abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5270408
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 15:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ben alleen nogal geschrokken van de prijs (1000 - 1500 pleuro). Mag ik vragen wat jullie betalen voor de fotoreportage EW en Digger?
Ow ja... die prijzen... dat schijnt normaal te zijn.

Wij hebben nu een vriend die foto's zal maken.
Heeft verschrikkelijk mooie boeken met foto's.
Erg artistiek, erg mooi en mooi ingeplakt, niet teveel knipsels, andere kleuren en standaarddingen!
En... een stuk goedkoper.
(600 euro voor ruim 150 foto's met veel vergrotingen + boek!)

maandag 5 augustus 2002 @ 16:27:08 #202
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_5270609
Zo, Hihat meldt zich weer.
Ik heb dit topic lange tijd gevolgd, omdat wij ook volop in de trouwvoorbereidingen zaten.

12 juli was onze dag. Mooi weer, perfecte locatie, alles verliep zoals gepland. Schitterend feest, lekker overnacht in de bruidssuite van het kasteeltje waar we trouwden. Superromantisch allemaal.
En nu zijn we net terug van onze huwelijksreis in Thailand. Ook die was perfect. De reisagent had aan alle hotels waar we verbleven tijdens de rondreis doorgegeven dat wij een honeymoon-couple waren. Gevolg: Heen en terug Business Class gevlogen, in alle hotels een net iets luxere kamer met attentie. De ene keer een taart, de andere keer een fruitmand of iets anders. Vaak ook rozenblaadjes op het bed. Mijn vriendin...eh vrouw vond het helemaal te gek.

Voor ons rest nu niets anders dan opnieuw te gaan sparen. Alleen de foto's hebben we nog in het vooruitzicht.

Voor de mensen die binnenkort nog gaan trouwen: de volgende clichées zijn echt waar:

- Het IS de mooiste dag van je leven (tot nu toe tenminste)
- Het is veel leuker dan je denkt.
- Het is echt voorbij voordat je het weet.

Ik spreek nu uit ervaring.

Succes ermee!

Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_5271091
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 15:11 schreef Slaapmeisje het volgende:

Ben alleen nogal geschrokken van de prijs (1000 - 1500 pleuro). Mag ik vragen wat jullie betalen voor de fotoreportage EW en Digger?

Hebben met fotografen gesproken die kwa prijsmarge zitten tussen de 1200 en 3000 Euro (exclusief albums, km vergoeding)

Tussen de 1000 en 1500 is een 'normaal' bedrag (ja ik weet het)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_5271128
Zullen we vast een lijstje maken met de trouwdata van iedereen... dan kunnen we dit up to date houden en het volgende topic hiermee beginnen.
Weet nu echt niet wanneer ik nu iemand mag feliciteren.

Silktie: 7 augustus 2002
Darkelf & die met die moeilijke naam (even opgezocht... Rtificial) : 13 augustus 2002
DuchessX & Juup: 21 oktober 2002
Kleintje & Zuurtje: 21 maart 2003
fee-tje: ergens rond april 2003
Reus: 5 april 2003
Tinkerbell & Havoc: 26 april 2003
Tearsong: 16 mei 2003
Defender & Chevrolet: 25 juni 2003
Slaapmeisje: 26 juni 2003
Digger & Elegantly Wasted: Voorjaar 2003
Shai: 4 augustus 2007

Ben misschien nog mensen vergeten! Sorry dan.
Aanvullingen zijn altijd welkom!

[Dit bericht is gewijzigd door Kleintje op 05-08-2002 19:28]

† In Memoriam † maandag 5 augustus 2002 @ 19:39:43 #205
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_5272766
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 17:46 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik denk dat we even een nieuw overzicht moeten maken, er zijn er zoveel bij gekomen!

Dansles is een groot woord, wij krijgen van een vriend, Nederlands kampioen stijldansen geweest, dansles. Gratis en voor niets en zonder allemaal andere stelletjes erbij. Lekker privéles en puur om gewoon wat heen en weer te kunnen wiebelen.

Waarom?? Omdat ik jezus-allemachtig onzeker ben en als dan alle ogen op mij gericht ben en ik kan niet dansen dan zou ik liever door de grond willen zakken! Dus daarom... dan voel ik me wat zekerder!

Dank je wel voor het overzichtje Kleintje, ik was zelf ook al de tel kwijt

Zowel Slaapvriendje als ik zijn gewend aan optreden voor publiek (hij als gitarist in zijn band en ik als actrice/zangeres bij musicals) dus het maakt ons niet zoveel uit hoe ons geschuifel op de gasten overkomt. We dansen zelfs in de supermarkt als we bijvoorbeeld te lang in de rij staan en er staat een leuk liedje op (wat niet al te vaak voorkomt in een supermarkt als ik eerlijk ben). Wel fijn dat jullie zoŽn vriend hebben die je de fijne kneepjes van het stijldansen nog kan leren. Gelukkig gaat het maar om de eerste paar dansen:

- Bruid en bruidegom openingsdans
- Bruid en vader bruid
- Bruidegom en moeder bruid
- Bruid en vader bruidegom
- Bruidegom en moeder bruid
etc. geloof ik...

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 5 augustus 2002 @ 20:38:30 #206
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_5273461
quote:
Op zondag 04 augustus 2002 16:00 schreef SilkTie het volgende:
Mijn maag begint nu toch wel een klein beetje te draaien ... Nog drie dagen ...
Tjeempie SilkTie het is nu toch wel erg spannend aan het worden. Dankzij jouw prachtige en uitgebreide verhalen over de voorbereiding heb ik bijna het gevoel dat ik erbij ben Verder ben ik erg benieuwd of alles aan jullie verwachtingen voldoet.

Je hebt trouwens echt een SuperOma! Heel veel plezier op jullie speciale dag.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_5275410
Silktie, ook namens mij alvast een WAANZINNIGE dag toegewenst!
Geniet ervan en probeer alles bewust mee te maken.
Ik weet niet of je morgen nog de tijd hebt om de laatste dingen mee te lezen dus daarom doe ik het nu alvast!
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 10:16:24 #208
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5278419
Nog een dag ...

Slaapmeisje en Kleintje, ik wens jullie het dubbele van wat jullie mij toewensen .

Gisteravond paniek: de tafelindeling was klaar, komen we er nog achter dat we vijf mensen vergeten waren. Alle tafels waren echt mooi vol gemaakt (10 per tafel), op twee na waar maar 9 mensen zitten. En nu nog 5 extra!!!! Die kunnen we toch niet meer kwijt!?!?!?!? Uiteindelijk heb ik de arme ziel weten duidelijk te maken dat dat absoluut geen probleem is. Ten eerste omdat een tafel niet vol _hoeft_ te zijn en ten tweede omdat er hier altijd mensen komen die of niet bevestigd hebben of waarvan je niet wist dat die in het land zijn. Paniek! Mensen die niet uitgenodigd zijn! So what? Als het leuke lui zijn, zijn ze welkom. Bij mijn broertje kwamen ook nog een stuk of vijf mensen zonder uitnodiging binnenwandelen, omdat ze toevallig gehoord hadden dat hij ging trouwen en ze wilden hem feliciteren. Binnen het Jodendom is het een 'gebod' om als gast de bruid en bruidegom een zo goed mogelijk feest te geven. Dat doe je door veel dansen en vrolijkheid bezorgen tijdens het feest. Waarom iemand tegenhouden die met oprechte bedoelingen je feest komt opvrolijken? Of het er nou 300 of 301 zijn maakt dan ook niets meer uit.

Gelukkig zat ik gisteren bij een andere bruiloft met 6 man aan een tafel voor 12 (een daarvan was een oud-klasgenoot die ik al jaren niet gezien of gesproken had, leuk, zo'n Nederlandse kolonie in den verre) en dat was geen enkel probleem. Dat kon ik dus aan de overspannen bruid meedelen die toen weer rustiger werd. Crisis is bezworen en alles is weer in orde.

Zometeen ga ik langs een vriendin die de 'bruidszegen' gemaakt heeft. Dit is een wens die de bruid uitspreekt nadat de bruidegom haar de sluier heeft voorgedaan (om zeker te weten dat het de goede meid is) en op weg gaat naar het huwelijksbaldakijn. Er zijn hier bepaalde teksten voor die je kan personaliseren. Je kan het gewoon vanaf een papiertje lezen, maar het is natuurlijk mooier als het versierd is. Een hele goede vriendin van mij heeft het aangeboden en we hebben haar die eer gegund. Het is nu af en ik ben benieuwd wat deze creatieveling ervan gemaakt heeft.

Hiermee zijn eigenlijk alle zaken rond. Hopelijk loopt het morgen niet al teveel uit de hand . Een raad die we van alle kanten hebben meegekregen: je kan het nog zo goed regelen, maar op de avond zelf heb je het niet meer in de hand. Just go with the flow.

Ik denk dat ik niet meer on-Fok! zal zijn tot na mijn bruiloft, maar daarna zal ik wel verslag doen (misschien zelfs met foto's als ik het voor elkaar krijg).

DarkElf en Rtificial: ik weet niet of ik voor jullie grote dag in de gelegenheid ben, daarom wil ik jullie nu alvast van harte feliciteren. Hopelijk hebben jullie het net zo gezellig als wij denken dat ons feest gaat worden. Geniet van alles en neem ook de frustraties en problemen met een glimlach. Om het op z'n Amsterdams te zeggen: heel veel mazzel en brooche (geluk en zegening).

Nog een dag ...

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_5279577
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:05 schreef Kleintje het volgende:
Silktie: 7 augustus 2002
Hele fijne dag morgen! (hoop dat het weer iets beter is als vandaag, tis 1 en al regen tot nu toe hier).
quote:
Darkelf & die met die moeilijke naam (even opgezocht... Rtificial) : 13 augustus 2002
Hehe dankzij Kleintje er toch nog aan gedacht: Jullie alvast een hele fijne dag de 13e, drink in Napoli er wel 1tje op jullie
quote:
Digger & Elegantly Wasted: Voorjaar 2003
We staan een paar plekkies te laag, maar dat weet je wel als het goed is, maar enfin, ga de exacte datum gewoon niet online vermelden.

Gaan wel in Italie op zoek naar trouwringen, verlovingsringen, attenties voor de gasten, bruidssuiker etc. Dus tijdens de vakantie zitten we niet echt stil, integendeel, nu lekker de mogelijkheid om het 1 en ander zelf in Italie uit te zoeken danwel meteen mee te nemen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_5281028
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:09 schreef DIGGER het volgende:
We staan een paar plekkies te laag, maar dat weet je wel als het goed is, maar enfin, ga de exacte datum gewoon niet online vermelden.

Gaan wel in Italie op zoek naar trouwringen, verlovingsringen, attenties voor de gasten, bruidssuiker etc. Dus tijdens de vakantie zitten we niet echt stil, integendeel, nu lekker de mogelijkheid om het 1 en ander zelf in Italie uit te zoeken danwel meteen mee te nemen.

Nope... ik weet niet wanneer de bedoeling is.
Doe eens mailen!!!
Je kent het adres!

Fijne vakantie!!!

dinsdag 6 augustus 2002 @ 22:27:49 #211
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_5285300
Nog gauw effe voor ik naar Italië vertrek:

Silktie, ik hoop dat jullie een prachtige dag zullen hebben en er lekker van zullen genieten. Veel plezier morgen!

Darkelf & Rtificial, de 13e zijn we nog niet terug dus wens ik jullie nu alvast een heel mooie dag toe met veel zon, liefde en geluk. Geniet ervan!

Ik hoop bij terugkomst van vakantie jullie verhalen over de trouwdag te lezen zodat ik nog meer "ik-wil-ook-ik-wil-ook-ik-wil-ook" kriebeltjes krijg.

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  woensdag 7 augustus 2002 @ 13:56:40 #212
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_5291447
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 10:16 schreef SilkTie het volgende:
...
DarkElf en Rtificial: ik weet niet of ik voor jullie grote dag in de gelegenheid ben, daarom wil ik jullie nu alvast van harte feliciteren. Hopelijk hebben jullie het net zo gezellig als wij denken dat ons feest gaat worden. Geniet van alles en neem ook de frustraties en problemen met een glimlach. Om het op z'n Amsterdams te zeggen: heel veel mazzel en brooche (geluk en zegening).

Nog een dag ...

Ik als Lurker in optima-forma heb stiekum ook de laatste weken dit topic en jullie voorbereiding gevolgd... Ik ben dus nu eigenlijk de eerste die op tijd is om je echt te feliciteren

Ook bedankt voor jouw gelukwensen, en we zullen je advies zeker opvolgen

pi_5308484
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 17:05 schreef Kleintje het volgende:

DuchessX & Juup: 21 oktober 2002
Ben misschien nog mensen vergeten! Sorry dan.
Aanvullingen zijn altijd welkom!

Wij trouwen 19 oktober 2002 in Las Vegas.

De precieze tijd weten wij nog niet, we moeten eerst een bevestiging krijgen. We hebben net namelijk pas onze weddingchapel gereserveerd We hebben opgegeven dat we tussen 10 en twaalf 'sochtends willen trouwen.

Hier wat plaatjes van 'onze' chapel. Lekker kitscherig overigens

Oeh er staan meer foto's maar ik kan de broncode ervan niet te pakken krijgen. Even Juup© inschakelen hoor

[edit]

Bij deze

[omg]http://www.lvwedding.com/chapelpics/hollywood3.jpg[/img]

[/edit]Juup©
"This chapel is located on the Strip across from the Stratosphere Tower.
If you are looking for a famous place to get married - You've found it.
Our location is a Las Vegas Landmark. Formerly " THE RED FEZ", it was a popular hang out in the 60's and 70's for such entertainers as FRANK SINATRA, DEAN MARTIN, SAMMY DAVIS JR, LOUIS ARMSTRONG, COUNT BASIE, NAT KING COLE, LOUIS PRIMA and others. Our newly decorated wedding chapel is now owned by a musician who has appeared and/or recorded with CHUCK BERRY, LITTLE RICHARD, GLADYS KNIGHT, JACKSON BROWNE, ELKE BROOKS, BONNIE RAITT, RON TUTT (ELVIS' DRUMMER NOW WITH NEIL DIAMOND) and many more. Come and get married in our beautiful chapel and become part of our star studded history."

Zo...nu kunnen we er niet meer onderuit...

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 08-08-2002 17:23]

#geen
pi_5308533
Verder ook nog onze hartelijke gelukwensen aan de happily married ones

DarkElf en Artificial feliciteren wij lekker 'live'

#geen
pi_5308551
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 17:10 schreef DuchessX het volgende:
Verder ook nog onze hartelijke gelukwensen aan de happily married ones

DarkElf en Artificial feliciteren wij lekker 'live'

ja lekker puh

helaas kunnen wij jullie niet live feliciteren

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5308795
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 17:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja lekker puh

Hoe vind je de chapel?
#geen
pi_5308904
Fijn zo'n edit restrictie

Hier dan de foto's nogmaals maar als het goed is nu correct.

pi_5308928
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 17:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja lekker puh

Waarom denk jij dat wij in Amerika trouwen

† In Memoriam † donderdag 8 augustus 2002 @ 22:20:35 #219
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_5312970
Wauw wat geweldig kitscherig is die wedding chapel van jullie zeg Tja, als je dan toch in Vegas trouwt, dan doen jullie het tenminste wel in optima forma! Het ziet er in ieder geval toppie uit.

Er was laatst een hele reportage over trouwen in Las Vegas op TV en er zijn zoveel verschillende mogelijkheden dat het me lastig lijkt om een definitieve keuze te maken. In ieder geval hoop ik dat deze chapel aan jullie verwachtingen zal voldoen. Gaan jullie ook nog een stretched limo erbij huren?

Jompels,
Slaapmeisje

pi_5317063
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 22:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Gaan jullie ook nog een stretched limo erbij huren?

Lekker prutserig en kitscherig hé?

Ik denk dat ik niet meer bij kom wanneer wij daar voor het altaar staan!

De limo rijdt niet op zaterdag, maar da's niet erg want we zijn met onze eigen (huur)auto

Die reportage hebben wij ook gezien, was erg leuk
Er zat een leuk stelletje tussen dat in een Elviskapel trouwde.

#geen
pi_5317090
Ow ja, we hebben vanmorgen de bevestiging ontvangen van de Las Vegas Wedding Chapel:

We trouwen op zaterdag 19 oktober 2002 om 11.00 (als het klopt dat het in Nederland 9 uur later is, is dat voor jullie 20.00 'savonds)

Wel even aan ons denken dan hoor!

#geen
pi_5317095
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 16:27 schreef Hihat het volgende:
Zo, Hihat meldt zich weer.
Ik heb dit topic lange tijd gevolgd, omdat wij ook volop in de trouwvoorbereidingen zaten.

12 juli was onze dag. Mooi weer, perfecte locatie, alles verliep zoals gepland. Schitterend feest, lekker overnacht in de bruidssuite van het kasteeltje waar we trouwden. Superromantisch allemaal.
En nu zijn we net terug van onze huwelijksreis in Thailand. Ook die was perfect. De reisagent had aan alle hotels waar we verbleven tijdens de rondreis doorgegeven dat wij een honeymoon-couple waren. Gevolg: Heen en terug Business Class gevlogen, in alle hotels een net iets luxere kamer met attentie. De ene keer een taart, de andere keer een fruitmand of iets anders. Vaak ook rozenblaadjes op het bed. Mijn vriendin...eh vrouw vond het helemaal te gek.

Voor ons rest nu niets anders dan opnieuw te gaan sparen. Alleen de foto's hebben we nog in het vooruitzicht.

Voor de mensen die binnenkort nog gaan trouwen: de volgende clichées zijn echt waar:

- Het IS de mooiste dag van je leven (tot nu toe tenminste)
- Het is veel leuker dan je denkt.
- Het is echt voorbij voordat je het weet.

Ik spreek nu uit ervaring.

Succes ermee!

wel klote dat je dan ongeveer op je 30ste je mooiste dag van je leven meemaakt. dus daarna heb je weinig meer om naar toe te leven.....
  vrijdag 9 augustus 2002 @ 13:10:05 #223
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_5318700
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:01 schreef Mister_Puke het volgende:

[..]

wel klote dat je dan ongeveer op je 30ste je mooiste dag van je leven meemaakt. dus daarna heb je weinig meer om naar toe te leven.....

Ik heb al honderden keren een dag ervaren als de mooiste van mijn leven. Die worden alleen steeds weer overtroffen door één die nog mooier is...

Of iets de mooiste dag van je leven is/was kun je alleen maar achteraf bepalen. Heeft dus geen ruk te maken met ergens naar toe leven, want dat is vooruit kijken.

Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_5348841
Darkelf en vriendje met die moeilijke naam....
ONTZETTEND veel plezier morgen!
Maak er wat moois van, geniet ervan, ik duim voor mooi weer!
De felicitaties komen morgen pas!
pi_5348853
Iedereen bedankt voor de felicitaties..

Verheug me enorm op morgen!!!

Bijna gaat het gebeuren, spannend hoor!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')