Ja, dat lijkt nu momenteel ook wel het geval!quote:Op zondag 24 april 2011 17:20 schreef jxbe84 het volgende:
[..]
De releasedatum zal wel ergens volgend jr zijn
Dat is dan al helemaal klotequote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb PSN Plus, hoop dat de Plus gebruikers zeker een vergoeding krijgen. Al is het maar gratis verlenging van het abonnement met de offline dagen.
ik vind gewoon dat iedereen een vergoeding moet krijgenquote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb PSN Plus, hoop dat de Plus gebruikers zeker een vergoeding krijgen. Al is het maar gratis verlenging van het abonnement met de offline dagen.
Dit idd, dit is voor sony en de mensen die het moeten fixen tijdens pasen nog vervelender dan voor ons, en zo erg is een paar dagen zonder online gamen nietquote:Op zondag 24 april 2011 21:31 schreef MFE15 het volgende:
Ik vind een vergoeding niet echt nodig, dit kan wel eens gebeuren, alsof zij er om hebben gevraagd dat het hele netwerk plat ligt... Hier leert Playstation® alleen maar van, hopen dat het de volgende keer niet gebeurd. Amen.
volgende week ofzo?quote:
Er staat duidelijk in de voorwaarden dat Sony geen enkele garantie geeft op/voor on-line services.quote:Op maandag 25 april 2011 01:41 schreef zerokil het volgende:
Ja maar je koopt een PS3 om online te kunnen gamen dus daar heb je dan ook gewoon recht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |