zie je mij als zo iemand? Serieuze vraag even.
Ron Paul 2012
pi_95822601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk ook dat dat is wat die steeds aan het doen is. Hij blijft erover doorgaan. Ik denk dat het meer aan je sociale vaardigheden ligt dan aan je uiterlijk . Het enige is dat je daarin doorblijft gaan en in zwelgt. Ik zou sowieso niet met je daten want er komt niets maar dan ook niets positiefs uit je en ja dat is voor vrouwen een afknapper.
Net zoals 8 x bellen op een dag en sms-en.
Een paar jaar terug was ik ook zo. :N :r Gelukkig ben ik nu veel positiever en leuker. Zelfvetrouwen is nog wel een issue. Maar ik ben op de goeie weg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95822730
Nee, je komt een stuk positiever over als Richard, kaapt niet halve topic over hoe lelijk je zou zijn en je hebt wel een klein foutje gemaakt qua overmatig bellen maar je ziet ook in dat dat fout is geweest.
Van jou heb ik het idee dat je wel gewoon je best doet en ziet verder wel hoe het gaat.

En versieren is gewoon een instelling dat je positief moet zijn en ik heb wel het idee dat je redelijk positief ingesteld ben.
pi_95822848
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, je komt een stuk positiever over als Richard, kaapt niet halve topic over hoe lelijk je zou zijn en je hebt wel een klein foutje gemaakt qua overmatig bellen maar je ziet ook in dat dat fout is geweest.
Van jou heb ik het idee dat je wel gewoon je best doet en ziet verder wel hoe het gaat.

En versieren is gewoon een instelling dat je positief moet zijn en ik heb wel het idee dat je redelijk positief ingesteld ben.
Dus je positief gedragen en een positieve houding geven is tijdens een date een soort van instant win?
pi_95822860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Laat die angst nou net bevestigd worden toen ik eindelijk een leuke meid ontmoette die me helemaal ziet zitten behalve hoe ik er uit zie.

En ja het was leuk met haar.... maar ik hoor niks meer en ik ga er zelf ook niet meer achter aan.
Ja, die angst wordt bevestigd, maar ook ontkent. Want eerst geloofde je niet dat je ooit seks kon krijgen en dat is niet zo. Verder is haar oordeel niet zo belangrijk want ze is te emotioneel.

Volg de tit-for-tat strategie. Als de ander uit contact gaat, ga je zelf ook uit contact. Als de ander weer contact maakt, ben je vergevingsgezing. Kortom, doe wat de ander deed.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 21-04-2011 21:02:56 ]
The view from nowhere.
pi_95822874
Ik ga natuurlijk niet beweren dat ik het net zo ''moeilijk'' in de liefde heb als Richard, maar om nu aan te nemen dat mensen die positief zijn en nooit lopen te zeuren dus totaal geen problemen hebben, dat gaat me weer iets te ver. :')
Ron Paul 2012
pi_95822916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk ook dat dat is wat die steeds aan het doen is. Hij blijft erover doorgaan. Ik denk dat het meer aan je sociale vaardigheden ligt dan aan je uiterlijk . Het enige is dat je daarin doorblijft gaan en in zwelgt. Ik zou sowieso niet met je daten want er komt niets maar dan ook niets positiefs uit je en ja dat is voor vrouwen een afknapper.
Net zoals 8 x bellen op een dag en sms-en.
Dat komt uit pure onmacht.
pi_95822933
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:49 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Dus je positief gedragen en een positieve houding geven is tijdens een date een soort van instant win?
Nee, je moet nog altijd haar type zijn, soort van. You win some, you lose some. Niks is een instant-win. Maar met constant lopen zeuren schiet je al helemaal niks op.
Ron Paul 2012
pi_95822961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee, dat komt door je negatieve spiraal en je negatieve houding. Als ik jou was zou ik sowieso eerst focussen op echte vrienden en daarna pas op vrouwen.
pi_95822965
quote:

[..]

Ja inderdaad, ga na zou je zelf uren willen vermaken met iemand die constant aan het klagen is. Versieren moet je zien als jezelf verkopen, je op je beste kant laten zien.
pi_95822998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ga na zou je zelf uren willen vermaken met iemand die constant aan het klagen is. Versieren moet je zien als jezelf verkopen, je op je beste kant laten zien.
het is wel grappig dat je denkt dat ik in het echt ook zo ben. Als dat zo was dat ik nooit 3 jaar op kantoor kunnen werken waar ik op de HRM afdeling met heel veel mensen in contact kom en waarbij ik dus vooral erg positief moet zijn tegenover de klant.
pi_95823019
quote:

[..]

Nee, zo gesteld is dat is weer zo'n overdreven sociale verwachting. Je moet altijd positief zijn. :r
The view from nowhere.
pi_95823116
quote:

[..]

Heeft het veel zin om voortdurend de eisen te formuleren?
The view from nowhere.
pi_95823127
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee, je moet nog altijd haar type zijn, soort van. You win some, you lose some. Niks is een instant-win. Maar met constant lopen zeuren schiet je al helemaal niks op.
Bingo.
Waarom is het vaak of het een of het ander hier qua redenatie? Watskeburt met de gulden middenweg. :P
pi_95823151
quote:

[..]

Daar zit wel wat in ja. Zal het voor morgen meenemen. Heb je ook nog enige flirt tips?
pi_95823208
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:47 schreef formerjellybean het volgende:

Klopt :) hoeveel tips/training/therapie iemand ook krijgt je zal het toch echt zelf moeten veranderen. Al die dingen helpen daarbij maar toch zal je het uiteindelijk zelf moeten doen.
En dat heeft bij mij ook veel tijd en moeite gekost. En nog heb ik de neiging om terug te vallen in mijn oude gedrag.

quote:

[..]

Het is iig een goed begin. Er komt meer bij kijken dan alleen dat :)
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat heb je er aan gedaan omdat te veranderen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95823255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

het is wel grappig dat je denkt dat ik in het echt ook zo ben. Als dat zo was dat ik nooit 3 jaar op kantoor kunnen werken waar ik op de HRM afdeling met heel veel mensen in contact kom en waarbij ik dus vooral erg positief moet zijn tegenover de klant.
Als je op het internet al totaal geen trots en eigenwaarde vertoont, een plek waar zoiets nog makkelijk te faken is, dan zal dat in het echt ook wel ergens doorschemeren.

Je gedraagt je als een zielig hoopje mens die ook nog nooit eens BDD heeft gehad, maar dat wel steeds met volle overtuiging bleef zeggen om aandacht te genereren.
Ron Paul 2012
pi_95823342
Zorg voor jezelf dat je kleding hebt waar je in lekker voelt, en doe dingen waar jezelf bij prettig voelt voor je gaat. Dat neemt namelijk een stuk zenuwen weg en je gaat er veel ontspannen naartoe.
pi_95823424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je jezelf niet hoeft te verkopen aan die klant, dus dat lijkt me niet vergelijkbaar met hoe je bent tijdens het versieren.
Niet dat je überhaupt veel aan versieren doet lijkt het.
pi_95823573
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als je op het internet al totaal geen trots en eigenwaarde vertoont, een plek waar zoiets nog makkelijk te faken is, dan zal dat in het echt ook wel ergens doorschemeren.
Hij bespreekt hier zijn probleem daarmee. Dat kun je niet op een positieve manier formuleren.
The view from nowhere.
pi_95823625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hij bespreekt hier zijn probleem daarmee. Dat kun je niet op een positieve manier formuleren.
Maar je kan je wel positiever reageren op reacties van anderen, zonder dat zomaar weg te slaan.
pi_95823892
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ach, ik zie een forum als een plek voor wederzijdse discussie. Dit gebruiken als een stortplaats voor al je emoties en zelfmedelijden, en dat maandenlang, geldt voor mij niet als discussie.

Ik zie het woord forum graag nog zoals in de Romeinse traditie.
Ron Paul 2012
pi_95824009
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Maar je kan je wel positiever reageren op reacties van anderen, zonder dat zomaar weg te slaan.
Die reakties kloppen naar mijn gevoel niet. Iemand wijzen op wat er van hem wordt verwacht, heeft geen zin als iemand zegt het niet te kunnen. Dan kun je wel blijven doordrammen dat het toch echt de eisen zijn, maar dat is niet behulpzaam. De vraag is: hoe herstel je verloren vertrouwen. Je kunt beginnen met de gedachte dat die ervaringen verkeert geinterpreteerd zijn. Het gebrek aan aandacht betekent niet dat er iets met je mis is. Het is veel ingewikkelder.
The view from nowhere.
pi_95824129
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Die reakties kloppen naar mijn gevoel niet. Iemand wijzen op wat er van hem wordt verwacht, heeft geen zin als iemand zegt het niet te kunnen. Dan kun je wel blijven doordrammen dat het toch echt de eisen zijn, maar dat is niet behulpzaam. De vraag is: hoe herstel je verloren vertrouwen. Je kunt beginnen met de gedachte dat die ervaringen verkeert geinterpreteerd zijn. Het gebrek aan aandacht betekent niet dat er iets met je mis is. Het is veel ingewikkelder.
Vandaar mijn advies dat hij eerst op vrienden moet focussen. Daardoor zal hij zich ongetwijfeld ook lekkerder in zijn vel voelen.
pi_95824151
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ach, ik zie een forum als een plek voor wederzijdse discussie. Dit gebruiken als een stortplaats voor al je emoties en zelfmedelijden, en dat maandenlang, geldt voor mij niet als discussie.

Ik zie het woord forum graag nog zoals in de Romeinse traditie.
Dat komt ook omdat mensen voortdurend zijn situatie onkennen en goedkope oplossingen aandragen. Dan blijf je bezig je probleem uit te leggen.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')