Ben je links- of rechtshandig, dat ziet er namelijk niet echt uit als RSI maar als een "aardappelschilhandje"quote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef san-34 het volgende:
Ik ben nog niet helemaal wakker![]()
[ afbeelding ]
En nee niet rukverslaafd, ik ben een vrouw bovendien is het links
Wat dus ook neer kan komen op artrose, ik weet niet hoe oud je bent, TS?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben je links- of rechtshandig, dat ziet er namelijk niet echt uit als RSI maar als een "aardappelschilhandje"zoals mijn huisarts het noemde oftewel slijtage in het duimgewricht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal ook geen slijtage zijn! Laat er gewoon even naar kijken door een huisarts of fysio daar heb je meer aan dan zelf een beetje aanmodderen met oefeningen enzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef san-34 het volgende:
ik ben rechtshandig maar bedien de mousepad vaak met links, bijna altijd eigenlijk. Ben bijna 21 dus slijtage zou wel erg vroeg zijn.
Mousepad? Funest!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef san-34 het volgende:
ik ben rechtshandig maar bedien de mousepad vaak met links, bijna altijd eigenlijk. Ben bijna 21 dus slijtage zou wel erg vroeg zijn.
Dat dus. En werk je met die laptop op een vaste locatie? Zo ja, toetsenbord en extern scherm eraan hangen. Laptops zijn RSI-aanjagers.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Black_Rainbow het volgende:
http://www.workrave.org/
en dan niet de waarschuwingen en pauzemeldingen wegklikken hè.
Dat is inderdaad artrose als het die kant opgaat en er is helaas niets aan te doen als dat het is behalve pijnstillers en er mee leven...helaas hoef je ook geen senior te zijn om ermee te beginnen...ik was begin 30 toen het begon (wel een familiekwaaltje)quote:Op donderdag 21 april 2011 10:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat dus ook neer kan komen op artrose, ik weet niet hoe oud je bent, TS?
Vlak het niet helemaal uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef san-34 het volgende:
Gelukkig maar, zou inderdaad overstappen op een goede muis. Ik heb net een laptop samen met een kennis zitten te installeren en na 2 minuten begon ik al last te krijgen van mijn RSI met zo'n touchpad.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef san-34 het volgende:
ik hoor niks aan bijgeluiden, m'n baas gaat wel van het weekend een goede muis voor me regelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |