neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kaatje is even weg, ze mogen nog even niet hoorquote:
Owwquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Capaja het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kaatje is even weg, ze mogen nog even niet hoor
Mooi, mooi het is bekend dat lange meisjes wat meer kansen hebben. Ze smeren er gewoon een hoop troep op dr smoel en ze kan een leuk catwalkloopje aanleren. Mooi is Laura toch helemaal niet??quote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef K_L het volgende:
[..]
Dan kan ze ook pronken he?![]()
Denk dat ze 'het mooiste meisje' van de familie is en dat ze haar daarover keer op keer complimentjes hebben gegeven.
Dat geeft haar dan op dat gebied zelfvertrouwen.
Maar verder durft ze helemaal niks
Laura doet me altijd denken aan die poppen van Spitting Imagequote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mooi, mooi het is bekend dat lange meisjes wat meer kansen hebben. Ze smeren er gewoon een hoop troep op dr smoel en ze kan een leuk catwalkloopje aanleren. Mooi is Laura toch helemaal niet??
Ga je zo op Schiphol staan vannachtquote:
Schön ist, was gefällt.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Mooi, mooi het is bekend dat lange meisjes wat meer kansen hebben. Ze smeren er gewoon een hoop troep op dr smoel en ze kan een leuk catwalkloopje aanleren. Mooi is Laura toch helemaal niet??
wrom? ze gaat er nog lang niet uit hoorrrrrrrrrquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je zo op Schiphol staan vannacht
Met je handtasje die je hebt gekocht bij de webshop van Betty?
Mooier dan de rest van haar familie?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Jo zorgt zeker voor meer kijkers, let alleen maar eens op de Cos , sommige mensen zie je zelden behalve als jo in beeld isquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik denk niet dat ik het erg vind als Jo nog even blijft, zij maakt tenminste nog leuke tv momentjes ook al zijn die soms ergerlijk.
Laura voegt echt niks meer toe
ja dat kan van alle diersoorten, zelfs apen. En ja ze lijkt mooier dan haar familie, dat zette haar op het verkeerde, lange beenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef K_L het volgende:
[..]
Mooier dan de rest van haar familie?
En wat is mooi?
Maar als het vaak tegen je gezegd wordt ga je je er gauw naar gedragen
Ik vind haar niet perse mooi maar denk wel dat er mooie plaatjes van haar gemaakt kunnen worden
onbegrijpelijk dat Mo zo spierwit isquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef Verity het volgende:
ben wel jaloers op de bruine huidjes van de bewoners - ik verbrand eerder.
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
ja dat kan van alle diersoorten, zelfs apen. En ja ze lijkt mooier dan haar familie, dat zette haar op het verkeerde, lange been
Ik zou er gek van worden, altijd maar in die zon liggen. Ik verbrand ook alleen maarquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef Verity het volgende:
ben wel jaloers op de bruine huidjes van de bewoners - ik verbrand eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |