Flikker op, ik heb ook nog een 360, dus. Enige nadeel nu is dat we CoD:BO op de PS3 spelen.. En verhoudingsgewijs ligt PSN niet vaker plat dan XBL. Je komt hier alleen maar om de kinderachtige irritante kuttroll uit te hangen. Ga nu maar weer verder spelen met je Viva pinata.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:10 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Als je de pest in hebt dat je ps eruit ligt moet je dat niet op mij gaan afreageren....
Ook nog bijdehand gaan zitten doen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Wanneer ik de quoteknop gebruik bepaal ik zelf, wat ik zeg bepaal ik zelf, en ben je het daar niet mee eens dan rot je zelf maar op.
En je hoeft heus niet te denken dat je een of ander stoer ventje bent met die grote bek, want dat ben je niet.
Toetsenbordheld.
Jij fucking trollquote:Op donderdag 21 april 2011 17:06 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb voor 12 euro een 3 maanden abonnement. Dat is 12 weken, en een week voor het verloopt koop je gewoon een nieuwe.
Veel plezier met je achterlijke offline netwerk, dan ga ik door op xboxlive, doei.
bronquote:Tevens loopt er een gerucht dat deze downtime het werk is van Anonymous, de beruchte hackersgroepering die al eerder een aanval op het PSN lanceerde. Deze kans is echter klein, aangezien onderhoud aan het PlayStation Network de afgelopen twee jaar, steeds op 21 april heeft plaatsgevonden.
ik ben nergens op uit maar als jij wilt ga ik er graag in mee. wat verwacht je dan met dat irritante getroll van je? dat xbl ook wel eens plat ligt hoor ik je niet over, sterker nog, je begint meteen de bijgoogem uit te hangen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Nee, dat ben jij, en als jij blijft reageren kan ik daar niks aan doen.
en wij hebben nu wel last van een storing wil je zeggen? en nee, de laatste jaren lag xbl weinig tot nooit plat maar dat geldt net zo weinig als de psn. dus vandaar dat ik jouw getroll en slap gelul niet snap.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Nee, ik heb mijn xbox al 2 jaar, en misschien ben ik er heel toevallig nooit bij geweest, maar de verbinding van mijn xbox is nog NOOIT verbroken geweest door een storing.....
Nou ga het volgende week bij je juf op schoot aan de klas vertellen zou ik zeggen....quote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Nee, ik heb mijn xbox al 2 jaar, en misschien ben ik er heel toevallig nooit bij geweest, maar de verbinding van mijn xbox is nog NOOIT verbroken geweest door een storing.....
Jaja, nou is het weer uitlokken om het uitlokken, kruip maar terug held. ach je hebt eigenlijk wel gelijk, ik negeer je nu gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef mobster400 het volgende:
En als je me zo irritant vind, waarom reageer je dan nog, je laat je flink uitlokken, en ik maar lachen....
PS3 vs Xbox 360-discussies, net zo kansloos als Mac vs PC... Wil je het echt goed doen, koop dan zowel een PS3 als een Xbox 360. Net als dat ik dit tik vanaf een MacBook Pro, maar ook gewoon een Alienware heb staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie dat mijn post veel los heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |