Bij mij lukte het prima. Maar zoals ik al zei, liquideren is de enige oplossing.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:53 schreef fokexpert het volgende:
Vaak kan je het vergeten als der vrienden tegen je zijn.
Misschien op korte termijn prima, maar vaak op lange termijn wanneer het niet veranderd mislukt het vaak alsnog.
Zijn die vrienden altijd tegen je geweest dan? Of zijn ze bijgedraaid?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mij lukte het prima. Maar zoals ik al zei, liquideren is de enige oplossing.
Zulke types zijn het wel, ben er zowiezo nog niet klaar meequote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef BrammetjeBraam het volgende:
diezelfde 'vrienden' laten zelf ook niets meer van zich horen hoor, zodra ze een vriend/vriendin hebben.
het zijn altijd de zeikerds die later precies hetzelfde doen. ze gunnen het jullie gewoon niet.
je kunt er weinig aan doen verder behalve dat je vriendin duidelijke afspraken moet maken ipv dat haar vrienden aannemen dat ze komt moet ze dit duidelijker aangeven.
Vreemd zeg, dat die vriendinnen je niet mogen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Arsenal143 het volgende:
Lekker boeiend, ik heb het verhaal snel getypt. Als je het zo storend vind lees het dan niet.
Er valt ook niet zoveel te doen tegen een stel vrienden van een vriendin die leugens over je verspreiden, het is juist aan jou de taak om haar te overtuigen dat wat die vriendinnen zeggen onzin is.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:13 schreef Arsenal143 het volgende:
Leuke ideeen, maar niet echt veel waar ik wat aan heb
De vraag is dan eerder of je wel iets wil met een meid die meer naar haar vriendinnen dan naar haar eigen gevoel luistert.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:17 schreef Arsenal143 het volgende:
Dat is waar, maar op dit moment is ze niet echt spraakzaam als ik smsje stuur. En afspreken gaat em ook niet worden denk ik.
Dit zegt genoeg, zo'n instelling... en het is een waardeloos argumentquote:Op donderdag 21 april 2011 12:09 schreef Arsenal143 het volgende:
Lekker boeiend, ik heb het verhaal snel getypt. Als je het zo storend vind lees het dan niet.
Ik moest lachenquote:
Nee, de OP lezen gaat namelijk niet, dus tsja, dan hebben we verder niks te doen (in dit topic).quote:Op donderdag 21 april 2011 15:18 schreef rubje het volgende:
ff zomaar een vraag tussendoor. hebben sommige van jullie nou lol met die nikszeggende opmerkingen over een ENTER knop?[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |