Jijquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:41 schreef nyny83 het volgende:
Wie riep ook alweer dat de Bruins overrated zijn?
Ik had 't toch maar mooi voorspeld btwquote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef Saviola het volgende:
Washington-NY Rangers 4-3
Philadelphia-Buffalo 4-1
Boston-Montreal 4-1
Pittsburgh-Tampa 2-4
eerst Pens uitschakelen en dan de Caps sweepen![]()
Moeilijke vraag, maar ik denk het niet. Probleem ligt niet bij hem, maar bij de spelers. Maar aan de andere kant.. Als een coach zijn spelers niet kan motiveren dan houdt het ook op.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Saviola het volgende:
Btw @Katth, wat moet er volgens jou nu gebeuren met de Caps? Zou jij BB ontslaan bijvoorbeeld?
Allright, here we go:quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:45 schreef Katth het volgende:
[..]
Moeilijke vraag, maar ik denk het niet. Probleem ligt niet bij hem, maar bij de spelers. Maar aan de andere kant.. Als een coach zijn spelers niet kan motiveren dan houdt het ook op.
Er moet wel wat aan de spelersgroep gebeuren, maar wat precies weet ik nu ook nog niet. Wat wel vast staat is dat ze zeker niet beide Hannan en Arnott kunnen behouden, wat ik wel graag zou zien. Maar die drukken erg op de capspace.
Blijft lastig, heb er nog niet echt bij stil gestaan, maar coach ontslaan voor het collectief falen van de spelers heb ik nooit een goed idee gevonden. Ook niet in de voetballerij.
Ik ga uit van Laich als center dan inderdaad. En als Johansson een goede winger heeft kan hij met een jaartje extra ervaring op zak misschien ook wel als 2de center spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:28 schreef Katth het volgende:
Collins heeft volgens mij maar 1 of 2 wedstrijden gespeeld, speelt in Hershey. Als ze Arnott laten gaan dan hebben ze een nieuwe center nodig, meer dan een winger. Tenzij Brooks Laich resigned en full-time center wordt. Johansson heeft talent, maar vind ik nog te licht om een goede 2e line center te zijn. Er zijn niet echt goede en haalbare centers op de UFA list, behalve Prospal misschien.
Als Hannan blijft, kunnen ze Poti traden en nog wat meer capspace creëeren. En misschien moet Semin wel worden getrade om Richards te halen. Er kan van alles gebeuren.
Zeker bij een team dat in de stanley cup finals maar nipt van de Sharks verloorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:26 schreef Saviola het volgende:
Ik wou net zeggen, waarom Semin niet dumpen? Vind ik echt zo'n speler waarmee je geen playoff succes kan halen.. was de afgelopen jaren ideaal in het all out attack systeem van de Caps maar als je een meer gedisciplineerde tactiek wil invoeren heb je weinig aan zo'n speler imo. En hij verdient bijna 7 miljoen..
Je noemt ook Richards, ik denk dat de hele NHL wel achter hem zal aanzitten. Waaronder ook Tampa als we Gagne niet resignen.. en ja, als ie een kans krijgt om terug met zn maatjes Vinny en Marty te spelendan is de keuze snel gemaakt.
Ik zou niks roepen waar je straks spijt van gaat krijgen.. al helemaal niet als Sharks fanquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:46 schreef nyny83 het volgende:
Zeker bij een team dat in de stanley cup finals maar nipt van de Sharks verloor
Neehoor, popolon is je medestanderquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:02 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben Detroit fan, is dat vloeken in de kerk hier?
hoop doet levenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:56 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik zou niks roepen waar je straks spijt van gaat krijgen.. al helemaal niet als Sharks fan
Klopt. Sneijder zei ook dat ie niet weg zou gaan en 2 dagen later tekende hij bij Real. We zien het wel bij de seizoensstart, ze hebben namelijk ook nog te maken met een aandeelhouder die zo langzamerhand resultaten zal willen zien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:14 schreef Katth het volgende:
George McPhee (GMGM) heeft al aangegeven dat hij Bruce Boudreau niet zal ontslaan en dat hij hem gewoon terug verwacht volgend seizoen.
Tja ik had het wel verwacht eigenlijk. Zoals ik al zei: no way dat de Wings zich in eigen huis laten sweepen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:02 schreef popolon het volgende:
Nou goed, nog een extra game zullen we maar zeggen. We rekenen nergens op.
Het is ook nooit goedquote:
pff dat wordt dus een game 7quote:Op maandag 9 mei 2011 04:43 schreef popolon het volgende:
4-3, en we gaan weer naar Hockeytown. Kan nog leuk worden.
Sssssstttttquote:Op maandag 9 mei 2011 19:56 schreef Saviola het volgende:
Ik voel een "History will be made" filmpje met de Sharks in de hoofdrol aankomen
Zo goed zal ie niet in 1x zijn neem ik aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:46 schreef Saviola het volgende:
Wel jammer opzich.
Jaar nadien komt ie vast Semin vervangen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |