Dat zal nu wel afgelopen zijn, anders stond dit topic er niet waar hij z'n kansen probeert in te schattenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:25 schreef Roellie80 het volgende:
het is allemaal niet relevant tot je ons verteld wat de status is met die "andere vriendin"
Lees reactie boven je,quote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zal nu wel afgelopen zijn, anders stond dit topic er niet waar hij z'n kansen probeert in te schatten
Maar ze zou verder niets willen denk je?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dan is het dus leuk voor de flirt, verder niks
Ze vind je aardig en flirt graag met je, misschien zou ze wel wat willen, maar waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef nohansienokraaij het volgende:
Maar ze zou verder niets willen denk je?
Klopt, maar ik vergat zo 1,2,3 dat zij wel een vriend heeft. Sta ik daardoor helemaal in de friendszone?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:29 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ze vind je aardig en flirt graag met je, misschien zou ze wel wat willen, maar waarschijnlijk niet.
Misschien vind ze het wel een leuke gedachte dat jij bezet bent zodat ze met je kan flirten zonder dat jij een move kan maken, lekker veilig toch
Excuus, die conclusie was érg makkelijk te trekken, maar ik zat er blijkbaar naastquote:
Uiteraard vindt hij die meid leuker dan zijn vriendin, anders zou hij dit topic niet openen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Excuus, die conclusie was érg makkelijk te trekken, maar ik zat er blijkbaar naast
Maar je bent wel tevreden met je huidige relatie...? Ik snap je topic dan niet helemaal
Is dit echt een mogelijkheid in een vrouwenbrein? :|quote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef Dimens het volgende:
Of ze krijgt te weinig aandacht bij haar huidige vriendje en zoekt deze aandacht bij jou omdat ze weet dat je haar leuk vond/vind en het toch wel zal geven.
Hoezo zou het niet mogelijk zijn, het lijkt mij in elk geval een logische verklaring.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Is dit echt een mogelijkheid in een vrouwenbrein? :|
vrouwen kicken op aandacht, aandacht van jou is makkelijk omdat jullie toch allebei bezet zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Is dit echt een mogelijkheid in een vrouwenbrein? :|
We lopen weleens arm in arm met haar vriend erbij. Schuren tegen elkaar, ik krijg weleens een kus op de mond. En praat af en toe op MSN met haar. Daarbij regelmatig een knuffel. Maar daarentegen zoent ze haar vriend wel gewoon in mijn bijzijn, of knuffelen O.I.D. Maar soms geeft haar vriend haar niet zoveel aandacht, dan vind ik het vervelend als ze daarvoor komt.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef Premium_Quality het volgende:
Beetje moeilijk in te schatten zonder jullie interactie te zien. Maar afgewezen zijn is meestal geen goed teken.
Maar waarom gaat ze dan niet naar vriendlief?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet mogelijk zijn, het lijkt mij in elk geval een logische verklaring.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Maar waarom gaat ze dan niet naar vriendlief?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef Dimens het volgende:
ze krijgt te weinig aandacht bij haar huidige vriendje
Maar dat is niet het intrinsieke antwoord op mijn vraag. Waarom gaat ze haar aandacht niet "Claimen" bij vriendlief?quote:
Dat snap ik, maar dit impliceert dat substitute aandacht van iemand anders net zoveel waard is als aandacht van haar vriend. Dat vind ik opmerkelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef Roellie80 het volgende:
Zo werkt dat toch niet jonguh!
Die aandacht moet wel spontaan hè. Verder probeer te begrijpen dat niet alles te analyseren valt. En al helemaal niet aan de hand van tekst. De beste manier om haar te peilen is goed opletten op non-verbale signalen
Dat zal ze onwaarschijnlijk ook doen maar blijkbaar doet het "vriendlief" niet zoveel en probeert ze het maar bij jou.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Maar dat is niet het intrinsieke antwoord op mijn vraag. Waarom gaat ze haar aandacht niet "Claimen" bij vriendlief?
Maar is het dan automatisch zo dat mijn aandacht net zo hoog aangeschreven staat als dat van haar vriend? Dat lijkt me dan toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zal ze onwaarschijnlijk ook doen maar blijkbaar doet het "vriendlief" niet zoveel en probeert ze het maar bij jou.
Aandacht is leuk, van wie dan ook, de waarde hiervan is wel verschillend maar je hebt helemaal geen idee van hoeveel aandacht ze van haar vriendje krijgt. Of ze nou veel of weinig aandacht van d'r vriendje krijgt maakt niet uit, het mag altijd meerquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dit impliceert dat substitute aandacht van iemand anders net zoveel waard is als aandacht van haar vriend. Dat vind ik opmerkelijk.
Oké, point taken. Ik betrap me erop dat ik jullie met mijn suggestieve vraagstelling wil laten zeggen: Ja, ze vindt jou leuk. Dus dat zal ik jullie maar besparen en zal het houden op FriendsZonequote:Op donderdag 21 april 2011 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Aandacht is leuk, van wie dan ook, de waarde hiervan is wel verschillend maar je hebt helemaal geen idee van hoeveel aandacht ze van haar vriendje krijgt. Of ze nou veel of weinig aandacht van d'r vriendje krijgt maakt niet uit, het mag altijd meer
Nee ze vindt je niet leuk, ze wilt aandacht van je hebben die jij haar ook geeft.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Oké, point taken. Ik betrap me erop dat ik jullie met mijn suggestieve vraagstelling wil laten zeggen: Ja, ze vindt jou leuk. Dus dat zal ik jullie maar besparen en zal het houden op FriendsZone
En dit.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
Nogmaals, maak het uit met je vriendin, ze verdient beter.
Wat een gelul zeg, wanneer iemand raad vraagt over een beetje aandacht ben je dus niet goed voor je vriendin?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef Tja..1986 het volgende:
Nogmaals, maak het uit met je vriendin, ze verdient beter.
Het wordt tijd voor pics...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt erop alsof je vriendin het met dat andere mokkel doet.
Hij wil duidelijk wat met die andere meid. Als je met iemand anders een relatie wil dan met de gene met wie je op dat moment een relatie hebt, ja, dan vind ik dat je je relatie moet stopzetten.quote:Wat een gelul zeg, wanneer iemand raad vraagt over een beetje aandacht ben je dus niet goed voor je vriendin?
Dan nog wel. Maar bij TS is de achterliggende gedachte dat hij wil horen dat hij een kans maakt bij haar, ondanks dat zij een vriend heeft en hij een vriendin. Dat is niet normaal. Kun je lang en kort praten, maar dat wijst er op dat als TS echt een kans zou maken bij die meid, dat hij daar voor zou gaan. Dan wil hij die meid dus liever dan zijn eigen vriendin als hij de kans krijgt.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, wanneer iemand raad vraagt over een beetje aandacht ben je dus niet goed voor je vriendin?
Is het nou echt zo vreemd om tegenwoordig niet aan andermans relaties te gaan rommelen? Bv. uit principe, of omdat je enige vorm van empathie in je hebt, of er toch geen vertrouwen is omdat diegene het voor jou met een ander heeft uitgemaakt (of zelfs is vreemdgegaan)?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |