ja ze zijn elk 15 minuten in het huis geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben de bewoners Peggy en Bianca ook gezien?
Shift of caps?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Reksie1981 het volgende:
JOANNA MOET BLIJVEN....JOANNA MOET BLIJVEN......LUIE LAURA HEEFT HAAR WARE AARD LATEN ZIEN....NU IS ZE NIET MEER HET LIEVE MEISJE WAT ZZE VOORDEED AL DIE WEKEN....HET IS GEWOON EEN LUI,ACHTERBAKS GEMENE RODDEL TANTE...GISTEREN GING ZE INEENS KOKEN,HEEFT ZE NOG NOOIT GEDAAN....EN MAAR TEGEN IEDEREEN SCHATJE HIER EN SCHATJE DAAR,EN MAAR LULLEN ACHTER IEDEREENS RUG OM...GA LEKKER NAAR HUIS LUIE LAURA ,KAN JE LEKKER VERDER GAAN ,MET WAT JE NU DOET...LIGGEN EN GAPEN,EN MOE ZIJN..BAHHHHHH....STEM ALLEMAAL OP JOANNA....ZIJ MOET BLIJVEN....EN DAT ZE ZOVEEL IN BEELD IS,DAAR KAN ZIJ OOK NIKS AAN DOEN....ZE IS WEL EERLIJK,ZEGT GEWOON TEGEN IEDEREEN GELIJK ALS HAAR IETS DWARS ZIT...KAN JE VAN DIE ACHTERBAKSE LUIE LAURA NIET ZEGGEN........STEM OP JOANNA....STEM OP JOANNA....
das kortquote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja ze zijn elk 15 minuten in het huis geweest
Wel makkelijk als je je bril niet kunt vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Reksie1981 het volgende:
JOANNA MOET BLIJVEN....JOANNA MOET BLIJVEN......LUIE LAURA HEEFT HAAR WARE AARD LATEN ZIEN....NU IS ZE NIET MEER HET LIEVE MEISJE WAT ZZE VOORDEED AL DIE WEKEN....HET IS GEWOON EEN LUI,ACHTERBAKS GEMENE RODDEL TANTE...GISTEREN GING ZE INEENS KOKEN,HEEFT ZE NOG NOOIT GEDAAN....EN MAAR TEGEN IEDEREEN SCHATJE HIER EN SCHATJE DAAR,EN MAAR LULLEN ACHTER IEDEREENS RUG OM...GA LEKKER NAAR HUIS LUIE LAURA ,KAN JE LEKKER VERDER GAAN ,MET WAT JE NU DOET...LIGGEN EN GAPEN,EN MOE ZIJN..BAHHHHHH....STEM ALLEMAAL OP JOANNA....ZIJ MOET BLIJVEN....EN DAT ZE ZOVEEL IN BEELD IS,DAAR KAN ZIJ OOK NIKS AAN DOEN....ZE IS WEL EERLIJK,ZEGT GEWOON TEGEN IEDEREEN GELIJK ALS HAAR IETS DWARS ZIT...KAN JE VAN DIE ACHTERBAKSE LUIE LAURA NIET ZEGGEN........STEM OP JOANNA....STEM OP JOANNA....
Die mag jezelf verzinnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:44 schreef diditje64 het volgende:
sorry wist niet waar ik de tekst van de openings post kon vinden
Joanna blijft. (PS: tot nu toe heb ik iedere exit juist gehad, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn).quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik zit het ook te lezen, hilarisch gewoonquote:Op donderdag 21 april 2011 10:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik vind niet dat Joanna verdient om te blijven met haar gevloek de hele dag door fucking tering tieten gek lul er komt geen zinning woord uit haar mond het lijkt wel een viswijf bah Laura is en blijft een lady kan je van Joanna niet zeggen als die haar mond open doet ! STEM OP LAURA !
Ja je bent niet voor niks psychiater. Die doorzien dingenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Joanna blijft. (PS: tot nu toe heb ik iedere exit juist gehad, dus dat zal nu ook wel weer zo zijn).
Eeen "Laura gaapnadoen kat"?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je je bril niet kunt vinden
Ik heb een andere ui![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef mazaru het volgende:
Van mij mogen ze eigenlijk best allebei weg
van mij mag ze blijven hoor, als volgende week phillip er dan maar uit gaat, zien we misschien een ala Jo actquote:
Laura is liefquote:Op donderdag 21 april 2011 10:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik vind niet dat Joanna verdient om te blijven met haar gevloek de hele dag door fucking tering tieten gek lul er komt geen zinning woord uit haar mond het lijkt wel een viswijf bah Laura is en blijft een lady kan je van Joanna niet zeggen als die haar mond open doet ! STEM OP LAURA !
Inderdaad. Verras de kijker eens, weg met die no-no's.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef mazaru het volgende:
Van mij mogen ze eigenlijk best allebei weg
Ja ik ga nu stoppen met posten van die gasten.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik zit het ook te lezen, hilarisch gewoon
Dat is geen gaap!quote:
Dus jij bent een wazig wijfke?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja je bent niet voor niks psychiater. Die doorzien dingen
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dus jij bent een wazig wijfke?
je mag eieren voor haar gaan verven en morgen afleveren op Schiphol. Hush Hush Hush aan de slag.quote:
hahahahaquote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen gaap!
Dat is een woaaaaaaaaahhhlook
Ja hè??quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom heeft Betty Bitch een koffer. Ze had toch de medebewoonsters beloofd dat die al haar spullen mochten houden?
Kan je zien waarom ze eruit moet vanavond, want het is een leugenachtige valse loeder.
Dus....
STEM OP LAURA!!!!
Weg met de privileges en voortrekkerij van Betty
Ik ook, weg met dat mens.quote:
denk ook dat Laura zich heel anders voordoet in het huis, dan ze in werkelijkheid is. Daar kan je ook heel moe van wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef Roguee het volgende:
Ik ben toch van mening dat Laura zo lief lijkt, maar ondertussen een hele gehaaide tante is. Jo is dat ook, maar dat weet je tenminste.
Dus lau, gapend naar huis
Ik heb geen idee wie de echte Laura is. In het begin was ze veel 'leuker', ze is echt veranderd.... in negatieve zin.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
denk ook dat Laura zich heel anders voordoet in het huis, dan ze in werkelijkheid is. Daar kan je ook heel moe van worden
Ik wil het woord eieren en het woord Mo niet meer in een zin horen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
je mag eieren voor haar gaan verven en morgen afleveren op Schiphol. Hush Hush Hush aan de slag.
Het mysterie is opgelost hierbijquote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
denk ook dat Laura zich heel anders voordoet in het huis, dan ze in werkelijkheid is. Daar kan je ook heel moe van worden
Ze is toch niet zwanger? Ze wil het graag maar is het niet toch? Toch? Toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik ook, weg met dat mens.
Wel grappig om te zien hoe de zwangere hoogbegaafde Mo steeds weer de ironische opmerkingen van Geer niet doorziet. Ze heeft echt totaal niet door dat hij de boel een beetje loopt te stangen.
Hahahahaquote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik wil het woord eieren en het woord Mo niet meer in een zin horen.![]()
Ik heb haar ooit horen vertellen, dat ze meisjes op school backstabte. Toen was ze nog met Guido. Ze schijnt een pestkop te zijn geweest. En hier doet ze zich heel bedeesd voorquote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie de echte Laura is. In het begin was ze veel 'leuker', ze is echt veranderd.... in negatieve zin.
Aha, maakt ie ook nog geluid in het echt?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen gaap!
Dat is een woaaaaaaaaahhhlook
Tuurlijk is ze niet zwangerquote:Op donderdag 21 april 2011 10:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is toch niet zwanger? Ze wil het graag maar is het niet toch? Toch? Toch?
Waarom verbaast mij dat niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit horen vertellen, dat ze meisjes op school backstabte. Toen was ze nog met Guido. Ze schijnt een pestkop te zijn geweest. En hier doet ze zich heel bedeesd voor
Geer vroeg aan Karim, heb je aan de dames nog gevraagd of ze Random Art kennen. Nee zegt Karim niet gevraagd. Streamlockquote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef Verity het volgende:
oooow, Geer en Karim praten weer over de dates en net zoals gisteravond SL!!! OMG
Wrom moeten die 3 meiden ...........oeps sorry 2 want Sharon past dat niet....de kleding van Jo ze lullen alleen maar over haar achter dr rug dus moeten ze ook niks van haar willen hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom heeft Betty Bitch een koffer. Ze had toch de medebewoonsters beloofd dat die al haar spullen mochten houden?
Kan je zien waarom ze eruit moet vanavond, want het is een leugenachtige valse loeder.
Dus....
STEM OP LAURA!!!!
Weg met de privileges en voortrekkerij van Betty
Nu al 3 of 4 keer streamlock als ze het over de dates hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Geer vroeg aan Karim, heb je aan de dames nog gevraagd of ze Random Art kennen. Nee zegt Karim niet gevraagd. Streamlock
precies, maar Mo zit toch maar bij Jo, misschien valt er nog wat te halenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Freule het volgende:
[..]
Wrom moeten die 3 meiden ...........oeps sorry 2 want Sharon past dat niet....de kleding van Jo ze lullen alleen maar over haar achter dr rug dus moeten ze ook niks van haar willen hebbenduzzzzzzzzzzzzzzz dat.
Stiekem hoop ik dat wanneer Jo de beelden terug ziet van het geroddel van Mo en Luira dat ze geen contact meer met ze wil.... dat geroddel had niks te maken met het spelquote:Op donderdag 21 april 2011 10:58 schreef Freule het volgende:
[..]
Wrom moeten die 3 meiden ...........oeps sorry 2 want Sharon past dat niet....de kleding van Jo ze lullen alleen maar over haar achter dr rug dus moeten ze ook niks van haar willen hebbenduzzzzzzzzzzzzzzz dat.
hebben ze stiekem wraak genomen en is ze een nacht in het donkere fietsenhok opgesloten geweest. Misschien de reden voor haar angst in het donker.quote:
En degene die nu nog niet inziet dat Betty Bitch alle privileges heeft boven de rest van de bewoners weet niet eens wat SST is.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja hè??En GVD hoe halen ze het in hun hoofd om vandaag ook weer speciaal voor Joanna de zon te laten schijnen. Heeft Mamajo weer geregeld hoor, met gratis botox. Enzo.
Degene die niet inziet dat Laura weg moet omdat het gewoon een schijnheilig lui saai schijtkind is heeft te weinig SST gevolgd.
zou ze nooit zelf gepest zijn met die flappers.. en dat ze zo het probeer te verbloemen??quote:Op donderdag 21 april 2011 10:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit horen vertellen, dat ze meisjes op school backstabte. Toen was ze nog met Guido. Ze schijnt een pestkop te zijn geweest. En hier doet ze zich heel bedeesd voor
Ik geloof dat ze eergisteren zei dat ze daar bang voor wasquote:Op donderdag 21 april 2011 10:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
En wat zit Mo weer dom voor zich uit te staren? Zal wel weten dat zij volgende week aan de beurt is...Dom wijf
En terechtquote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze eergisteren zei dat ze daar bang voor was
Ja dat haat ik dus , als ze de persoon niet mogen en er over roddelen moet je ook niks willen hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
precies, maar Mo zit toch maar bij Jo, misschien valt er nog wat te halen
Laura's moeder was er ook niet blij mee, dat ze zo was. Laura's verklaring? Ze waren ook niet lief tegen mij, omdat ik lang wasquote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hebben ze stiekem wraak genomen en is ze een nacht in het donkere fietsenhok opgesloten geweest. Misschien de reden voor haar angst in het donker.
nooit opgevallen dat jo ook zoveel loopt te ouwehoeren over anderen.. alleen jo fluisterd en komen er slquote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat wanneer Jo de beelden terug ziet van het geroddel van Mo en Luira dat ze geen contact meer met ze wil.... dat geroddel had niks te maken met het spel
en allemaal van die lelijke klosschoenen. Niks elegants aan.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef Vultarian het volgende:
jezus hoeveel paar schoenen heeft jo meegenomen?
Ja is ook zooooo zielig. Alle schuld op een ander afschuivenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Laura's moeder was er ook niet blij mee, dat ze zo was. Laura's verklaring? Ze waren ook niet lief tegen mij, omdat ik lang was
Ik geloof er niets van ik denk dat je teveel in het spel opgaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En degene die nu nog niet inziet dat Betty Bitch alle privileges heeft boven de rest van de bewoners weet niet eens wat SST is.
Weg met dat kutwijf, zodat we nog een beetje eerlijke finale kunnen hebben, voor zover dat dat nu nog mogelijk is.
Ik blijf erbij, als dit Karim of Geer was overkomen had niemand er wat van gezegd.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En degene die nu nog niet inziet dat Betty Bitch alle privileges heeft boven de rest van de bewoners weet niet eens wat SST is.
Weg met dat kutwijf, zodat we nog een beetje eerlijke finale kunnen hebben, voor zover dat dat nu nog mogelijk is.
quote:SST_Karim SST Karim
Deze buddy zoekt ook een date, wil je mee naar de liveshow vanavond? Geef een originele reden waarom je mee wil en win dat kaartje! #sstnl
Veelquote:Op donderdag 21 april 2011 11:01 schreef Vultarian het volgende:
jezus hoeveel paar schoenen heeft jo meegenomen?
John zit er nu zelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:03 schreef Flashbox het volgende:
Volgens mij hebben ze na dat bekend is geworden dat John de Mol de SBS groep heeft overgenomen, een les gekregen blijf met je vinger heel de dag bij die Streamlock knop zitten. Bij elk verkeerd woord boem streamlock er op
Minstens voor iedere dag een ander paar. Ze zou toch twee x hetzelfde aan moeten doen, dat kan echt niet.quote:
ja dat ,moet ze vooral doen hahahahahquote:Op donderdag 21 april 2011 11:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lau wil in haar tubedress vanavond. Is er niemand daar die haar verteld dat ze daar te dun voor is??
Mooi aan laten trekken zij zit voor paalquote:Op donderdag 21 april 2011 11:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lau wil in haar tubedress vanavond. Is er niemand daar die haar verteld dat ze daar te dun voor is??
flutjurk heet dat in het Nederlandsquote:Op donderdag 21 april 2011 11:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
John kan dit programma niet redden, is net als de Titanic zinkend ten onder gegaan, waren zo zeker dat het niet kon zinken.quote:
joanna kennedy?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:46 schreef speedy133 het volgende:
Pieeeep, me oorkes tuute ....
Maar ben het helemaal met je eens, Joanna for president
Nee nog geen schaapjes gezien. Alleen 2 liggende vrouwen die wachten tot Jo's koffers gevuld zijn en hopen dat er iets overblijft. De gierenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat ,moet ze vooral doen hahahahah
ik was ff weg....is het schaapje al gezien ondertussen?
Thanks, dit zocht ik al de hele tijd!!!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Als jij dat zo geloofd, waarom wil je dr dan weghebben? Dat doen ''ze'' dan toch juist niet? Grote onzin is het, wat heeft het voor dat programma nou toch voor nut man. Kansloze jankerds. En nogmaals, van mij mag ze er volgende week of de week erna gewoon uit. Na Laura en evt Monique.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lol, Geer vind haar echt 3x niks en die ogen van Phil.quote:
hahahaha geweldig Gerard vind het al niks hahahahahaquote:
Gerard vind haar niets, duidelijk te zien. Ze komt bij mij een beetje over als een profiteur. Niet echt iemand die Karim leuk vind om een relatie mee te beginnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:06 schreef Roguee het volgende:
[..]
Thanks, dit zocht ik al de hele tijd!!!
quote:
Wat een stom wijfquote:
nee he? hahaha ik vind haar ook niks hoor, karim kan wel beter krijgenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:09 schreef Freule het volgende:
[..]
hahahaha geweldig Gerard vind het al niks hahahahaha
Ik ben het hier 100% mee eens.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Als jij dat zo geloofd, waarom wil je dr dan weghebben? Dat doen ''ze'' dan toch juist niet? Grote onzin is het, wat heeft het voor dat programma nou toch voor nut man. Kansloze jankerds. En nogmaals, van mij mag ze er volgende week of de week erna gewoon uit. Na Laura en evt Monique.
privéjetquote:Op donderdag 21 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
jo heeft 20 koffers nodig en een speciaal vrachtvliegtuig als je het mij vraagt
ze zal heel wat in vuilniszakken moeten pleuren en zichzelf ookquote:Op donderdag 21 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
jo heeft 20 koffers nodig en een speciaal vrachtvliegtuig als je het mij vraagt
oh ja , die wil "op stand " vliegen natuurlijkquote:
Om vervolgens ergens in de oceaan neer te stortenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
en laura kan gewoon met easy jet mee....
Nijntje past beter bij haarquote:
ja kan ook...of een roze prinsessen koffertje/rugzakquote:
lautjuh vliegt zelf welquote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
te voet terug is net zover als met het vliegtuig hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef Stability het volgende:
streamlock sjoelen voor de bovenste streams:
[ link | afbeelding ]
Die houden we erin!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef Stability het volgende:
streamlock sjoelen voor de bovenste streams:
[ link | afbeelding ]
Als ze rechtop zit past dat nooit, maar goed ze zal wel liggend vervoerd worden dus dan kan het primaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
een bed op wielen?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef Roguee het volgende:
[..]
Als ze rechtop zit past dat nooit, maar goed ze zal wel liggend vervoerd worden dus dan kan het prima
Mag ik op afstand op een knoppie drukken?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:17 schreef Reksie1981 het volgende:
Dis wel een mooie rugzak voor Jo en Lau, komen ze morgen ook niet in de daily:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef danilel het volgende:
Volgens mij is Jo bang voor de buitenwereld......Dennis
zou er achter dat bed van Jo een auto cue staan ofzo? Ze zit mij een beetje te vaak daar op de grond....quote:
onder het bed zit mamajo te soufflerenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
zou er achter dat bed van Jo een auto cue staan ofzo? Ze zit mij een beetje te vaak daar op de grond....
Ik wel de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:19 schreef danilel het volgende:
[..]
DAAROVER heb ik haar nog niet horen klagen..
Ja hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mag ik op afstand op een knoppie drukken?
dan heb ik dat gemist, maar met hooikoorts ga je niet op zo'n toontje snikken, dan haal je je neus alleen maar opquote:
aandachts moment om zo weer zieltjes te winnen...ik stink er niet in want mamajo heeft allang geregeld dat laura vertrekt.......quote:
Denk eerder dat Luira dat zelf heeft gedaan.... als ze gaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
aandachts moment om zo weer zieltjes te winnen...ik stink er niet in want mamajo heeft allang geregeld dat laura vertrekt.......
Ik gok dat Laura vanavond gewoon tussen 21.00 en 23.00 uur in bed gaat liggen, kan ze ook niet weggaan !quote:Op donderdag 21 april 2011 11:22 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk eerder dat Luira dat zelf heeft gedaan.... als ze gaat.
LoL en dan zichzelf ook nog vast laten binden ...quote:Op donderdag 21 april 2011 11:23 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik gok dat Laura vanavond gewoon tussen 21.00 en 23.00 uur in bed gaat liggen, kan ze ook niet weggaan !
Oh is dat de hele tijd al zo dus?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef Verity het volgende:
Vind dat er een rare sfeer hang op de vrouwenslaapkamer. Vaak praten ze wel met elkaar wanneer de koffers worden gepakt.. Geloof dat er nog geen woord gezegd is.
Filmpje komt zo, ben tussendoor ook filmpjes terug op YouTube aan het zetten, maar of ik alles terug ga zetten weet ik nog niet is bijna 60 GBquote:Op donderdag 21 april 2011 11:11 schreef freaky40 het volgende:
Is die Peggy ook nog het huis in geweest vannacht?
Hij was al kapot, maar is nooit gemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja zie het nu indd. Koffer tegenaan gebeukt ofzo?
ja die moet rusten nu...ze heeft haar koffer gepakt he...das veel inspanning voor haar hoor !quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die moet rusten nu...ze heeft haar koffer gepakt he...das veel inspanning voor haar hoor !
Waar is de limonadequote:Op donderdag 21 april 2011 11:29 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die moet rusten nu...ze heeft haar koffer gepakt he...das veel inspanning voor haar hoor !
Is makkelijk voor morgen, kan ze zo alles weer terug leggenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:29 schreef Verity het volgende:
Netjes van Jo dat ze haar kastjes schoonmaakt
alex zal vast wel een blikje sinas voor haar klaarzettenquote:
ja ze zal niet liggen. Ik ken ik zo iemand als Laura en die gebruikt als smoes overal voor: ik ben moequote:
peggy is tof!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef Verity het volgende:
Net het filmpje van Peggy die de bewoners ontmoet terug gezien op SST Site.. Echt een leuk mens is dat... die had van mij wel in het SST huis mogen blijven
moet nog kijken, ga ik maar ff nu doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef Verity het volgende:
Net het filmpje van Peggy die de bewoners ontmoet terug gezien op SST Site.. Echt een leuk mens is dat... die had van mij wel in het SST huis mogen blijven
Ontbijt is al geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 11:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hebben ze al ontbeten die gasten? Ze ontbijten toch altijd best wel laat? En na elk activiteitje moet Lau even liggen. Wc geweest....Liggen. Nageltjes gelakt.....liggen. Koffer gepakt.......liggen. Ontbijt gehad......liggen. Sjonge hey, ze heeft er wel een dagtaak aan aan dat liggen
ja een echte muts he?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is die Bianca een doos zeg, vond ik al tijdens het eerste gesprek met Karim.
pfffffffffff en weer de privat cam van joquote:Op donderdag 21 april 2011 11:36 schreef Verity het volgende:
ik voelde hem al aankomen, de SL op Geer, Karim en Phil over de dates...
vierde keer, vijfde keer?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:36 schreef Verity het volgende:
ik voelde hem al aankomen, de SL op Geer, Karim en Phil over de dates...
Gisteravond was het ook al het geval... Ze proberen alles over de dates van Karim geheim te houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
vierde keer, vijfde keer?
Dat wordt een lekker sl dagje vandaag als het zo doorgaat.
Geer vind het maar niks dat veel mensen vaak liggen te slapen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef MargrietV het volgende:
Lol Gerard over Secret Story: dat is een programma waar ze steeds in bed liggen.
ja dat zegt ie elke dag wel een keer indd , hij heeft toch ook gelijk?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef MargrietV het volgende:
Lol Gerard over Secret Story: dat is een programma waar ze steeds in bed liggen.
Volgens mij hebben ze wel in de gaten dat de programmamakers waar ze mee te maken hebben niet de snuggersten zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Copycat het volgende:
Zouden ze zelfs steeds meer in de gaten hebben dat ze in een slechte klucht figureren?
Dat idee begin ik wel te krijgen. Vooral gerard maakt vaak nogal sarcastische opmerkingen over het programma.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Copycat het volgende:
Zouden ze zelfs steeds meer in de gaten hebben dat ze in een slechte klucht figureren?
uhu, dat zal vast. Vraag me af of ze nog steeds hadden meegedaan als ze dit hadden geweten.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel in de gaten dat de programmamakers waar ze mee te maken hebben niet de snuggersten zijn.
waarom ligt zij nog op bed?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:42 schreef MargrietV het volgende:
Monique ligt met laarzen in bed, geconstateerd door Karim en Geer
Uhhhhhhhh....met peggy wil ik ook wel daten hoor.......jammer dat ze niet tevreden is met haar eigen borstenquote:
Kan mama jo wel rechttrekken.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh....met peggy wil ik ook wel daten hoor.......jammer dat ze niet tevreden is met haar eigen borsten
Zo heeft iedereen wel wat toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh....met peggy wil ik ook wel daten hoor.......jammer dat ze niet tevreden is met haar eigen borsten
Al kreeg ik 1000 euro toe, dan ging ik nog niet met die mongool op de foto.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Je zal vandaag maar een photoshoot met maik hebben!
Lekker in zo'n te klein broekje in de kantine van Endemol effe met een digitale camera vastgelegd worden ! Leuk voor het nageslacht..
peggy is duidelijk veel spontaner en ziet er beter uit dan biancaquote:
Zou je het doen om Mo te zieken?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:53 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Al kreeg ik 1000 euro toe, dan ging ik nog niet met die mongool op de foto.
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij hebben ze wel in de gaten dat de programmamakers waar ze mee te maken hebben niet de snuggersten zijn.
Net als bij die videoboodschap van Karim.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
Dat idee begin ik wel te krijgen. Vooral gerard maakt vaak nogal sarcastische opmerkingen over het programma.
ik ook niet en ik vind hem ook helemaal niet mooi.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:53 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Al kreeg ik 1000 euro toe, dan ging ik nog niet met die mongool op de foto.
Dan nog niet, die gast is zo Gay als de pest. Die heeft die Mo daar alleen maar liggen neuken bij gebrek aan beterquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Copycat het volgende:
Sorry dit vind ik een zeer misselijk idee.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond komen er, als poging de kijkcijfers te verbeteren, 10 Thaise baby's het huis in voor Sharon. Aan het eind van de show moet ze er dan één uitgekozen hebben om te adopteren. Als dat ook niet lukt wordt in de week daarna het hondje tijdens een live-schakeling met Portugal opgeblazen.
Breng ze nu niet op een idee!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond komen er, als poging de kijkcijfers te verbeteren, 10 Thaise baby's het huis in voor Sharon. Aan het eind van de show moet ze er dan één uitgekozen hebben om te adopteren. Als dat ook niet lukt wordt in de week daarna het hondje tijdens een live-schakeling met Portugal opgeblazen.
Dat vind ik nog het grappigste van allesquote:Op donderdag 21 april 2011 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Het merendeel denkt dat de daily show een gemiddelde kijkdichtheid heeft van een WK-voetbalfinale waarin Nederland speelt en verwacht straks niet meer gewoon over straat te kunnen. Alleen Gerard valt volgens mij te betichten van enige realiteitszin.
Helemaal omdat je weet dat de hele voorraadkamer volstaat met alcohol.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Net als bij die videoboodschap van Karim.
Het lijkt me best kut om in zo'n programma te zitten waarvan je ziet dat het een stuurloos schip is, zonder haven in zicht.
Goh,quote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef AMD-XP het volgende:
De kijker is overtuigd
21 april om 11.30
Peggy past het best bij Karim.
Op onze site vroegen we de kijkers wie van de twee dames het beste bij Karim past: Peggy of Bianca? Peggy neemt een flinke voorsprong. Maar liefst 89% vindt haar de beste keuze voor de man in de rode broek. Natuurlijk is het aan Karim zelf met wie hij nog een keer een beschuitje wil eten.
Ook zoiets.. de redactie denkt dat de kijker ook alles voor zoete koek slikt. Sharon zou de tsunami overleefd hebben. Wie even naar dat vreselijke stemgeluid luistert weet wel beter: die heeft de tsunami niet overleefd, maar veroorzaakt!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Trouwens de rode broek komt nu in de mode!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef AMD-XP het volgende:
De kijker is overtuigd
21 april om 11.30
Peggy past het best bij Karim.
Op onze site vroegen we de kijkers wie van de twee dames het beste bij Karim past: Peggy of Bianca? Peggy neemt een flinke voorsprong. Maar liefst 89% vindt haar de beste keuze voor de man in de rode broek. Natuurlijk is het aan Karim zelf met wie hij nog een keer een beschuitje wil eten.
Lau en Jo zijn allebei lief. Ik zit sinds maandag al met dat vreselijke Meryl Streep-gevoel....quote:
ga ff eieren schilderen, zijn we van je gesop af.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lau en Jo zijn allebei lief. Ik zit sinds maandag al met dat vreselijke Meryl Streep-gevoel....
Je spreekt nu met een ondefinieerbaar accent?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lau en Jo zijn allebei lief. Ik zit sinds maandag al met dat vreselijke Meryl Streep-gevoel....
hahaha hier zie je nog wat bewegen op de tafel,volgens mij hebben ze een schakel mongool ,die mag spelen met de knop tafel en stoelenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:56 schreef Stability het volgende:
daar gaan we dan maar weer...........zucht.........
[ link | afbeelding ]
iedereen aan het barbeknoeien. De hamburgers vliegen de supermarkten uit. Het is maar steeds bukken anders heb je weer zo een hamburger-ufo om je oren,quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef akveor het volgende:
Toch idioot dat ze uit ellende de saaie Karim maar een verhaallijn toebedelen, om nog iets van TV met hem te kunnen maken, met als gevolg is dat we nu constant streamlocks hebben.
De uitzending van gisteren was al een afgang en die van vanavond zal waarschijnlijk een van de saaiste ooit worden. Je zou toch verwachten dat de focus zou liggen op Joannaen Laura ipv zo een idioot drama te creëren.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Trouwens de rode broek komt nu in de mode!
Moet ze dr beroep van maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hebben ze al ontbeten die gasten? Ze ontbijten toch altijd best wel laat? En na elk activiteitje moet Lau even liggen. Wc geweest....Liggen. Nageltjes gelakt.....liggen. Koffer gepakt.......liggen. Ontbijt gehad......liggen. Sjonge hey, ze heeft er wel een dagtaak aan aan dat liggen
Bedoel je de eieren waar Monique het laatst over had?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ga ff eieren schilderen, zijn we van je gesop af.
Ik vind het ook tamelijk respectloos jegens de genomineerden. Waarom ze die nono in de spotlight willen zetten is mij ook een volslagen raadsel.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef akveor het volgende:
Toch idioot dat ze uit ellende de saaie Karim maar een verhaallijn toebedelen, om nog iets van TV met hem te kunnen maken, met als gevolg is dat we nu constant streamlocks hebben.
De uitzending van gisteren was al een afgang en die van vanavond zal waarschijnlijk een van de saaiste ooit worden. Je zou toch verwachten dat de focus zou liggen op Joannaen Laura ipv zo een idioot drama te creëren.
Mjeh, het is ook vaag dat ze ervoor kiezen om 1 dag voor de nominatie een brief erin te gooien. Geer en Jo hadden het daar ook al gisteren over.... reactie van beiden: wacht dan gewoon 1 dag.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:15 schreef akveor het volgende:
Joannazegt dat ze het niet begrijpt. Nominaties en brief tegelijkertijd.
Heb je de bloemen al gekocht en je handtasje bij de webshop van Betty?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef akveor het volgende:
Dat zou voor de juiste sfeer wel toepasselijk zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je spreekt nu met een ondefinieerbaar accent?
Nou het is ze gelukt om van Secret Story een drama te maken. Alleen niet op de manier zoals ze verwacht hadden. Wat een ongelooflijke idioterie.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Mjeh, het is ook vaag dat ze ervoor kiezen om 1 dag voor de nominatie een brief erin te gooien. Geer en Jo hadden het daar ook al gisteren over.... reactie van beiden: wacht dan gewoon 1 dag.
Maar goed netwijf wilt graag drama zien.
Eerder een paar wekenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:21 schreef R0T29 het volgende:
Goedemiddag, Is die Jo al opgerot, of moet ik wachten tot een uur of 22:00
Gerard zegt dat ze nu een persoon heeft (Falex)die intressant is en daarom blijft , bij deze slaat Gerard echt de plank mis hoor.quote:
Een uitzinnige schare fans hebben zich al verzameld op Schipholquote:Op donderdag 21 april 2011 12:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je de bloemen al gekocht en je handtasje bij de webshop van Betty?
Ga je vannacht naar Schiphol om Betty op te wachten?
net als bij de geheimen zit ie er zover naastquote:Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Gerard zegt dat ze nu een persoon heeft die intressant is en daarom blijft , bij deze slaat Gerard echt de plank mis hoor.
lol, die ligt veelte veel te dagdromen /dromenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef willllll het volgende:
laura denkt dat ze maar 2 keer op bed heeft gelegen
Laura wordt dement.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Laura is best wel garpig: "Ik heb misschien maar 3 of 4 momentjes gehad, dat ik even alleen op bed wilde liggen om een tijdje voor mezelf te hebben..."
Liggen, liegen, veel verschil is het nietquote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes, wat is Laura nu aan het liegen
grappig?????quote:Op donderdag 21 april 2011 12:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Laura is best wel garpig: "Ik heb misschien maar 3 of 4 momentjes gehad, dat ik even alleen op bed wilde liggen om een tijdje voor mezelf te hebben..."
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
ik heb het nog ff bijgewerkt...nu is het echt sjoelen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als patient?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura zou de ideale figurant voor Medisch Centrum West geweest zijn.
[ link | afbeelding ]
hahah, nicequote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hahahahaha, hij is super Stabilityquote:Op donderdag 21 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Goedemiddagquote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef Annelies-G het volgende:
Gooooooooooooooooooooooedemiddag FOK, kom even om het hoekie kijken, Niks gebeurd in de dagen dat ik hier niet was lees ikDan ga ik nu ook maar gelijk weer wieberen, veel te mooi weer. Ik ga vanavond een shoarma schotel maken, zullen de bewoners net zo lekker eten ?
[ link | afbeelding ]
yepquote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef Flow3r het volgende:
hebben jullie streams?![]()
hier doet niks het meer
dank je, die houwen we erin bij de streamlocksquote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hahahahaha, hij is super Stability
Nee, garpig.quote:
quote:Garpje door admin Yvonne begonnen gebruik van het woord grapje nadat user Gellarboy deze typefout had gemaakt; door veel fokkers overgenomen
Hier ook niet, UPC doet het wel. Gisteren deden ze het spontaan ineens weer, maar de hele dag niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef Flow3r het volgende:
hier doet niks het meer
hier doet ook niks hetquote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef Flow3r het volgende:
hier doet niks het meer
Ik denk dat de bewoners vanavond pizza eten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef Annelies-G het volgende:
Gooooooooooooooooooooooedemiddag FOK, kom even om het hoekie kijken, Niks gebeurd in de dagen dat ik hier niet was lees ikDan ga ik nu ook maar gelijk weer wieberen, veel te mooi weer. Ik ga vanavond een shoarma schotel maken, zullen de bewoners net zo lekker eten ?
okquote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, garpig.
Het Officiële FOK!woordenboek
[..]
Lijkt me een strak plan, hou hem maar bij de hand, is wel nodig met die SL's die voorbij vliegenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef Stability het volgende:
[..]
dank je, die houwen we erin bij de streamlocks
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hier ook niet, UPC doet het wel. Gisteren deden ze het spontaan ineens weer, maar de hele dag niks.
okequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de bewoners vanavond pizza eten.
Verfsequote:Op donderdag 21 april 2011 12:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
oke![]()
dan maar weer de zon in, verven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |